Fille 798 Geplaatst: 10 maart 2017 Geplaatst: 10 maart 2017 Zoals door @Lotuzzzz al gezegd, kga 13 april nog eens karten in Genk. 100 miles raceke doen, altijd leuk ! eKart viel wel mee vorig jaar, maar idd, moeilijk inhalen! Zot veel grip wel ! 1 Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 17 maart 2017 Geplaatst: 17 maart 2017 Morgen ga ik karten.... op ijs Benieuwd, volgens mij gaat het tegenvallen Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 17 maart 2017 Geplaatst: 17 maart 2017 On 09/03/2017 at 10:19 AM, wabe said: Hij heeft ondertussen een 15-tal sessies van een uur gedaan. En binnen 3 weken begint hij buiten te rijden. Beste tijd in BS => 40,473 ( Kleine karts) Woensdag nog een uur achter Aline gebold (nieuwe karts gerodeerd). Die mag content zijn dat ze zo weinig weegt. Voor iemand die daar zo veel al gereden heeft (die zit daar echt heel de tijd) rijdt ze enorm onregelmatig. Meer dan eens op de rem mogen staan of ik kegelde ze eraf. 1 Quote
Fille 798 Geplaatst: 17 maart 2017 Geplaatst: 17 maart 2017 Vanavond nog een sessie of 2 rijden denk ik met kart after work in Genk. Zal de laatste keer zijn met de oude kartjes voor mij, begin april worden de nieuwe karts in gebruik genomen Quote
Lotuzzz 17.065 Geplaatst: 17 maart 2017 Auteur Geplaatst: 17 maart 2017 2 uur geleden zei PJH: Morgen ga ik karten.... op ijs Benieuwd, volgens mij gaat het tegenvallen Rucphen? Maar 1 echt leuke (snelle) bocht maar wel een leuke uitdaging om zo rap mogelijk te gaan Ge zoudt beter eens naar Genk komen ofzo. Quote
Lotuzzz 17.065 Geplaatst: 17 maart 2017 Auteur Geplaatst: 17 maart 2017 2 uur geleden zei PJH: Morgen ga ik karten.... op ijs Benieuwd, volgens mij gaat het tegenvallen Wat vooral gaat tegenvallen is andere mensen die in de weg rijden. Nog harder dan op asfalt. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 17 maart 2017 Geplaatst: 17 maart 2017 3 minutes ago, Lotuzzz said: Rucphen? Maar 1 echt leuke (snelle) bocht maar wel een leuke uitdaging om zo rap mogelijk te gaan Ge zoudt beter eens naar Genk komen ofzo. Hebt ge het nu nog niet door dat mister "pure driving" zijne kop niet durft laten zien op de karting? Quote
Lotuzzz 17.065 Geplaatst: 17 maart 2017 Auteur Geplaatst: 17 maart 2017 38 minuten geleden zei ir_fuel: Hebt ge het nu nog niet door dat mister "pure driving" zijne kop niet durft laten zien op de karting? Jawel maar ik wrijf het er graag nog eens in Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 17 maart 2017 Geplaatst: 17 maart 2017 3 hours ago, PJH said: Morgen ga ik karten.... op ijs Benieuwd, volgens mij gaat het tegenvallen Best leuk hoor, erg traag wel. Ik vond het leuk om eens te doen, best relax eigenlijk 1 hour ago, Lotuzzz said: Rucphen? Maar 1 echt leuke (snelle) bocht maar wel een leuke uitdaging om zo rap mogelijk te gaan Ge zoudt beter eens naar Genk komen ofzo. Goh ja, ik heb daar een kart gehad die snel ging, maar die ging niet scheef. Rondetijden zijn daar dus niet echt van belang. Gewoon alles mooi aan elkaar knopen is het leukste. De eerste linkse haarspeld vond ik wel leuk, je moet al bijna een reverse entry doen om die goed te nemen 1 hour ago, Lotuzzz said: Wat vooral gaat tegenvallen is andere mensen die in de weg rijden. Nog harder dan op asfalt. Dat is het ergste ja, als je veel van die Nederlandse Johny's hebt dan is erg echt geen plezier aan. Heb daar 2 stints gereden waar ik geen enkele ronde vrij kon rijden of waar ik niet aan getikt werd. Om gek van te worden 1 Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 18 maart 2017 Geplaatst: 18 maart 2017 19 uur geleden zei Lotuzzz: Rucphen? Maar 1 echt leuke (snelle) bocht maar wel een leuke uitdaging om zo rap mogelijk te gaan Ge zoudt beter eens naar Genk komen ofzo. Klopt Klopt, 25 augugstus ga ik daar nog eens rijden. Is echt al veeeel te lang geleden. Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 18 maart 2017 Geplaatst: 18 maart 2017 Zo, dat was eigenlijk best tof Ik kan het iedereen wel eens aanraden. Echt racen kun je er niet, maar het is wel eens een toffe ervaring. Zeker als je de snelste tijd van de dag haalt Quote
Lotuzzz 17.065 Geplaatst: 19 maart 2017 Auteur Geplaatst: 19 maart 2017 Lol, valt veel eer te rapen in 't WE tussen de Hollandse Johnnen daar Iets anders zou me teleurgesteld hebben. Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 23 maart 2017 Geplaatst: 23 maart 2017 't was nog tof. Ik ga zeker nog eens terug. Heel moeilijk om een perfect rondje neer te zetten eigenlijk. Lijkt me ook wel tof om daarmee te proberen racen, op een iets breder circuit. Maar dan moet iedereen wel fair zijn, want het minste tikje en de ander staat rond. 2 Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 23 maart 2017 Geplaatst: 23 maart 2017 Allez we zijn er weer aan begonnen. Was bij de eerste rit twee seconden teruggevallen tegenover voor die lange pauze(!) maar haal dat precies snel weer op. moet toch lukken om om de twee weken te gaan. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 23 maart 2017 Geplaatst: 23 maart 2017 On 19/03/2017 at 0:28 AM, PJH said: Zo, dat was eigenlijk best tof Ik kan het iedereen wel eens aanraden. Echt racen kun je er niet, maar het is wel eens een toffe ervaring. Zeker als je de snelste tijd van de dag haalt Nieuwe topper gespot! 1 Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 't was nog tof. Ik ga zeker nog eens terug. Heel moeilijk om een perfect rondje neer te zetten eigenlijk. Lijkt me ook wel tof om daarmee te proberen racen, op een iets breder circuit. Maar dan moet iedereen wel fair zijn, want het minste tikje en de ander staat rond.Ergens stelt het mij gerust dat jij ook achterste voor staat soms Persoonlijk vind ik snelste tijd van de dag daar echt geen meerwaarde. Er is daar een kart die veel meer grip heeft, die gaat dus snel maar dat is minder leuk. Hoeveel sessies reed je? Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 2 sessies, aan het einde begon ik min of meer door te hebben hoe ik moest omgaan met onderstuur. Het verschil in balans tussen karts 1 en 2 was trouwens immens. De video is sessie 2 en die kart stopt, gript en stuurt echt zot veel beter dan die andere. Het gaat hem inderdaad niet zo zeer om racen of snel zijn, eerder pure fun. Wel heel rewarding als je een paar bochten kunt koppelen, beetje zoals gaan driften op Weeze Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 2 sessies, aan het einde begon ik min of meer door te hebben hoe ik moest omgaan met onderstuur. Het verschil in balans tussen karts 1 en 2 was trouwens immens. De video is sessie 2 en die kart stopt, gript en stuurt echt zot veel beter dan die andere. Het gaat hem inderdaad niet zo zeer om racen of snel zijn, eerder pure fun. Wel heel rewarding als je een paar bochten kunt koppelen, beetje zoals gaan driften op Weeze [emoji4]Ik ben rond kerst geweest. Toen was het 4 sessies voor 50 euro. Vind het echt een aanrader. Veel relaxer dan gewoon karten. Je gaat ook best traag, maar zoals je zegt, een perfect rondje driften en van bocht naar bocht glijden geeft veel voldoening. Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 6 april 2017 Geplaatst: 6 april 2017 Nog eens geweest. Voorbijgestoken door een lokale topper en die ging de korte bochten dus oversturend in. Telkens dat driftje en heel snel op de gas. Het kan zonder, een veel zwaardere gast was een halve seconde trager, zonder slippen, en dat verschil kan uitgelegd worden door gewicht. Maar dat driften maakt hem precies toch ook niet trager. In elk geval, ik doe voort zonder slippen. Er moet nog een seconde af voor mijn gewicht. Ik heb zo'n gevoel dat die seconde een flink verschil in vaardigheid gaat vragen. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 6 april 2017 Geplaatst: 6 april 2017 @PJH, wanneer wil je nog eens gaan icekarten? Net je filmpje eindelijk gezien. Ik wil mee volgende keer. Quote
Lotuzzz 17.065 Geplaatst: 6 april 2017 Auteur Geplaatst: 6 april 2017 4 minuten geleden zei ir_fuel: @PJH, wanneer wil je nog eens gaan icekarten? Net je filmpje eindelijk gezien. Ik wil mee volgende keer. Jij hebt al geoefend in Lapland! Als ik nog eens ga is het op zo'n dedicated dag met mensen die het al een beetje kunnen. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 6 april 2017 Geplaatst: 6 april 2017 Just now, Lotuzzz said: Jij hebt al geoefend in Lapland! Als ik nog eens ga is het op zo'n dedicated dag met mensen die het al een beetje kunnen. Je kan gewoon online exclusieve heats boeken. Kost 295 euro voor 2 heats, en dat deel je dan door het aantal mensen dat meegaat. Maximaal 12 man. 495 euro voor 4 heats. 1 Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 6 april 2017 Geplaatst: 6 april 2017 Prijzen voor daltijden: piektijden zijn duurder Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.