Ga naar inhoud

E61 M5 (LV) vs 996 Turbo


Jerain

E61 M5 vs 996 Turbo  

43 leden hebben gestemd

  1. 1. E61 M5 vs 996 turbo

    • E61 M5 (lichte vracht)
    • 996 Turbo


Aanbevolen berichten

Als je ziet wat John allemaal aan zijn E60 M5 heeft mogen vervangen, zou ik dat continu in m'n achterhoofd houden wanneer je een potje wil knallen. En dan is de fun er ook af.

 

Retevet concept wel, zo'n E61 M5, maar ik pas. Dan liever een B5S, iets minder spectaculair qua sound en drehfreude, maar voor de rest zeker zo'n goeie auto.

 

 

Wat is er mis met een 996 GT2? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pretty serious. Een 996 heeft echt een heel lelijk front.

 

Ben ik met akkoord! :)

 

Moeilijke keuze en twee totaal verschillende wagens eigenlijk… De één is een übervette autobahn-killer. De ander een kever… :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals @@gTa ze graag ziet:

Achterste velg is niet diep genoeg. En er moeten nog accenten in geel, de spiegelkappen bijvoorbeeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook zonder twijfel de porsche. Daar kan je tenminste nog iemand van volk in meenemen.

een M5 break als LV, is puur voor de taksen te ontwijken (niets op tegen, iedereen doet wat hij wilt. tot ze beperkt worden tot 120km/u :D), maar wat doe je met die kofferruimte, niets.

Met de porsche kan je nog gezinsuitstapjes maken.

 

 

ik zou het veel moeilijker met kiezen hebben mocht de M5 geen LV zijn of zelfs een RS6 avant.

dan heb je de prestaties van de porsche EN kan je nog volk meenemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet gemakkelijk. Maar denk toch Turbo. Bij mij zou 't afhangen van hoeveel km's er gemaald moeten worden per jaar.

Het relatief oncomfortabele van de 996 gaat m'n keel uitsteken als je 30k km/jaar moet rijden. Dan zou ik voor 't comfort van de M5 kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volk meenemen hoeft niet voor mij, vandaar de LV.

 

Als laadruimte tout court geen noodzaak is, biedt de M5 nog maar weinig voordelen.

Het grootste nadeel van de 996 vind ik het verouderde interieur...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet gemakkelijk. Maar denk toch Turbo. Bij mij zou 't afhangen van hoeveel km's er gemaald moeten worden per jaar.

Het relatief oncomfortabele van de 996 gaat m'n keel uitsteken als je 30k km/jaar moet rijden. Dan zou ik voor 't comfort van de M5 kiezen.

 

Langs de andere kant zal de motor en de versnellingsbak van de turbo in daily gebruik wel iets leuker zijn dan die "race-apparatuur" van een E60 M5.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks het feit dat ik de 996 de minst geslaagde 911 vind, toch voor de Porsche gestemd wegens het belachelijke idee van een M5 als lichte vracht te gaan converteren. Iemand die zoiets nog maar in zijn hoofd haalt, zou tegen een muur moeten worden gezet en afgeknald. Punt.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks het feit dat ik de 996 de minst geslaagde 911 vind, toch voor de Porsche gestemd wegens het belachelijke idee van een M5 als lichte vracht te gaan converteren. Iemand die zoiets nog maar in zijn hoofd haalt, zou tegen een muur moeten worden gezet en afgeknald. Punt.

Wij zijn paupers he, je moet dat begrijpen. Tis lichte vracht M5 of 520d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

How are you today Mr. Clarkson?

 

I am very well. Thought I'd come and provide some of the members here a reality check.

 

How are you today, mr Rosemeyer ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

I am very well. Thought I'd come and provide some of the members here a reality check.

 

How are you today, mr Rosemeyer ?

:lolz: Sehr gut, Danke - obwohl mir ein Rad fehlt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lolz: Sehr gut, Danke - obwohl mir ein Rad fehlt.

Ik heb hier nog een setje velgen te koop liggen, ik herinner me dat Porklmans enige tijd terug ook op zoek was naar twee velgen, groupbuy.
Link naar reactie
Delen op andere sites

:lolz: Sehr gut, Danke - obwohl mir ein Rad fehlt.

 

I thought you got killed because of a gust of wind, not because you lost a wheel. :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid