Ga naar inhoud

In- of outdoorkarting afspreektopic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Outdoor: iemand zin om a.s. donderdag op Genk de laatste 100 miles van 2016 te rijden? @Fille en ik zouden graag met 4 rijden. Er kunnen ook nog andere ploegjes ingeschreven worden uiteraard.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Als gij op 20 minuten 25 mijl afkart dan zijt ge ne straffe peet. :D

Geplaatst:
Just now, gTa said:

Als gij op 20 minuten 25 mijl afkart dan zijt ge ne straffe peet. :D

t is een race van 2 uur (ben het net gaan opzoeken). Ze zoeken 4 man.

Als ik kan tellen is dat 30 minuten de man.

Zo ver zat ik er toch niet vanaf met mijn gok, he @gTa ;) 

Geplaatst:

Ik herhaal: als gij op 20 minuten doet wat anderen doen op (blijkbaar) 30 minuten, dan zijt ge ne straffe peet. :D

100 mijl = pakweg 160 km = 40 km de man = 40 km op (zegt gij) 30 minuten = gemiddeld 80 km/u = lijkt mij een behoorlijk straf parcours te zijn met reguliere huurkarts :D ofwel klopt er iets niet in de titel

Geplaatst:

18u00:      Ontvangst + aanmelden in brasserie "A La Kart"
18u30:      Safety guide Lines/ Veiligheidsbriefing
19u00:      Qualifying
19u30:      Start “100 Miles Endurance”
21u30:      Einde “100 Miles Endurance”
22u00:      Prijsuitreiking in brasserie “A La Kart”:

Geplaatst:

@gTa

De race gaat door op het groot circuit met onze supersnelle karts (max. 90 km/u).

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Als ik effe snel reken kom ik aan een gemiddelde snelheid uit (werkelijk gereden) van 70 km/h op dat circuit met hun karts.

Geplaatst:

Wow, uwe layout rockt :D en ik maar dubbelklikken om (wat ik dacht) diene per-ongeluk-selectie te deselecten :lol:

Dan nog, vmax 90 en avg 80 = weinig bochtjes :D

Edit, ha 70 avg, dat kan al wat meer. Vet eigenlijk. Toch absoluut geen standaardkarts, dan?

Geplaatst:

Ze geven regen voor donderdag, wordt fun en dan zijn de ambities al wat hoger :D

Geplaatst:

Hebben wij ook al eens besproken, dat klopt inderdaad niet, die 100 miles.

Fuel jij vervoegt ons dan gedurende 1 uur, dan rijden we met 3? ;-)

Geplaatst:
25 minutes ago, gTa said:

Edit, ha 70 avg, dat kan al wat meer. Vet eigenlijk. Toch absoluut geen standaardkarts, dan?

Bestaat er zoiets als een "standaardkart" dan?

Ga eens indoor karten in:

- BSK

- Dolhain

- Brussels Kart

- Eupen

- JM Karting Namen

Ze rijden allemaal anders qua topsnelheid.

Geplaatst:
26 minuten geleden zei gTa:

Toch absoluut geen standaardkarts, dan?

Jij hebt daar toch al mee gereden?

Geplaatst:

Welja, gewone makke huurkartjes, ongeacht de vmax. Die dingen waar je nauwelijks of vaak zelfs niét gedoseerd gas moet mee geven in bochten, omdat er geen risico op overstuur bestaat. Ik vind dat jammer. Maar ik heb zeer weinig ervaring, dus misschien lal ik onwaarheden. :D

Geplaatst:
Zojuist zei Lotuzzz:

Jij hebt daar toch al mee gereden?

Zijn dat die in Genk op 't buitenparcours? Zo ja: ja. :D Leuk, van de leukste karts waar ik al mee reed. Tenminste een béétje power!

Geplaatst:
1 minute ago, gTa said:

Welja, gewone makke huurkartjes, ongeacht de vmax. Die dingen waar je nauwelijks of vaak zelfs niét gedoseerd gas moet mee geven in bochten, omdat er geen risico op overstuur bestaat. Ik vind dat jammer. 

Als je op elk circuit met elke huurkart enkel on/off rijdt dan ga je idd niet snel genoeg :P 

Geplaatst:
13 minuten geleden zei gTa:

Zijn dat die in Genk op 't buitenparcours? Zo ja: ja. :D Leuk, van de leukste karts waar ik al mee reed. Tenminste een béétje power!

Ja die. Fijn in de regen! Maar die gaan droog ook niet scheef op power hoor. 

Geplaatst:
18 minuten geleden zei ir_fuel:

Als je op elk circuit met elke huurkart enkel on/off rijdt dan ga je idd niet snel genoeg :P 

Ik rijd niet enkel on/off, ik ondervond tot nu toe op alle huurkarts die ik kon rijden wél dat je in bochten (los van het feit of dat de snelste methode is of niet) zonder nadenken vol gas kan geven zonder dat je daardoor overstuurd achterstevoren gaat. ik vind dat jammer. :cry:

Geplaatst:

achterstevoren is idd serieus overdreven, maar ik kan je toch veel bochten tonen waar ik als ik zonder nadenken vol gas geef de kart serieus doe oversturen, zelfs met zo een trage Sodi camion met maar 6.5pk

Geplaatst:

Jeps idd, met die karts van FKI is het daar ondermeer soms oppassen geblazen, zelfs int droge!

ge moet dan enkel wel de juiste kart hebben met een goede motor :P

Geplaatst:

Genk ...... huurkarts .... das nog 10x erger . Ik zat met 2.5 sec verschil en P2 vs P18 ...... in de regen zou dat idd wel eens anders kunnen zijn ...... fille komt me daar trouwens altijd voorbijgevlogen :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid