Ga naar inhoud

In- of outdoorkarting afspreektopic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Al geweest in hun nieuw spel?

ARD start daar :P

Geplaatst:

Al geweest in hun nieuw spel?

Yes, de Ardennenrit start daar idd ;)

Geplaatst:

Begin uw Ardennenrit met 3 stints van 30 minuten in de karting van Eupen.

Ge gaat wel ni veel volk meer hebben voor de bbq :D

• 2 weken later...
Geplaatst:

Een paar uur geleden nog eens gaan rijden bij ekart, was blijkbaar druk en reden op stand 3, wat een saaie boel was dat :( 3 seconden trager per ronde en niets van uitdaging. Gelukkig reden we de 2e stint alleen en wouden ze het dan wel op 4 zetten.

Ik denk niet dat ik er nog veel ga gaan, ofwel zeer vroeg, of zeer laat en dan hopen dat ze de boel niet limiteren. Rondrijden in die tragere stand, daar is echt helemaal niets aan vind ik :(

Geplaatst:

Dat is een karting voor pure recreanten he. 

Geplaatst:

Dat is een karting voor pure recreanten he.

Ja natuurlijk, maar als zelfs mijn kameraden zeggen dat het traag gaat op de rechte stukken. Is echt zijn geld niet waard als je er geen sensatie uit haalt. Ik reed fluitend rond, overal vol gas door en nog marge hebben[emoji38]Als ik het de 2e stint vroeg dan lieten ze wel rijden, maar dat gaat enkel lukken met weinig mensen op de baan.
Geplaatst:

Een paar uur geleden nog eens gaan rijden bij ekart, was blijkbaar druk en reden op stand 3, wat een saaie boel was dat :( 3 seconden trager per ronde en niets van uitdaging. Gelukkig reden we de 2e stint alleen en wouden ze het dan wel op 4 zetten.

Ik denk niet dat ik er nog veel ga gaan, ofwel zeer vroeg, of zeer laat en dan hopen dat ze de boel niet limiteren. Rondrijden in die tragere stand, daar is echt helemaal niets aan vind ik :(

Ja natuurlijk, maar als zelfs mijn kameraden zeggen dat het traag gaat op de rechte stukken. Is echt zijn geld niet waard als je er geen sensatie uit haalt. Ik reed fluitend rond, overal vol gas door en nog marge hebben[emoji38]Als ik het de 2e stint vroeg dan lieten ze wel rijden, maar dat gaat enkel lukken met weinig mensen op de baan.

Oei dat is wel lame, dus als het druk is moet iedereen op 3 rijden? Dan gaan ze inderdaad hun eigen ruiten ingooien vrees ik :(

Geplaatst:

Oei dat is wel lame, dus als het druk is moet iedereen op 3 rijden? Dan gaan ze inderdaad hun eigen ruiten ingooien vrees ik :(

Klopt, tenzij je er expliciet om vraagt. Is om hun materiaal te sparen zeggen ze. Maar ik denk dat ik er dus niet veel meer ga gaan. Toch niet met een klein groepje. Wanneer er aan een volle stint geraakt wordt zonder anderen, dan zullen ze misschien wel weer willen op 4 zetten. Maar het hangt dus af van de goodwill van de gasten op de piste.
Geplaatst:

Klopt, tenzij je er expliciet om vraagt. Is om hun materiaal te sparen zeggen ze. Maar ik denk dat ik er dus niet veel meer ga gaan. Toch niet met een klein groepje. Wanneer er aan een volle stunt geraakt wordt zonder anderen, dan zullen ze misschien wel weer willen op 4 zetten. Maar het hangt dus af van de goodwill van de gasten op de piste.

Verstaanbaar, zou ik ook niet leuk vinden als je de normale prijs betaald hebt

Geplaatst:

Top 10 rijtijd bij de 24uur . 126 piloten

d702e5669ca743308af4ec6b294b60a4.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

't Is er van gekomen, vorige zondag met de kinderen in JPR Sint Niklaas gaan karten, en iedereen heeft zin in nog. Nu zondag nog eens. Maar wel zwaar werk. Na twee keer een kwartier met een pauze tussen voelt ge het wel.
Eerst wat rondjes aan 1 minuut gedraaid om alles te leren kennen(de beste tijden zitten onder 45s ) en dan beginnen opdrijven. Ik zie echt nog niet hoe ik in de buurt van die toptijden zou kunnen komen maar ik voel wel dat ik verre van optimaal rijdt en morgen zou ik toch onder de 50s willen duiken. Met de kinderen in mijn kielzog moeten die dan ook een stuk sneller gaan.

Geplaatst:

Okee, da's gebeurd, en alleman content. Maar potferdekke, dat de kinderen mij zo snel gingen bijbenen, de zoon is al rapper als ik! In elk geval, nu ben ik snel genoeg om aan te kunnen haken bij anderen en te leren door ze als haas te gebruiken.

Geplaatst:

Zo moet het, met hazen werken, en vooral: met vallen en opstaan....

Geplaatst:

En af en toe uw ribben (of uw gat? :D :D :D) eens zeer doen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Oh ik kan wel wat exuses bedenken. Maar de belangrijkste reden leerde ik achteraf wanneer we bespraken waar we achteraf zeer hadden.
Ik verbaasde me erover dat de anderen geen last hadden van hun armen, want de mijne zaten bij de tweede sessie al helemaal verkrampt waardoor het sturen echt moeilijk werd. Nee, niemand had daar last van(en ook sterke armen eh), wel blauwe plekken aan de rug. Van te duwen. Duwen, ge hebt toch nergens steun? Jawel, de onderste bar van de pedalen dient om u af te duwen...
Had ik dus de hele tijd met mijn volle gewicht aan dat stuur gehangen, ik die er zo op gesteld ben om dat zoveel mogelijk te vermijden... waar zit dat facepalm ikoontje hier ergens.

Geplaatst:

Ik kijk uit naar de volgende keer :)

Geplaatst:

Woensdag nog eens afkomen naar fki denk ik.

Nog volk dat nog eens wil afkomen naar fki eventueel?

Geplaatst:

Welja waarom eens niet [emoji16][emoji16][emoji16]

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Al 3,5maand niet meer gekart. :( ik ga het verleerd zijn. :D 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid