Ga naar inhoud

E61 M5 (LV) vs 996 Turbo


Jerain

E61 M5 vs 996 Turbo  

43 leden hebben gestemd

  1. 1. E61 M5 vs 996 turbo

    • E61 M5 (lichte vracht)
    • 996 Turbo


Aanbevolen berichten

De 996 turbo of 4s is de enige 996 die ik nog te pruimen vind...

 

Maar persoonlijk zou ik dan eerder voor de M5 gaan... Waarom, dat weet ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar persoonlijk zou ik dan eerder voor de M5 gaan... Waarom, dat weet ik niet.

 

Zijn niet gigantisch duur in de aankoop. Verbruik en belastingen is een ander verhaal. Ik zou dit liever als bonkers gezinswagen willen dan lichte vracht  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

zelfs dan nog, IMO is er niets fouter dan zo'n ombouw

Mijn vennoot heeft dit nog overwogen, gelukkig dan toch maar beslist om een 997 Turbo te kopen.

 

Doe mij maar de 996 Turbo, heb geen touring nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5-5 al, dat wordt hier spannend. :D Fiscaal vriendelijk driften met een V10 in het vooronder met het risico op hoge brandstoffactuur en eventueel SMG of motorproblemen. Oftwel 4WD zonder sperdiff maar bakken grip en acceleratievermogen waar je 'm toch mee scheef kan krijgen in een uberporsche aan relatief goedkope aankoopprijs met risico op kapotte turbo's na een stevige mapping en direct 2 nieuwe koelers en een revisie aan de broek. Daaraan gelinkt dat men binnen dit en 2 jaar heel dat lichtevracht gedoe mss gaat afschaffen en in het geval van de Turbo er boven de 300g/km mss serieuze taxen geheven gaan worden. Kies maar uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo klinkt die keuze niet zo fijn meer :noparty:

Sorry, maar niet vergeten dat ik de man ben die begonnen is over de ziektes van een E46 M3 dus ik ben moreel verplicht dit erbij te vermelden en in het achterhoofd te houden. :(

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, maar niet vergeten dat ik de man ben die begonnen is over de ziektes van een E46 M3 dus ik ben moreel verplicht dit erbij te vermelden en in het achterhoofd te houden. :(

 

jij moet echt tof zijn als er iemand vol trots zijn nieuwe auto komt voorstellen.

Vooral die mens zijn gezicht na 15min. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

jij moet echt tof zijn als er iemand vol trots zijn nieuwe auto komt voorstellen.

Vooral die mens zijn gezicht na 15min. :lol:

Overlaatst nog iemand met een E60 530d. Dat gezicht kwam eigenlijk na een paar maanden toen hij al een paar keer langs de garage gepasseerd was. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wacht even tot ze komen zeggen dat dit 2 totaal verschillende segmenten en wagens zijn.

 

 

ik mag geen suv tegenover een sedan zetten.

dus een vrachtwagen tegenover een sportwagen is al helemaal boehoe.

:D

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid