Jupke 11.095 Geplaatst: 18 juli 2016 Geplaatst: 18 juli 2016 7 hours ago, ir_fuel said: Aangezien ik niet vermoed dat hij hier komt kijken anders: @Jupke Heb een testje gedaan met die Gopro Session. Ben wel tevreden van het resultaat. Het is meer dan duidelijk genoeg, en het ding is veel compacter dan een gewone Gopro. Indoor, dus ook veel minder licht om te filmen (kijken in HD). Gefilmd in 720p Montage is wel wat werk geweest Aangezien die curved mounts nooit deftig passen op een helm en ik geen zin had dat half te plakken om dan kwijt te geraken heb ik de dubbelzijdige tape van de mount verwijderd, het ding bijgedremeld tot het ongeveer de vorm had van mijn helm op die plaats en dan de boel vastgeplakt met ( @ICM ) Tec7 (enkel de voet, dus ik kan gerust nog rijden zonder camera ). Ook geen gepruts meer met de camera. 1 korte druk op de knop = aan en filmen. Nog een korte druk op de knop = stoppen met filmen en uit. Ik heb er zaterdag ook mee aan het spelen geweest, zie wielertoeristtopic voor resultaat. Hangt die nu niet in uw zicht? De meeste plaatsen die tegen de zijkant van de helm, nee? Ben er best tevreden van! Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 18 juli 2016 Geplaatst: 18 juli 2016 Ik heb er zaterdag ook mee aan het spelen geweest, zie wielertoeristtopic voor resultaat. Hangt die nu niet in uw zicht? De meeste plaatsen die tegen de zijkant van de helm, nee? Ben er best tevreden van!Zelfs de grotere hangen ze soms aan het kinstuk, gasten die off-road rijden met de moto bijvoorbeeld. Opdat bovenop en zijkant zou kunnen haperen. Dus wordt wel meer gedaan, gaat ook niet echt in het zicht hangen veronderstel ik. Zelf heb ik 2 mounts op mijn helm, eentje bovenaan en een aan de zijkant zoals je zegt. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 18 juli 2016 Geplaatst: 18 juli 2016 52 minutes ago, Jupke said: Ik heb er zaterdag ook mee aan het spelen geweest, zie wielertoeristtopic voor resultaat. Hangt die nu niet in uw zicht? De meeste plaatsen die tegen de zijkant van de helm, nee? Ben er best tevreden van! Tegen de zijkant is het niet. Dan wordt een stuk van je FOV geblokkeerd door de helm, en je heb geen zicht zoals je zelf ziet, maar het zit aan ene kant. Bovenop de helm heb je hetzelfde probleem onderaan en zit je veel te hoog tov je ogen. Dit is ideaal + je ziet daar niks van omdat dat vlak voor je kinstuk zit. Enfin, je ziet net de bovenkant maar dat zit totaal niet in de weg. Alleen is het plakken bovenaan/zijkant wel iets simpeler dan op de kin, omwille van de vorm. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 18 juli 2016 Geplaatst: 18 juli 2016 Heb er ook eentje besteld, ziet er fun uit om te doen. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 18 juli 2016 Geplaatst: 18 juli 2016 Jokke aan de dremel. Mag ik komen kijken hoe je dat doet? 1 Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 18 juli 2016 Geplaatst: 18 juli 2016 Ik heb het vooral gekocht voor de FKI races, om achteraf wat te kunnen bekijken wat beter kan. Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 18 juli 2016 Geplaatst: 18 juli 2016 Fuel, je houdt je stuur vast zoals je vrouw vanonder Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 18 juli 2016 Geplaatst: 18 juli 2016 2 hours ago, PJH said: Fuel, je houdt je stuur vast zoals je vrouw vanonder PJH, kom anders eens voordoen hoe het moet. Ik wil altijd bijleren 3 Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 4 augustus 2016 Geplaatst: 4 augustus 2016 Het was serieus nat gisteren op FKI, vooral in de Welcome. Echt gigantische plassen over de baan. Nog nooit meegemaakt. Stond in de quali op P2, en ben P3 ge-eindigd, maar het was toch enorm oppassen in de race. Je wordt zo gemakkelijk betrokken in accidenten van anderen in het nat. Ben enorm voorzichtig geweest als ik in de buurt reed van anderen (zoals je kan zien in de video was het vandoen ook) waardoor ik natuurlijk wel wat tijd verloor bij momenten (als je moet remmen om geen accident te hebben en je verliest al je momentum pakt die voor je een enorme afstand natuurlijk) In de Open was het endurance. Ik reed deel 2 (kon ik die kletsnatte helm en handschoenen terug aantrekken 50 minuten na de Welcome. Heerlijk!). Mijn co was @Matthias Maas die vanop P11 de start nam, de kart op P10 binnen bracht, en ik ben op P10 gefinisht. De baan lag toen ook nog nat maar het was niet vergelijkbaar met de zondvloed die we gekend hebben een uur ervoor. 3 Quote
Lotuzzz 17.065 Geplaatst: 4 augustus 2016 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2016 Morgen nog eens wat gelegenheidsheatjes met occasionele karters. Inkart. Zijn mannekes van 60kg bij die zeggen dat ze best al wat gekart hebben dus kan nog moeilijk zijn. Wel 1km track daar nu, dus 8 rondjes per 12 minuten 1 Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 4 augustus 2016 Geplaatst: 4 augustus 2016 On 7/19/2016 at 1:05 AM, ir_fuel said: PJH, kom anders eens voordoen hoe het moet. Ik wil altijd bijleren Doodse stilte. 2 Quote
Lotuzzz 17.065 Geplaatst: 5 augustus 2016 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2016 15 uur geleden zei ir_fuel: Doodse stilte. Gas en rem staan te ver uit elkaar om te tiphielen. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 5 augustus 2016 Geplaatst: 5 augustus 2016 LOL. Ja dat is zoiets raar. In een kart is dat natuurlijk. Probeer eens in een auto links te remmen als je dat niet gewoon bent en je steekt met je neus op je stuur 3 Quote
Lotuzzz 17.065 Geplaatst: 5 augustus 2016 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2016 8 minuten geleden zei ir_fuel: LOL. Ja dat is zoiets raar. In een kart is dat natuurlijk. Probeer eens in een auto links te remmen als je dat niet gewoon bent en je steekt met je neus op je stuur Dankzij het karten valt dat bij mij net wel mee Quote
CAS 8.067 Geplaatst: 6 augustus 2016 Geplaatst: 6 augustus 2016 20 uur geleden zei ir_fuel: LOL. Ja dat is zoiets raar. In een kart is dat natuurlijk. Probeer eens in een auto links te remmen als je dat niet gewoon bent en je steekt met je neus op je stuur Veelal omdat je onbewust de rem gaat bedienen zoals je koppelingspedaal. Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 6 augustus 2016 Geplaatst: 6 augustus 2016 5 uur geleden zei CAS: Veelal omdat je onbewust de rem gaat bedienen zoals je koppelingspedaal. Alleen maar daarom. Automatisme. Vraag me af of autorijders die beginnen karten eerder wat te lomp remmen daardoor. Geen idee eigenlijk. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 6 augustus 2016 Geplaatst: 6 augustus 2016 Alleen maar daarom. Automatisme. Vraag me af of autorijders die beginnen karten eerder wat te lomp remmen daardoor. Geen idee eigenlijk.Niet echt iets van ondervonden Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 6 augustus 2016 Geplaatst: 6 augustus 2016 Nee, ook nooit hinder van gehad. Weet je wat ook raar is: ik ken mensen die dus normaal met de auto rijden, maar zet ze achter een sim met paddles aan het stuur en ze rijden zoals in een kart. Links remmen en rechts gas geven. Quote
Fille 798 Geplaatst: 6 augustus 2016 Geplaatst: 6 augustus 2016 1 uur geleden zei ir_fuel: Nee, ook nooit hinder van gehad. Weet je wat ook raar is: ik ken mensen die dus normaal met de auto rijden, maar zet ze achter een sim met paddles aan het stuur en ze rijden zoals in een kart. Links remmen en rechts gas geven. Vraagt ff gewenning maar ben je héél snel mee weg hoor ik heb zo vroeger jaren online F1 leagues meegereden. Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 6 augustus 2016 Geplaatst: 6 augustus 2016 In de auto merk ik toch dat ik links niet de finesse heb van rechts. Er zou tamelijk wat oefening nodig zijn om die gelijk te krijgen. Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 6 augustus 2016 Geplaatst: 6 augustus 2016 Op 8/5/2016 om 12:49 zei ir_fuel: LOL. Ja dat is zoiets raar. In een kart is dat natuurlijk. Probeer eens in een auto links te remmen als je dat niet gewoon bent en je steekt met je neus op je stuur 't is ook een andere beweging hé. In een kart beweeg je je "enkel" terwijl je in een auto vanuit je been op het rempedaal duwt Quote
Ralph 76 Geplaatst: 6 augustus 2016 Geplaatst: 6 augustus 2016 In de auto merk ik toch dat ik links niet de finesse heb van rechts. Er zou tamelijk wat oefening nodig zijn om die gelijk te krijgen.Ik doe altijd left foot braking met mijn automaat. Dat went snel hoor. Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 9 augustus 2016 Geplaatst: 9 augustus 2016 Op 4-8-2016 om 14:41 zei ir_fuel: Het was serieus nat gisteren op FKI, vooral in de Welcome. Echt gigantische plassen over de baan. Nog nooit meegemaakt. Stond in de quali op P2, en ben P3 ge-eindigd, maar het was toch enorm oppassen in de race. Je wordt zo gemakkelijk betrokken in accidenten van anderen in het nat. Ben enorm voorzichtig geweest als ik in de buurt reed van anderen (zoals je kan zien in de video was het vandoen ook) waardoor ik natuurlijk wel wat tijd verloor bij momenten (als je moet remmen om geen accident te hebben en je verliest al je momentum pakt die voor je een enorme afstand natuurlijk) In de Open was het endurance. Ik reed deel 2 (kon ik die kletsnatte helm en handschoenen terug aantrekken 50 minuten na de Welcome. Heerlijk!). Mijn co was @Matthias Maas die vanop P11 de start nam, de kart op P10 binnen bracht, en ik ben op P10 gefinisht. De baan lag toen ook nog nat maar het was niet vergelijkbaar met de zondvloed die we gekend hebben een uur ervoor. Jawadde ge gaat echt razendsnel vooruit qua skills nu....... serieuze verbetering tegen vroeger. Betreft handen op stuur, ik hou mijn handen net zo als jij hier............ Mooi gereden al had ik hier en daar in de Welcome, op basis van de beelden een andere lijn durven proberen...... En hier en daar zou ik zelfs in het nat nog iets korter tegen de apex afrijden...... Quote
Cash 140 Geplaatst: 10 augustus 2016 Geplaatst: 10 augustus 2016 Op 6-8-2016 om 18:29 zei ir_fuel: Nee, ook nooit hinder van gehad. Weet je wat ook raar is: ik ken mensen die dus normaal met de auto rijden, maar zet ze achter een sim met paddles aan het stuur en ze rijden zoals in een kart. Links remmen en rechts gas geven. Ik ben zo ene (deels dan toch). Met de Megane rem ik gewoon met rechts, maar in een sim met paddles altijd met links. In een auto met automaat ga ik ook wel met links remmen. Gewoonte zeker... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.