Tiep 3.397 Geplaatst: 22 oktober 2015 Geplaatst: 22 oktober 2015 Woensdag 4/11 is de eerste van de maand, ik zak dan graag eens af naar Herselt. Heb er nog nooit gereden en wil dus eens op verkenning gaan Nog gegadigden voor die (voordelige) datum? Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 22 oktober 2015 Geplaatst: 22 oktober 2015 @@wabe straks eens naar BSK tegen 18h? Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 22 oktober 2015 Geplaatst: 22 oktober 2015 Woensdag 4/11 is de eerste van de maand, ik zak dan graag eens af naar Herselt. Heb er nog nooit gereden en wil dus eens op verkenning gaan Nog gegadigden voor die (voordelige) datum? Quanta costa en rond welk uur zou dat zijn? Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 22 oktober 2015 Geplaatst: 22 oktober 2015 Quanta costa en rond welk uur zou dat zijn? Ik dacht 30 EUR voor 3 stints (?) // @@Daann Sowieso 's avonds. Quote
Daann 4.436 Geplaatst: 22 oktober 2015 Geplaatst: 22 oktober 2015 Correct Ik ga nog even afwachten met bevestigen maar als ik kan ben ik sowieso aanwezig Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 22 oktober 2015 Geplaatst: 22 oktober 2015 Spijtig dat het circuit zo klein is. Is nog goed gelegen om eens een race te organiseren, maar je kan met maximaal 10 tegelijk de piste op. Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 22 oktober 2015 Geplaatst: 22 oktober 2015 Spijtig dat het circuit zo klein is. Is nog goed gelegen om eens een race te organiseren, maar je kan met maximaal 10 tegelijk de piste op. 12* Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 22 oktober 2015 Geplaatst: 22 oktober 2015 ah ik dacht 10. Soit, 15 lijkt me toch een minimum. Ik kan hier bij mij ook eens horen om een endurance te doen, maar dat zal misschien wat uit de buurt zijn voor velen. Kan wel voor een frietkraam zorgen qua avondeten dan 2 Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 22 oktober 2015 Geplaatst: 22 oktober 2015 Op hun website staat 12, dus ga ervan uit dat het daar wel correct zal staan (tenzij die niet meer up-to-date is). "bij mij" is dat dan Limbourg? Was een stevig eindje maar wel hele goeie karting. Quote
Daann 4.436 Geplaatst: 22 oktober 2015 Geplaatst: 22 oktober 2015 Herselt kunnen er idd 12 (in heats toch alleszins) op de piste Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 22 oktober 2015 Geplaatst: 22 oktober 2015 nee, hier: https://www.google.be/maps/place/Rue+Uyttebroeck,+6210+Les+Bons+Villers/@50.5406031,4.4569771,17z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x47c22c77dba023a7:0xeed837c54d9f15c8 Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 22 oktober 2015 Geplaatst: 22 oktober 2015 Anderhalfuur rijden van bij mij thuis. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 22 oktober 2015 Geplaatst: 22 oktober 2015 Spijtig dat het circuit zo klein is. Is nog goed gelegen om eens een race te organiseren, maar je kan met maximaal 10 tegelijk de piste op. Ik kan er nooit mee met de echt snelle, krijg er kop noch staart aan..... echt niet te snappen. Zou dat zuiver gewicht zijn? Ik weet het niet..... Over gisteren in de wetrace (en het was wet, jawadde) kan ik kort zijn. Ik zat totaal, maar dan ook totaal niet in goede doen. Voelde me ziekjes en resultaat was navenant. Welcome 25 deelnemers. Pole gereden maar in de race eruit geknald door notabene P3 die even van ver kwam afgegleden. Heb dan moeten achtervolgen, die kerel die me er af heeft geduwd ook even geparkeerd, maar kwam een rondje of 2 te kort om terug P1 te nemen. Dat lijkt mee te vallen maar als iet of wat ervaren wet rijder zou ik in de Welcome er bovenuit moeten steken. Hier waren er toch 2 die het tempo aankonden. Ik had te weinig creativiteit en winnaarsmentaliteit. Op 35 min tot P10 kunnen dubbelen. Open ook 25 deelnemers. P12 in qualif en daar kon ik gezien de kwaliteit van de deelnemers zeker mee leven. Maar dan was het echt SLECHT maar slecht miljaarde..... op een gegeven moment komt er me iemand voorbij en kan die makkelijk volgen, pak hem terug, maar dan begin ik wat weg te dromen en komt hij me opnieuw voorbij om een paar rondjes later echt ver weg gereden te zijn. Die slechte uitslag was puur aan mezelf te wijten. P17/25. Normaal zou ik rond P10 moeten kunnen scoren in dat gezelschap. Had beter naar JPR geweest mijn kampioenschap is toch waardeloos nu. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 22 oktober 2015 Geplaatst: 22 oktober 2015 Voelde me ziekjes Racer excuses! Ik gisteren ook! En vandaag geen stem meer Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 22 oktober 2015 Geplaatst: 22 oktober 2015 Selectief lezen Er staat: puur aan mezelf te wijten. Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 22 oktober 2015 Geplaatst: 22 oktober 2015 Idem hier. P8 qualif, p12 race in de Welcome. Ik kon enkel mensen ophouden, nauwelijks inhalen. Buiten ca va, binnen een ramp!! We hadden warempel beide hetzelfde kartje de jokke en ik. Was pertang ni slecht, maar we kregen er grip op [emoji34] Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 22 oktober 2015 Geplaatst: 22 oktober 2015 Ja die kart voelde ok aan. Maar op nat is een sterke motor, sterke remmen en een stijf chassis geen voordeel, leer te eraring. Een afgeleefde motor met zachte remmen en een soepel chassis zijn daar in het voordeel. Ben ooit zo eens van de voorlaatste plaats naar P5 gereden toen het begon te drogen met zo een soort kart. Niet mee te rijden op nat, vliegen op droog. Quote
Cash 140 Geplaatst: 22 oktober 2015 Geplaatst: 22 oktober 2015 Ik zie trouwens geen uitslag staan op de fki site voor de open race?Is er iets misgelopen met de timing ofzo. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 22 oktober 2015 Geplaatst: 22 oktober 2015 Nee verliep normaal, ze zullen het misschien pas vandaag invullen Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 22 oktober 2015 Geplaatst: 22 oktober 2015 Selectief lezen Er staat: puur aan mezelf te wijten. Bij mij ook hoor Soms denk ik dat ik beter andere bezigheden kan zoeken dan op 4 wielen met een motor rondhossen. Er zijn er blijkbaar toch wel wat die met heel veel minder ervaring een stuk sneller / even snel zijn (ik kom dan ook wel van ver met de kart ). Ik ben er zeker van dat als ik de komende 3 maand totaal niet meer rijd dat ik 0.3 seconden tempo verlies de eerste keer ik terug in een kart kruip. Met een auto is het allemaal veel gemakkelijker om te weten waar je de tijd laat liggen en waarom (want je hebt data). Werkt soms wel op mijn systeem eerlijk gezegd. Met de Cup weet ik perfect waar ik aan moet werken (maar daar spelen ook wel andere factoren een rol omwille van de hoge snelheden, maakt het moeilijker om effectief snel te verbeteren). Als ik met de kart nog 0.2 seconden sneller wil worden zou ik het totaal niet weten hoe of waar. Achter snellere mannen rijden helpt ook niet om het te snappen. Heb ik overlaatst in Herselt ook gezien. Ineens kruipen die dan van je weg a rato van 0.1/0.2 per ronde, en je weet niet waarom. Aan het gewicht zal het niet liggen momenteel, en technisch ben je dan wschl "slechter", maar waar dat dan juist zit? Bij insturen? mid corner? techniek om de kart om te gooien? gasdosering? Soit, vissen was het zeker he? Quote
Fille 798 Geplaatst: 22 oktober 2015 Geplaatst: 22 oktober 2015 Bij mij ook hoor Soms denk ik dat ik beter andere bezigheden kan zoeken dan op 4 wielen met een motor rondhossen. Er zijn er blijkbaar toch wel wat die met heel veel minder ervaring een stuk sneller / even snel zijn (ik kom dan ook wel van ver met de kart ). Ik ben er zeker van dat als ik de komende 3 maand totaal niet meer rijd dat ik 0.3 seconden tempo verlies de eerste keer ik terug in een kart kruip. Met een auto is het allemaal veel gemakkelijker om te weten waar je de tijd laat liggen en waarom (want je hebt data). Werkt soms wel op mijn systeem eerlijk gezegd. Met de Cup weet ik perfect waar ik aan moet werken (maar daar spelen ook wel andere factoren een rol omwille van de hoge snelheden, maakt het moeilijker om effectief snel te verbeteren). Als ik met de kart nog 0.2 seconden sneller wil worden zou ik het totaal niet weten hoe of waar. Achter snellere mannen rijden helpt ook niet om het te snappen. Heb ik overlaatst in Herselt ook gezien. Ineens kruipen die dan van je weg a rato van 0.1/0.2 per ronde, en je weet niet waarom. Aan het gewicht zal het niet liggen momenteel, en technisch ben je dan wschl "slechter", maar waar dat dan juist zit? Bij insturen? mid corner? techniek om de kart om te gooien? gasdosering? Soit, vissen was het zeker he? Is begrijpelijk, heb dat ook soms voor. Ik ga nu toch "regelmatig" karting in Herselt en het allerbeste wat me ooit gelukt is was nog op 0.6 seconde van snelste ronde van die maand. Ik snap echt niet waar ze die 0.6 seconden nog halen, reed nochtans in hetzelfde groepje toen ! Kijk maar bv naar Mattias G, die jumpt op het rechte stuk naast U gewoon een meter naar voor ?! Raar, maar bon. Ik weet wel dat ik nog meer moet trainen op het insturen/kart gooien in de bocht. Daar valt nog wel iet of wat tijd mee te winnen denk ik. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 22 oktober 2015 Geplaatst: 22 oktober 2015 Is hier ook zo hoor. Ik weet het ook niet meer. Wat ik dan nog aan de hand heb is dat ik sommige dagen me echt super kan concentreren en met de beste meega en de keer er op ik totaal niet mee kan.... 1 ding heb ik geleerd je moet je enorm kunnen concentreren.... Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 22 oktober 2015 Geplaatst: 22 oktober 2015 Ik dacht 30 EUR voor 3 stints (?) // @@Daann Sowieso 's avonds. Dank! Correct Ik ga nog even afwachten met bevestigen maar als ik kan ben ik sowieso aanwezig Als er nog wat mensen zijn kan ik misschien ook wel eens afkomen, maar dan moet ik een richttijd hebben. Is toch meer dan een uur rijden van hier Quote
Daann 4.436 Geplaatst: 22 oktober 2015 Geplaatst: 22 oktober 2015 Als we op tijd reserveren is alles mogelijk. Uur of 8 ofzo Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 22 oktober 2015 Geplaatst: 22 oktober 2015 In. Tussen twee examen weken door kan een beetje ontspanning me wel goed doen. Ik ben licht gefrustreerd dat ik gisteren niet sneller ben geraakt dan een 51.7 (hoewel voor mijn niveau ni gek slecht). Ik heb soms het gevoel dat ik teveel met het mes tussen de tanden rij. De kartjes in JPR hielpen daar niet echt bij. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.