Ga naar inhoud

E61 M5 (LV) vs 996 Turbo


Jerain

E61 M5 vs 996 Turbo  

43 leden hebben gestemd

  1. 1. E61 M5 vs 996 turbo

    • E61 M5 (lichte vracht)
    • 996 Turbo


Aanbevolen berichten

Ik heb hier nog een setje velgen te koop liggen, ik herinner me dat Porklmans enige tijd terug ook op zoek was naar twee velgen, groupbuy.

 

Ik moet geen gare velgen hebben maar geheel terzijde mag je eventueel toch een prijs maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet geen gare velgen hebben maar geheel terzijde mag je eventueel toch een prijs maken.

Ga je BMW velgen kopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks het feit dat ik de 996 de minst geslaagde 911 vind, toch voor de Porsche gestemd wegens het belachelijke idee van een M5 als lichte vracht te gaan converteren. Iemand die zoiets nog maar in zijn hoofd haalt, zou tegen een muur moeten worden gezet en afgeknald. Punt.

Wat een stoere uitspraak!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal even hier antwoorden op je pm. Als het in Belgie mogelijk is om bijna 10k te besparen om M5 V10 te rijden moet je achterlijk zijn om daar niet over na te denken.:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wie is @@Stabilo Boss? :D

Passief member die al een paar jaar meeleest en pas een tijdje geleden een account aangemaakt heeft.

Zit ook op AF onder een andere naam, maar de sfeer is hier veel pittiger, minder serieus, ook al ken ik niemand

van jullie in het "echt" :D

Ben student en heb geen eigen auto, al rij ik wel vaak met het familliebakje...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Passief member die al een paar jaar meeleest en pas een tijdje geleden een account aangemaakt heeft.

Zit ook op AF onder een andere naam, maar de sfeer is hier veel pittiger, minder serieus, ook al ken ik niemand

van jullie in het "echt" :D

Ben student en heb geen eigen auto, al rij ik wel vaak met het familliebakje...

 

Tof, misschien toch geen ouw venten forum dan.  ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid