Ga naar inhoud

De lelijkste BMW


Gast

  

64 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke bmw vind jij het lelijkste?

    • x6
      11
    • 5GT
      18
    • 1 serie
      6
    • X1
      12
    • I3
      17


Aanbevolen berichten

Moeilijke keuzes toch voor de X6 gegaan omdat ik nog altijd een beetje binnenmonds braak als ik die zie rondrijden. Met de X1 heb ik dat net niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Puur esthetisch vind ik de X5 knapper dan de X6 plus 't feit dat de X5 dan nog 's praktischer is ook, maar echt pokkelelijk vind ik de X6 nu ook niet.  (Oei, ik zie nu net dat de nieuwe X5 echt lelijk is :( geef mij de vorige maar)

 

De 5GT is ook geen schoonheidswonder maar mits de juiste uitrusting vind ik die auto toch een bepaalde klasse en status uitschijnen, raar om te omschrijven maar er zijn gewoon auto's die je misschien nooit echt knap gaat vinden esthetisch maar die toch een bepaalde aantrek hebben, daar hoort de 5GT bij.  De A7 bvb. vond ik in 't begin ook niet echt knap maar nu vind ik dat echt een fantastische auto, zelfs de lijnen vind ik nu iets hebben.

 

De 1-reeks vond ik in 't begin met die rare snuit ook niet om aan te zien, het went na een tijdje wel.. Zeker eentje in donkere kleur met M-pack vind ik toch wel best knap!

 

De i3 ziet er lelijk uit maar hou ik niet echt rekening mee omdat ik deze nog nooit heb zien rijden.

 

De X1 kan ik weinig goeds over zeggen, die auto vind ik gewoon ronduit lelijk en niks uitstralen en volgens mij zal mijn mening daarover ook niet meer veranderen.  De X1 dus :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

5GT is heerlijk. En driftbaar. Camiondriften.

Elke keer Iemand in de GT stapt zijn ze verbaasd naar de zee van ruimte die kist biedt. Echt een visbokaal eigenlijk.

Ik vond hem in het begin ook maar mottig. Nu vind ik hem echt dik.

Kist is trouwens écht huge.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Puur esthetisch vind ik de X5 knapper dan de X6 plus 't feit dat de X5 dan nog 's praktischer is ook, maar echt pokkelelijk vind ik de X6 nu ook niet.  (Oei, ik zie nu net dat de nieuwe X5 echt lelijk is :( geef mij de vorige maar)

 

Wacht even af tot je hem in 't echt ziet. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5GT is heerlijk. En driftbaar. Camiondriften.

Elke keer Iemand in de GT stapt zijn ze verbaasd naar de zee van ruimte die kist biedt. Echt een visbokaal eigenlijk.

Ik vond hem in het begin ook maar mottig. Nu vind ik hem echt dik.

Kist is trouwens écht huge.

 

Ik vind de 5GT ook érg knap.

 

Als ik hieruit moet kiezen neem ik de 1 & X1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

walvishaai.jpeg

 

Wat een gedrocht die 5GT. Maar de X1 is nog erger. En de i3 nóg erger.

Ik vreesde al een gortige foto te moeten aanschouwen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

5GT is heerlijk. En driftbaar. Camiondriften.

Elke keer Iemand in de GT stapt zijn ze verbaasd naar de zee van ruimte die kist biedt. Echt een visbokaal eigenlijk.

Ik vond hem in het begin ook maar mottig. Nu vind ik hem echt dik.

Kist is trouwens écht huge.

 

 

Dat bedoel ik dus.

 

Iedereen kijkt "door" de looks bij die auto, precies of dat doet er ineens niet meer toe. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een X5 een mooi ding vind, is een 5GT ook gewoon een lekker vette dikke hatchback. De 1-reeks hatch voor de 40plusser.

 

65bmw5gt.jpg

 

5_series_gran_turismo_wallpaper_1_1280x1

waar word je eigenlijk het geilst van: bmw of apple?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier man:

 

 

Wat een kar! Zoveel plaats! En gerief dat ge kunt meepakken, niet normaal! Ook een hogere instap en meer overzicht in het verkeer. Enorm veel ruimte voor de passagiers achteraan ook. Echt de max van een auto!

 

ssangyong-rodius-01.jpg

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voos ding.

 

Maar... Kijk eens naar de Mercedes R.

 

Dat was ook een voos ding. Maar daar is de publieke opinie ook gedraaid...

 

Nu, voor die Koreaan denk ik niet dat dat gaat gebeuren, maar de 5GT vind ik mooier dan de Mercedes R, en dat vind ik al geen lelijk machien als je op zoek bent naar iets om een gezin met 3 tieners in te vervoeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast caoimhin

Zonder de R knap te noemen, is de R Miss World en de 5 GT Miss Bloemkool. Over smaak valt niet te discussiëren, maar een beetje liefhebber wil toch niet in zoiets gezien worden, ondanks de rijkwaliteiten?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier man:

 

 

Wat een kar! Zoveel plaats! En gerief dat ge kunt meepakken, niet normaal! Ook een hogere instap en meer overzicht in het verkeer. Enorm veel ruimte voor de passagiers achteraan ook. Echt de max van een auto!

 

ssangyong-rodius-01.jpg

Wel grappig dat dat merk ook de actyon gemaakt heeft

 

ssangyong-actyon-4x4-4_2a6df.jpg?i

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid