Ga naar inhoud

In- of outdoorkarting afspreektopic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vandaag gaan karten in Kortrijk, voor de eerste keer met die Alpha 270cc karts. Best de moeite !

Zijn bij de betere karts die je kan vinden in ons land. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zaterdagnamiddag heeft Mathias de kans gehad om te testen op het buitencircuit van Mariembourg met een 2 takt wedstrijd kart. Dit om eventueel volgend jaar aan te kopen en wedstrijd beginnen te rijden.

Het was meer dan ok... De kleine heeft de smaak te pakken

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zondag bij Inkart in Puurs gaan karten. Amaai, wat een saai parcours... Gelukkig dat het deel buiten open was, al stelde dat ook niet veel voor..

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
19 uur geleden zei Ceke:

Zondag bij Inkart in Puurs gaan karten. Amaai, wat een saai parcours... Gelukkig dat het deel buiten open was, al stelde dat ook niet veel voor..

spannend

• 2 weken later...
Geplaatst:

Zo. Weer wat vooruitgang, en nu ik bij betere mannen kan aanklampen/afkijken moet ik nog efkens op dat elan kunnen doorgaan.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Wilde al een paar weken gaan maar kwam telkens iets tussen. Deze keer in de vrieskou, en de eerste sessie (telkens 13min) niet kunnen afwerken omdat mijn vingers afvroren. En zeer dat dat doet als het bloed weer op gang komt. Dan handschoenen kunnen lenen . De derde sessie was constant en goed. Nu kan ik echt beginnen bijschaven.

Geplaatst:
3 minuten geleden zei Le Capri Mauve:

Wilde al een paar weken gaan maar kwam telkens iets tussen. Deze keer in de vrieskou, en de eerste sessie (telkens 13min) niet kunnen afwerken omdat mijn vingers afvroren. En zeer dat dat doet als het bloed weer op gang komt. Dan handschoenen kunnen lenen . De derde sessie was constant en goed. Nu kan ik echt beginnen bijschaven.

Goed bezig precies :)

Hier toch alweer een lange tijd geleden, komt er precies niet meer van.

Geplaatst:

Het zou rapper gaan als ik met hazen kon rijden die net sneller waren, maar als ge bereid zijt op uw eentje rondekes te doen is het gemakkelijker een moment vrij te maken.

Geplaatst:

voila... Mathias is tevreden. :inlove:

IMG_0082.JPG

• Vind ik leuk 7
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Nee, is echt een kutkarting :D

Ik wil nog eens naar Genk, Lille of spa

Geplaatst:
Just now, PJH said:

Beter als niets vind ik. Heb nog veel te leren dus alle beetjes helpen voor mij :D Genk, Lille of Spa lijken mij ook wel eens de moeite, dus als je dat kan regelen ga ik misschien wel eens mee :D 

Geplaatst:
6 minuten geleden zei PJH:

13 april Genk 100 miles.

Geplaatst:
26 minutes ago, Monterey Jack said:

Zijn er hier mensen die nog eens zin hebben om te gaan rijden bij ekart in Gent? Karts zijn wel zo snel niet meer als in het begin :P 

@dragonfly @PJH @Asserti @Soundstorm @Jokke_vlo @Mayonaise @Fille ?

Of anderen, maar deze forumhelden waren er vorig jaar bij de opening ook :D 

O ja, @cmon en eventueel @Alexis 

Ik wil er wel eens gaan crazy karten. Maar vrees dat ze nog altijd maar 2 van die dingen hebben.

Geplaatst:

Ik wil nog wel eens rijdende chicane zijn!

Geplaatst:
1 hour ago, Monterey Jack said:

Zijn er hier mensen die nog eens zin hebben om te gaan rijden bij ekart in Gent? Karts zijn wel zo snel niet meer als in het begin :P 

@dragonfly @PJH @Asserti @Soundstorm @Jokke_vlo @Mayonaise @Fille ?

Of anderen, maar deze forumhelden waren er vorig jaar bij de opening ook :D 

O ja, @cmon en eventueel @Alexis 

Ja, met plezier! Veel te lang geleden. 

Gent (nog nooit gedaan) of St Niklaas (altijd fun).

1 hour ago, PJH said:

Wat scheelt er mee? Ben er nog nooit geweest. 

Geplaatst:

Niet mijn ding daar, dat is niet karten

Geplaatst:
7 uur geleden zei Alexis:

Wat scheelt er mee? Ben er nog nooit geweest. 

Als ik in een golfkar wil zitten, dan ga ik wel naar Knokke golf.

Het is een mickey mouse circuit waardoor inhalen niet altijd mogelijk is. Bovendien zijn de karts vrij traag waardoor een heel groot deel flatout te nemen is zonder enige uitdaging.

Bovendien hebben die karts rijmodi, en staan ze meestal niet op de snelste stand omdat de batterijen het dan niet uithouden. zZzZZz

Doe mij maar petrol power

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Mathias

Klein filmpje van Mathias zaterdag laatstleden.

Geplaatst:
18 minutes ago, Jokke_vlo said:

HOe lang rijdt hij al? 

Hij heeft ondertussen een 15-tal sessies van een uur gedaan.  En binnen 3 weken begint hij buiten te rijden. 

Beste tijd in BS => 40,473 ( Kleine karts)

Geplaatst:

Leuk ! 

Rijdt ook al proper en beheerst. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 4-12-2016 om 21:22 zei Jokke_vlo:

Vandaag gaan karten in Kortrijk, voor de eerste keer met die Alpha 270cc karts. Best de moeite !

Zijn bij de betere karts die je kan vinden in ons land. 

Altijd zin om te karten. Al is Kortijk wel veel leuker dan Gent, because petrol power!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Oei is het alweer zo lang geleden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid