Polygoon 15.035 Geplaatst: 28 juni 2014 Geplaatst: 28 juni 2014 Een AM meeting zegt me wel iets! Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 3 augustus 2014 Geplaatst: 3 augustus 2014 @@dragonfly deze week kleine overwinning geboekt. Door uw getrol () (er staat een smiley) wou ik dus bewijzen, als 44 jarige, dat je met de auto niet alleen snel bent omdat karters het niet kunnen betalen...... En me dus sinds november toegelegd op wat indoorkarten en uiteindelijk zo een competitie meegedaan...... Deze week in de hoogste serie de pole gezet voor de huidige Belgische kampioen en ja dat is dan, voor mij, een soort revanche Dat zijn mannen die sinds hun 6 jaar niks anders doen en internationaal rijden. 2 Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 3 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2014 Howla! Kudos! En hoe ging de race? Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 3 augustus 2014 Geplaatst: 3 augustus 2014 Derde op 0.01 afgegeven aan een ploegmaat (die stukje trager was). P6 uiteindelijk. Stand na 9 van de 14 manches in mijn categorie Stand algemeen ..... Matts is regerend BK. Gold zijn mannen die al jaren vooraan rijden. Je start in Welcome (heb die race ook eens meegereden deze week, buiten categorie, en gewonnen). Als je daar wint ga je naar open als Brons. Als je brons top 3 bent ga je naar zilver. Als je kampioen in zilver wordt ga je naar goud. Je rijdt dus al zowat minimum 3 jaar eer je gold bent. Het klassement kent 97 deelnemers 2 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 3 augustus 2014 Geplaatst: 3 augustus 2014 @@dragonfly deze week kleine overwinning geboekt. Door uw getrol ( ) (er staat een smiley) wou ik dus bewijzen, als 44 jarige, dat je met de auto niet alleen snel bent omdat karters het niet kunnen betalen...... En me dus sinds november toegelegd op wat indoorkarten en uiteindelijk zo een competitie meegedaan...... Deze week in de hoogste serie de pole gezet voor de huidige Belgische kampioen en ja dat is dan, voor mij, een soort revanche Dat zijn mannen die sinds hun 6 jaar niks anders doen en internationaal rijden. Proficiat hé, mooie prestatie en zeker als +40-er Helaas had ik het wel op 2-takt karting hé, ik heb een afkeer voor 4-takt indoor brol En hoeveel geld ben je zo kwijt na al die trainingsdagen? Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 3 augustus 2014 Geplaatst: 3 augustus 2014 Gijse trol , tzal gene waar zijn. Ti's simpel voor mij. Je toeleggen op outdoor kost ook een pak centen en nog meer tijd en energie. Autorace en indoor/outdoor met viertakt huur/racekarts is meer dan genoeg. Verder weet je even goed als ik dat een goed indoorkarter snel weg is met outdoorkarten..... Omgekeerd is dat niet altijd waar (zie ik mechanieker van het team) Btw er is indoor en indoor he. Een binnen-buiten circuit dat elke week anders ligt is iets anders dan wekenlang op een binnencircuit van 35 sec rijden. Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 3 augustus 2014 Geplaatst: 3 augustus 2014 Proficiat hé, mooie prestatie en zeker als +40-er Helaas had ik het wel op 2-takt karting hé, ik heb een afkeer voor 4-takt indoor brol En hoeveel geld ben je zo kwijt na al die trainingsdagen? Hoeveel keer minder heb ik getraind dan elke rijder voor mij? Je mag in jaren uitdrukken Quote
msxx 7.823 Geplaatst: 3 augustus 2014 Geplaatst: 3 augustus 2014 Gijse trol , tzal gene waar zijn. Moest toch even lachen :lol: Chapeau, die mannen kunnen er wat van en kennelijk mogen we jou daar nu ook bij gaan rekenen ;-) Die pole van mij in St Niklaas zal gene waar meer zijn dan :-) Nu ja, sindsdien ook nog maar 2 keer in een kart gezeten, sta niet meer scherp Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 3 augustus 2014 Geplaatst: 3 augustus 2014 Nee hoor ik mis nog 0.3 tot 0.5 per minuut om met de top mee te kunnen..... Maar ik bijt me vast. Gezien de achterstand zie ik me dat niet meer goedmaken . Bovendien rijd ik niet een 24uur ginder en daar waardoor ik ook nog niet genoeg ritme heb. Het ging me eerder om de uitdaging, bewijzen dat je niet altijd resultaten haalt omdat je budget hebt om te racen. Ik besef maar al te goed dat ik nooit meer de top in het een of ander kan halen. Maar me laten weglachen vanwege die heeft budget moet dus ook niet meer. Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 3 augustus 2014 Geplaatst: 3 augustus 2014 Volgende week ga ik waarschijnlijk eens richting Genk.. Mocht je tijd hebben Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 3 augustus 2014 Geplaatst: 3 augustus 2014 Nee het is auto-time. Mogelijk 23 augustus Eindhoven en op 21 sept rijd ik met 3 vrienden de 8uren van FKI Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 3 augustus 2014 Geplaatst: 3 augustus 2014 Misschien ook eens afzakken naar eindhoven dan... Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 9 september 2014 Geplaatst: 9 september 2014 Morgen is het voor de opens wet race te fki Machelen (klassement noodzakelijke, maw eerst een welcome winnen, 20.30) Welcome: gewone droge race. (aanwezig zijn om 19.30) Tevens prijsuitreiking zomerkampioenschap Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 9 september 2014 Geplaatst: 9 september 2014 Morgen is het voor de opens wet race te fki Machelen (klassement noodzakelijke, maw eerst een welcome winnen, 20.30) Welcome: gewone droge race. (aanwezig zijn om 19.30) Tevens prijsuitreiking zomerkampioenschap Is dat waar we vorige keer zijn gaan rijden? Moeten dat nog eens doen Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 9 september 2014 Geplaatst: 9 september 2014 Ja klopt. Komt je tweede piloot ook terug mee Quote
TomT 2.050 Geplaatst: 9 september 2014 Geplaatst: 9 september 2014 Zondag nog eens een 4u streetrace meerijden. Het is exact een jaar geleden dat ik gereden heb, ook daar. Het zal sowieso afzien worden qua conditie en fysiek (armen zullen toch wel afzien, stuurt echt log op die streetraces). Benieuwd of ik het verleerd ben of dat ik er rap terug in kom. Soms mis ik het karten wel. Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 9 september 2014 Geplaatst: 9 september 2014 Is wel leuk zonden streetrace, heb er twee meegedaan. Dit weekend kan ik niet (autorace). 21 september wel de 8u van Brussel Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 9 september 2014 Geplaatst: 9 september 2014 Ja klopt. Komt je tweede piloot ook terug mee Jawel. Waarom? Quote
TomT 2.050 Geplaatst: 9 september 2014 Geplaatst: 9 september 2014 Is wel leuk zonden streetrace, heb er twee meegedaan. Dit weekend kan ik niet (autorace). 21 september wel de 8u van Brussel Jawadde, 8u is al de moeite! Veel succes iig zondag! Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 9 september 2014 Geplaatst: 9 september 2014 Jawel. Waarom? Ik liep er graag achter de trap op of af Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 9 september 2014 Geplaatst: 9 september 2014 Ik liep er graag achter de trap op of af Dat kunnen we ook zonder karten organiseren, hé Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 9 september 2014 Geplaatst: 9 september 2014 Bwah zo wat subtiel is leuker Quote
TomT 2.050 Geplaatst: 10 september 2014 Geplaatst: 10 september 2014 Morgen is het voor de opens wet race te fki Machelen (klassement noodzakelijke, maw eerst een welcome winnen, 20.30) Welcome: gewone droge race. (aanwezig zijn om 19.30) Tevens prijsuitreiking zomerkampioenschap @@Jokke_vlo Als ik het goed begrijp kan je als 'nieuwkomer' enkel de droge race meerijden om 19u30 vanavond? Hoelang duurt die race? Ik zou graag afkomen maar moet werken tot 18u30, dan lukt het normaal gezien net niet om daar te zijn om 19u30 (vertrekkende uit Aalter). Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 10 september 2014 Geplaatst: 10 september 2014 Idd race duurt 35 min + 5 min qualif. 19.45 zou ook nog lukken denk ik Quote
TomT 2.050 Geplaatst: 10 september 2014 Geplaatst: 10 september 2014 Hmmm, tempting. Ik doe mijn best om er te geraken maar zal écht nipt nipt worden. Zonder file 50 min rijden, hoe valt de drukte mee rond 19u op de E40 richting Brussel en op de ring zelf? Of rij ik best binnendoor via Koekelberg? Zonder file 10min langer, maar misschien tijdswinst als er file is? Of doe je daar geen winst mee? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.