Ga naar inhoud

De lelijkste BMW


Gast

  

64 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke bmw vind jij het lelijkste?

    • x6
      11
    • 5GT
      18
    • 1 serie
      6
    • X1
      12
    • I3
      17


Aanbevolen berichten

Ik ga slim zijn...

De nieuwe 3 reeks sedan en touring en dan vooral van langs achter!!!

Heb ik meteen ook de 5 reeks mee :lolz:

Dat valt nog mee,als je dat bij audi zegt dat je een A4 sedan lelijk vind(langs beide kanten dan) dan heb je A3,A4,A6,A8 mee

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste 435i kon volgens een testje van autobild niet eens de stokoude S5 en net gefacelifte, en dus niet nieuw zijnde E coupe verslagen. De test eindigde met een gelijkstand... . En ging zelfs als traagste rond het testcircuit... .

 

Linkje? (eens gegoogled, maar vind geen circuit-tijden enz)

 

 

Mind the bloody sarcasm.

Sorry, it wasn't that obvious.

Het halve forum vindt dat dan ook daadwerkelijk. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe 1 z'n neus blijft toch zowat het lelijkste in het gamma, samen met een 3 en 5 gt.

X6 ook niet de mooiste maar went wel, het nut ervan ontgaat me echter nog steeds aangezien je daar achterin amper hoofdruimte hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

De laatste creaties (post E90, imho) verliezen elegantie of zijn dus gewoon lelijk maar ik heb de indruk dat de echt laatste lichtingen ook de engineering focus verliezen ( F30, F20, F10, F15 .)

 

Mercedes doet het nog een stuk slechter qua design. Als je die GLA moet aanschouwen, dan denk ik dat hun designers een agressieve vorm van oogkanker opgelopen hebben tijdens de werkuren.

 

Merc is dan weer wél goed bezig qua engineering op de gewone modellen, BMW is te hard met i3 en i8 bezig geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een 'hoger zittende' 5 Reeks aanbieden die de ruimte en het comfort biedt van een 7 Reeks, min de hogere afwerking en isolatie van voornoemd model. Een wagen voor iedereen die vindt dat een 5 Reeks te dynamisch of 'hard' afgeveerd is en voor zij die willen dat passagiers achteraan een zee van ruimte hebben.

Wie koopt 5GT? Bijna uitsluitend niet-BMW rijders. Heeft het dus een nut? Duidelijk wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 5GT is een perfecte balans tussen de 5 sedan/touring die laag zit, de X5 als hoge versie van de 5 Touring en de X6 als hoge versie van de 5 sedan. Ik ken een 40-jarige projectmanager met 3 kinderen die enkel omwille van zijn vrouw een 5 touring heeft gepakt, want als het van hem af hing had ie een 5GT gepakt. Waar kwam ie vandaan? Citroën C5.

 

De 5GT spreekt volgens mij mensen aan die comfort en gemak willen, zonder dat het een SUV moet zijn.

 

Ikzelf vind sinds ik met een motorfiets rij een X6 een interessante wagen, want zo een voze SUV geeft dezelfde kijkpositie als vanuit een touring motorfiets, en daar zie je gewoon veel beter het verkeer dan vanuit een roadster of zelfs een 1-reeks. Waarom dan geen X5? Dat is ook weer een héél grote auto...

 

Iedereen sprak schande toen BMW met de X5M en X6M uit kwam, maar dat ging verrekt goed van zijn plek. En ja, ik vind het ook tekenend dat je wel een X6M kan bestellen maar geen Z4M MkII, maar M is nog altijd een goeie wegligging en hogere toeren als je over benzinemotoren spreekt, dus dat zit nog wel goed. M verloochend zich pas als een M gaat klinken zoals een AMG... En dan vind ik een C63 e.d. supergeil klinken...

 

Die M550d's e.d.... Daar moet ik toch eerst mee rijden om er een oordeel over te vellen - zeker in vergelijking met de Panamera/Cayenne Diesel S... 

 

Wat me wel verward zijn stunts zoals de 420d M-Sport. Wat moet dat betekenen? http://jalopnik.com/2014-bmw-420d-m-sport-the-jalopnik-european-review-1446941257

Link naar reactie
Delen op andere sites

De i3 wint van mij dit pleit, met verve zelfs. Wat een gigantisch misbaksel is me dat, zeg...

 

Daarna komt de X1.

 

Dan de '1.

 

De X6 eindigt knap 2e.

 

De minst lelijke uit het gezelschap vind ik de '5 GT.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid