Ga naar inhoud

In- of outdoorkarting afspreektopic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@@Jokke_vlo die kan sowieso niet. Die is momenteel zijn vrouw aan het omkopen in Griekenland op vakantie, zodat hij later op het seizoen nog kan racen :D

Wat is de timing?

19u begin kwalifs dacht ik, 19u30 - 21u30 koers. Dus een half uurtje per man.

Geplaatst:

19u begin kwalifs dacht ik, 19u30 - 21u30 koers. Dus een half uurtje per man.

Ah ok.

Voor een half uur de man kom ik niet tot Genk gebold, sorry :)

Geplaatst:

Ah ok.

Voor een half uur de man kom ik niet tot Genk gebold, sorry :)

Snap ik :)

Geplaatst:

Iemand FKI vanavond?

Nope, morgen al karten in Genk..

Geplaatst:

Nope, morgen al karten in Genk..

t was gisteren he :)

Geplaatst:

Goeie 100 miles koers gehad met @@tato, @@Fille en mijn broer. Tato de minst ervarene die nog wat mocht oefenen, waarna Philip op slechts 8 minuten tijd in extremis toch nog vierde belandt op de grid. Even derde gereden maar uiteindelijk postgevat rond P6. Geslaagde tankbeurt en wissel, dan een paar druppels en plots mayhem: overal staat wel iemand in de rondte, spekglad. @@tato trok zich nog redelijk uit de slag, de rondes die hij niet in het gras stond :) Jammer genoeg droogde het al even snel weer op :D

Ikzelf overgepakt, 3 rondjes wennen en dan ging het. Fijne tijden kunnen rijden en een pak volk ingehaald. Idem voor mijn broer, die me zoals gewoonlijk maar 1 tiende moest prijsgeven.

Was weer gezellig!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Gisteren geland vanop verlof met een quali van de 4u nightrace streetkarting van Kortrijk die al bezig was. De gelegenheids team maat was Dimitri Kokken (uitbater FKI)

Koers startte om 19.30, toegekomen om 20.20 en om 20.30 zat ik zonder

Circuit kennis al in de kart.

Gelukkig was het nat in de eerste 2.5 uur waardoor we een mooi podium konden meepikken. (Op droog was het spannender geweest)

In het laatste (droge uur) me nog kunnen ontdubbelen van het team van onze Wereldkampioen en dus na 4 uur in zelfde ronde gefinished.

ecfe1c5647b68f394204d80844dfd88e.jpg

• Vind ik leuk 2
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Dit is echt een zeer zware aanrader om eens te doen. Het is trouwens op deze wedstrijd dat ik ooit het virus te pakken kreeg.

Veel leuker als dit wordt karten echt niet meer. Kan het niet genoeg aanraden...........en het niveau van de fun race is voor iedereen hier zeer goed te doen (zelfs met kansen op podium indien er geen "tricheurs" tussen zitten. 

11499eb3e2b5e21356182d2e4c18a3ca.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

ik vraag me af of ik nog pas in een kart (115kg)...

• 2 weken later...
Geplaatst:

Mij een raadsel hoe je daar moet voorbijsteken ....

Geplaatst:
2 uur geleden zei Jokke_vlo:

Mij een raadsel hoe je daar moet voorbijsteken ....

Zonder te duwen volgens mij ook onmogelijk :D

Geplaatst:
Zojuist zei Jokke_vlo:

Done

Jij was toch al ingeschreven? :D

Geplaatst: (aangepast)

Aanlokkelijk hoor, maar te vroeg. Als ik een kwartierke rijd doet alles al zeer. Binnen een jaar rijd ik dan weer iedereen naar huis. Altijd wat.

aangepast door Le Capri Mauve
Geplaatst:
Aanlokkelijk hoor, maar te vroeg. Als ik een kwartierke rijd doet alles al zeer. Binnen een jaar rijd ik dan weer iedereen naar huis. Altijd wat.

Leuk dat je je opgeeft als BOB !

• Vind ik leuk 1
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Als iemand ze zou herkennen... :( 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid