gTa 28.029 Geplaatst: 7 november 2016 Geplaatst: 7 november 2016 53 minuten geleden zei ir_fuel: achterstevoren is idd serieus overdreven, maar ik kan je toch veel bochten tonen waar ik als ik zonder nadenken vol gas geef de kart serieus doe oversturen, zelfs met zo een trage Sodi camion met maar 6.5pk Ik zal wat meer downforce genereren met mijn kathedraal, mogelijks. (Nee, ik weet het, ik zal allerminst de ervaring hebben zoals gij, maar ik zou érg graag eens met karts rijden waar ge echt HARD moet doseren.) Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 7 november 2016 Geplaatst: 7 november 2016 Ik heb een 2 takt schakelkart die waanzinnig hard gaat ..... nu gaat ge me niet geloven maar das minder doseren dan ne sodi camion. Doordenkertje maar tis echt waar !!De reden dat ik er niet meer mee rijd is tijd maar vooral omdat ik vorige keer twee ribben gekneusd heb die nu nog pijnlijk zijn en dat met ribbeschermer, puur door de G krachten en zware kerbs in Kerpen 1 Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 7 november 2016 Geplaatst: 7 november 2016 3 minutes ago, gTa said: Ik zal wat meer downforce genereren met mijn kathedraal, mogelijks. (Nee, ik weet het, ik zal allerminst de ervaring hebben zoals gij, maar ik zou érg graag eens met karts rijden waar ge echt HARD moet doseren.) Volgens mij bestaat dat niet Quote
Lotuzzz 17.064 Geplaatst: 7 november 2016 Auteur Geplaatst: 7 november 2016 1 minuut geleden zei ir_fuel: Volgens mij bestaat dat niet Ijskarts Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 7 november 2016 Geplaatst: 7 november 2016 OK. Als Sjokke al helemaal beurs geGforced is in zo'n ding, dan is dat zeker niet voor mij. Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 7 november 2016 Geplaatst: 7 november 2016 Zojuist zei Lotuzzz: Ijskarts DAT is nog eens de max!!! Waar is den tijd Quote
Lotuzzz 17.064 Geplaatst: 8 november 2016 Auteur Geplaatst: 8 november 2016 Op 7-11-2016 om 20:24 zei Lotuzzz: Outdoor: iemand zin om a.s. donderdag op Genk de laatste 100 miles van 2016 te rijden? @Fille en ik zouden graag met 4 rijden. Er kunnen ook nog andere ploegjes ingeschreven worden uiteraard. Niemand? @tato@msxx @denniske @gl3nn @quadrifoglio @... Quote
msxx 7.826 Geplaatst: 8 november 2016 Geplaatst: 8 november 2016 Notify lukt precies niet, maar ik zag mijn nick voorbij komen in de preview bij ongelezen Geraak er donderdag niet voor 20uur... Quote
Lotuzzz 17.064 Geplaatst: 8 november 2016 Auteur Geplaatst: 8 november 2016 5 minuten geleden zei msxx: Notify lukt precies niet, maar ik zag mijn nick voorbij komen in de preview bij ongelezen Geraak er donderdag niet voor 20uur... De laatste begint pas om 21 te rijden Quote
msxx 7.826 Geplaatst: 8 november 2016 Geplaatst: 8 november 2016 Ik weet het, maar kom graag voor het hele avon(d)tuur, niet om even kort te rijden. Is niet hetzelfde Quote
tato 1.906 Geplaatst: 8 november 2016 Geplaatst: 8 november 2016 @Lotuzzz Ik kan er jammergenoeg ook niet zijn om 18u. Quote
Fille 798 Geplaatst: 10 november 2016 Geplaatst: 10 november 2016 Ben gisterenavond nog eens gaan karten in FKI, wel enkel de Welcome geredenJokke reed zowel de welcome als de openen in de open reed Cash ook mee. t lag nat, serieus nat! In de kwalificatie had ik p6 en Jokke p2. men race ging goed, stelselmatig kunnen verbeteren tot p4, kreed 1 seconde achter p3 maar toen een spin gemaakt in de haarspeldbocht, dat gebeurde weer net in de laatste 5 minuten van de race en ben toen teruggevallen naar p6. Jokke was niet te volgen op p2. Zijn snelste ronde van de race was 1.3 seconden sneller als mijn snelste tijd.. chapeau! Het was leuk!! 3 Quote
wabe 1.018 Geplaatst: 21 november 2016 Geplaatst: 21 november 2016 Mathias is er ook mee begonnen. Voor 7 jaar te zijn, reeds knappe tijden. 1 Quote
wabe 1.018 Geplaatst: 21 november 2016 Geplaatst: 21 november 2016 1 hour ago, Lotuzzz said: BSK? Yes... Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 21 november 2016 Geplaatst: 21 november 2016 Mooi Wabe ! Gisteren gaan rijden, laatste streetkart van het jaar...... en gewonnen. Mooi palmareske toch dit jaar. 7 races gereden. 5xP1 en 2xP2. P1 (Brugge race 1) P1 (Brugge race 2) P2 (Ringshopping Kortrijk) P1 (Mc Donalds challenge Kortrijk) P2 (Sint Eloois Winkel) P1 Stekene P1 Brugge fin saison. 3 Quote
Fille 798 Geplaatst: 21 november 2016 Geplaatst: 21 november 2016 Knap Jokke!! gene gewone gij! Quote
Waky 975 Geplaatst: 21 november 2016 Geplaatst: 21 november 2016 Is dat binnen uw leeftijdscategorie of gewichtsklasse? Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 21 november 2016 Geplaatst: 21 november 2016 1 minuut geleden zei Waky: Is dat binnen uw leeftijdscategorie of gewichtsklasse? Hahahahah klootje Nee is algemeen of Pro klasse (wat dus per defnitie hoogste categorie is). Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 1 december 2016 Geplaatst: 1 december 2016 Weer dezelfde opmerking: ik rem slecht en verlies zo de meeste tijd. Mijn lijnen beginnen goed te komen. Wat aan mijn slechte haarspeldbocht gewerkt (die gast heeft zich om te helpen daar gewoon aan die bocht gezet ) en ben al een stuk sneller. Allez we beginnen boven kneusjesniveau te rijden. Ook gezien wat gewicht kan doen, met een lichtgewicht voor mij dat telkens op rechte stukken wegreed 1 Quote
Lotuzzz 17.064 Geplaatst: 2 december 2016 Auteur Geplaatst: 2 december 2016 8 uur geleden zei Le Capri Mauve: met een lichtgewicht voor mij dat telkens op rechte stukken wegreed Opmerking daarbij: als je over een rondje constant met hetzelfde tijdsverschil achter iemand rijdt, zal je sowieso 'dichter' komen in de langzame gedeeltes en de andere op de rechte stukken zien 'wegrijden'. Eenzelfde tijdsverschil aan een hogere snelheid betekent namelijk meer (deci)meters. Het 'in de bochten was ik wel sneller!'-effect. 1 Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 2 december 2016 Geplaatst: 2 december 2016 Mnee, dat was het niet. Ik was gewoon op de meeste stukken sneller, behalve dan 'mijn slechte bocht', waar ik nadien een mouw aan kon passen. Maar het was handig om erachter te blijven rijden, had ik tenminste een richtpunt. In mijn laatste sessie zou ze minstens een seconde per ronde verloren hebben, ondanks wat, 25kg minder? Quote
Lotuzzz 17.064 Geplaatst: 2 december 2016 Auteur Geplaatst: 2 december 2016 2 minuten geleden zei Le Capri Mauve: Mnee, dat was het niet. Ik was gewoon op de meeste stukken sneller, behalve dan 'mijn slechte bocht', waar ik nadien een mouw aan kon passen. Maar het was handig om erachter te blijven rijden, had ik tenminste een richtpunt. In mijn laatste sessie zou ze minstens een seconde per ronde verloren hebben, ondanks wat, 25kg minder? Ja uiteraard is er ook een echt effect van gewicht op de acceleratie he Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.