dragonfly 14.975 Geplaatst: 13 april 2016 Geplaatst: 13 april 2016 Al geweest in hun nieuw spel? ARD start daar Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 13 april 2016 Geplaatst: 13 april 2016 Al geweest in hun nieuw spel? Yes, de Ardennenrit start daar idd Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 13 april 2016 Geplaatst: 13 april 2016 Begin uw Ardennenrit met 3 stints van 30 minuten in de karting van Eupen. Ge gaat wel ni veel volk meer hebben voor de bbq Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 13 april 2016 Geplaatst: 13 april 2016 Artikel over de race van zondag op kartzone http://www.kartzone.be/2016/04/12/succesvolle-start-voor-kart-events-met-de-kick-off-karting-te-brugge/ 1 Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 22 april 2016 Geplaatst: 22 april 2016 Een paar uur geleden nog eens gaan rijden bij ekart, was blijkbaar druk en reden op stand 3, wat een saaie boel was dat 3 seconden trager per ronde en niets van uitdaging. Gelukkig reden we de 2e stint alleen en wouden ze het dan wel op 4 zetten. Ik denk niet dat ik er nog veel ga gaan, ofwel zeer vroeg, of zeer laat en dan hopen dat ze de boel niet limiteren. Rondrijden in die tragere stand, daar is echt helemaal niets aan vind ik Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 23 april 2016 Geplaatst: 23 april 2016 Dat is een karting voor pure recreanten he. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 23 april 2016 Geplaatst: 23 april 2016 Momenteel is de 24h van FKI bezig. Jokke rijdt in team "FSA Bakkerij". Live timing: http://www.kartzone.be/livetiming.html 2 Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 23 april 2016 Geplaatst: 23 april 2016 Dat is een karting voor pure recreanten he.Ja natuurlijk, maar als zelfs mijn kameraden zeggen dat het traag gaat op de rechte stukken. Is echt zijn geld niet waard als je er geen sensatie uit haalt. Ik reed fluitend rond, overal vol gas door en nog marge hebben[emoji38]Als ik het de 2e stint vroeg dan lieten ze wel rijden, maar dat gaat enkel lukken met weinig mensen op de baan. Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 23 april 2016 Geplaatst: 23 april 2016 Een paar uur geleden nog eens gaan rijden bij ekart, was blijkbaar druk en reden op stand 3, wat een saaie boel was dat 3 seconden trager per ronde en niets van uitdaging. Gelukkig reden we de 2e stint alleen en wouden ze het dan wel op 4 zetten. Ik denk niet dat ik er nog veel ga gaan, ofwel zeer vroeg, of zeer laat en dan hopen dat ze de boel niet limiteren. Rondrijden in die tragere stand, daar is echt helemaal niets aan vind ik Ja natuurlijk, maar als zelfs mijn kameraden zeggen dat het traag gaat op de rechte stukken. Is echt zijn geld niet waard als je er geen sensatie uit haalt. Ik reed fluitend rond, overal vol gas door en nog marge hebben[emoji38]Als ik het de 2e stint vroeg dan lieten ze wel rijden, maar dat gaat enkel lukken met weinig mensen op de baan. Oei dat is wel lame, dus als het druk is moet iedereen op 3 rijden? Dan gaan ze inderdaad hun eigen ruiten ingooien vrees ik Quote
Waky 975 Geplaatst: 24 april 2016 Geplaatst: 24 april 2016 Momenteel is de 24h van FKI bezig. Jokke rijdt in team "FSA Bakkerij". Live timing: http://www.kartzone.be/livetiming.html Coole live timing oplossing Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 24 april 2016 Geplaatst: 24 april 2016 Oei dat is wel lame, dus als het druk is moet iedereen op 3 rijden? Dan gaan ze inderdaad hun eigen ruiten ingooien vrees ik Klopt, tenzij je er expliciet om vraagt. Is om hun materiaal te sparen zeggen ze. Maar ik denk dat ik er dus niet veel meer ga gaan. Toch niet met een klein groepje. Wanneer er aan een volle stint geraakt wordt zonder anderen, dan zullen ze misschien wel weer willen op 4 zetten. Maar het hangt dus af van de goodwill van de gasten op de piste. Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 24 april 2016 Geplaatst: 24 april 2016 Klopt, tenzij je er expliciet om vraagt. Is om hun materiaal te sparen zeggen ze. Maar ik denk dat ik er dus niet veel meer ga gaan. Toch niet met een klein groepje. Wanneer er aan een volle stunt geraakt wordt zonder anderen, dan zullen ze misschien wel weer willen op 4 zetten. Maar het hangt dus af van de goodwill van de gasten op de piste. Verstaanbaar, zou ik ook niet leuk vinden als je de normale prijs betaald hebt Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 24 april 2016 Geplaatst: 24 april 2016 Goed gerief die elektrische karts Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 26 april 2016 Geplaatst: 26 april 2016 Top 10 rijtijd bij de 24uur . 126 piloten 1 Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 30 april 2016 Geplaatst: 30 april 2016 't Is er van gekomen, vorige zondag met de kinderen in JPR Sint Niklaas gaan karten, en iedereen heeft zin in nog. Nu zondag nog eens. Maar wel zwaar werk. Na twee keer een kwartier met een pauze tussen voelt ge het wel.Eerst wat rondjes aan 1 minuut gedraaid om alles te leren kennen(de beste tijden zitten onder 45s ) en dan beginnen opdrijven. Ik zie echt nog niet hoe ik in de buurt van die toptijden zou kunnen komen maar ik voel wel dat ik verre van optimaal rijdt en morgen zou ik toch onder de 50s willen duiken. Met de kinderen in mijn kielzog moeten die dan ook een stuk sneller gaan. Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 1 mei 2016 Geplaatst: 1 mei 2016 Okee, da's gebeurd, en alleman content. Maar potferdekke, dat de kinderen mij zo snel gingen bijbenen, de zoon is al rapper als ik! In elk geval, nu ben ik snel genoeg om aan te kunnen haken bij anderen en te leren door ze als haas te gebruiken. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 1 mei 2016 Geplaatst: 1 mei 2016 Zo moet het, met hazen werken, en vooral: met vallen en opstaan.... Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 1 mei 2016 Geplaatst: 1 mei 2016 En af en toe uw ribben (of uw gat? :D ) eens zeer doen. 1 Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 2 mei 2016 Geplaatst: 2 mei 2016 Oh ik kan wel wat exuses bedenken. Maar de belangrijkste reden leerde ik achteraf wanneer we bespraken waar we achteraf zeer hadden.Ik verbaasde me erover dat de anderen geen last hadden van hun armen, want de mijne zaten bij de tweede sessie al helemaal verkrampt waardoor het sturen echt moeilijk werd. Nee, niemand had daar last van(en ook sterke armen eh), wel blauwe plekken aan de rug. Van te duwen. Duwen, ge hebt toch nergens steun? Jawel, de onderste bar van de pedalen dient om u af te duwen...Had ik dus de hele tijd met mijn volle gewicht aan dat stuur gehangen, ik die er zo op gesteld ben om dat zoveel mogelijk te vermijden... waar zit dat facepalm ikoontje hier ergens. Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 2 mei 2016 Geplaatst: 2 mei 2016 Ik kijk uit naar de volgende keer Quote
Fille 798 Geplaatst: 2 mei 2016 Geplaatst: 2 mei 2016 Woensdag nog eens afkomen naar fki denk ik. Nog volk dat nog eens wil afkomen naar fki eventueel? Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 2 mei 2016 Geplaatst: 2 mei 2016 Welja waarom eens niet [emoji16][emoji16][emoji16] 1 Quote
Daann 4.436 Geplaatst: 2 mei 2016 Geplaatst: 2 mei 2016 Al 3,5maand niet meer gekart. ik ga het verleerd zijn. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.