Ga naar inhoud

In- of outdoorkarting afspreektopic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In een bepaalde periode had ik de 3de snelste dagtijd in een wedstrijd van belkart. Toen had je klasses van 60-70-85kg. Die dag gewonnen in de 70 en 85kg klasse op 86kg ;) het is meer dan mogenlijk mits de juiste training en geluk met de kartjes :D

En vooral welke concurrentie je hebt, 70kg houd je nooit bij als je 86kg weegt en die kerel kan rijden  :bye:

Geplaatst:

In een bepaalde periode had ik de 3de snelste dagtijd in een wedstrijd van belkart. Toen had je klasses van 60-70-85kg. Die dag gewonnen in de 70 en 85kg klasse op 86kg ;) het is meer dan mogenlijk mits de juiste training en geluk met de kartjes :D

Gij zijt nu ook wel een eerder uitzonderlijk talent he Matthias ;)

Geplaatst:

Bon, tijd om nog eens een AM karting te organiseren zeker?

Ziet @@Naish dat zitten om nog eens de organisatie wat op zich te nemen en hier voldoende interesse van de leden?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Bon, tijd om nog eens een AM karting te organiseren zeker?

Ziet @@Naish dat zitten om nog eens de organisatie wat op zich te nemen en hier voldoende interesse van de leden?

In maart zei 'ie?

Geplaatst:

Iemand die vanavond even naar Machelen wil gaan? Mogelijk is buitenpiste open

Geplaatst:

Iemand die vanavond even naar Machelen wil gaan? Mogelijk is buitenpiste open

nu nog een kater, hoe laat zou je gaan? :)

Geplaatst:

buiten karten bij 5 graden en mogelijks regen? zot.  ;)

Geplaatst:

Yep dat doen ze daar heb zo al twee races gereden

Geplaatst:

hm, ik heb deze week al genoeg geld uit gegeven. En in het weekend is het toch te druk. Volgende week misschien eens.

Geplaatst:

hm, ik heb deze week al genoeg geld uit gegeven. En in het weekend is het toch te druk. Volgende week misschien eens.

hmm lang wachten ofzo?

Ben daar nog nooit geweest, was aan het verwarren met Brussels Kart Inn  :ninja:  :)

Geplaatst:

hmm lang wachten ofzo?

Ben daar nog nooit geweest, was aan het verwarren met Brussels Kart Inn  :ninja:  :)

ik ben in geen van beide al geweest. :D

Enkel herselt, jpr en moorsel

Geplaatst:

Ik ben dood, geen fysiek meer. 2 stints gereden en nu is jokke nog de kleine piste eens aan het testen :)

Mijn 2de kart had vooraan wel meer grip dan de 1ste :P

5y7a3eny.jpg

Geplaatst:

Aan elkaar gewaagd precies :-)

Veel verschil tussen de kartjes, of viel dat goed mee?

Geplaatst:

Super avondje qua karten en veel geleerd van de tips van dragon. Op de binnenpiste mijn beste tijd verbeterd en voor eerste keer met regelmaat sub 30.

Zonder Sebastien zijn tips was ik nog aan het kloten denk ik. Fysiek zit wel goed:)

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

De 9e februari in de avond nog eens overdoen? Dan zet ik hem in mijn agenda... nu lees ik het elke keer net te laat :-(

Geplaatst:

9 februari is er een wedstrijd in Eindhoven. De Longin wedstrijd of zoiets

Geplaatst:

Aan elkaar gewaagd precies :-)

Veel verschil tussen de kartjes, of viel dat goed mee?

Viel goed mee, alleen veel verschil in grip bij mijn 2 karts.

Probleem is dat je meestal op het einde het snelst bent maar na 6-7 ronden was ik al stikkapot :lolz:

Super avondje qua karten en veel geleerd van de tips van dragon. Op de binnenpiste mijn beste tijd verbeterd en voor eerste keer met regelmaat sub 30.

Zonder Sebastien zijn tips was ik nog aan het kloten denk ik. Fysiek zit wel goed:)

:inlove:

Je rijdt goed dus gaat alleen maar beteren, 't was leuk!! :D

Geplaatst:

Eind januari heb ik een wedstrijdje met een hoop vrienden in Machelen, en daarvan gaan er vanavond een paar verkennen vanavond rond 20.30, zodus zakken we nog maar eens af naar ginder deze avond. 

Geplaatst:

Meerijden deze avond zit er niet in voor mij. Kan wel zijn dak is kom kijken tegen 21:00.

Geplaatst:

vnvd kan ik ook niet, heb al plannen

Geplaatst:

Nope kan woensdag niet, wel vandaag in Machelen geweest. Morgen zou ik wel Herselt kunnen doen....

Geplaatst:

Morgen kan ik helaas niet...
Woensdag 21/22u is goed voor mij Thomas!

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid