ir_fuel 58.288 Geplaatst: 10 september 2015 Geplaatst: 10 september 2015 Wat oefenen Effe samengevat. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 10 september 2015 Geplaatst: 10 september 2015 Ja, die eerste en die in het midden van de hal. Die eerste is flat out LOL of bedoel je die 180 in de hoek? Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 10 september 2015 Geplaatst: 10 september 2015 Die eerste is flat out LOL of bedoel je die 180 in de hoek? Ja, die natuurlijk. Ding is ik heb totaal geen idee wat een goede lijn is erdoor. En ga ik daar traag door, wil die kart niet draaien. (achteras) ga ik daar soepel door lost de achterkant ofwel knal ik tegen de barriere bij het uitkomen ofwel kan ik pas te laat op het gas. (Moeten liften waar ik naar mijn gevoel zou moeten uitacceleren.) 2 AM kartings terug was dat ook al zo'n probleem, zowat iedereen was sneller dan mij door die S'en. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 10 september 2015 Geplaatst: 10 september 2015 Dat is ook een bocht waar je sowieso stil valt. Beste is er voor remmen en je zo goed mogelijk laten doorbollen. Op de gas op het juiste moment zodat je zoveel mogelijk momentum meeneemt zonder te schuiven. 1 Quote
Cash 140 Geplaatst: 10 september 2015 Geplaatst: 10 september 2015 T was leuk om nu nog eens tegen te komen Mich, ge hebt dat zeker niet slecht gedaan!Volgende week verwacht ik dat het niveau ook wel hoog zal liggen. De 20e is het de 8u race, dan komen veel toppers er oefenen 1 Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 11 september 2015 Geplaatst: 11 september 2015 Yep wees maar zeker dat het niveau niet om te lachen gaat zijn, miljaarde. Gisteren trouwens samen met Matthias (Maas) in Lille gaan karten. Was leuke botsauto kermis De stints zijn er wel VEEL te kort vind ik, voor die 390cc. Tegen dat je een positie hebt om te battlen vlaggen ze al af. Quote
dragonfly 14.974 Geplaatst: 11 september 2015 Geplaatst: 11 september 2015 Bon ik zal dan best de week nadien eens komen rijden hé Jokke (23/09 ipv 16/09) Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 11 september 2015 Geplaatst: 11 september 2015 Bon ik zal dan best de week nadien eens komen rijden hé Jokke (23/09 ipv 16/09) Dan zitten alle toppers op de JPR karting Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 11 september 2015 Geplaatst: 11 september 2015 Ah nee dat is in oktober Quote
dragonfly 14.974 Geplaatst: 11 september 2015 Geplaatst: 11 september 2015 Dan zitten alle toppers op de AM karting Maar jij zal er zijn hé En 't is niet dat er veel AM-volk naar fki komt hé Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 11 september 2015 Geplaatst: 11 september 2015 Klopt, veel te bang om af te gaan. Quote
Waky 975 Geplaatst: 11 september 2015 Geplaatst: 11 september 2015 Ik woon aan de verkeerde kant van het land. En zo fanatiek als Jokke ben ik nu ook niet, om voor een avondje karting eventjes een uur enkel te rijden. Als iemand eens in Kortrijk/Poperinge wil gaan karten, dan ben ik graag van de partij. Lille vind ik niet zo tof, wegens niet technisch om het (soms grote) verschil op de karts te compenseren. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 11 september 2015 Geplaatst: 11 september 2015 Kortrijk bevalt me wel, op JPR na zowat het dichtste voor mij. Niet dat je aan mij veel tegenstand gaat hebben, maar het kan misschien interessant zijn voor mij 'k zou daar graag eens een GP'tje rijden met een paar mensen. @@Monterey Jack zag dat ook wel zitten. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 11 september 2015 Geplaatst: 11 september 2015 Ik woon aan de verkeerde kant van het land. En zo fanatiek als Jokke ben ik nu ook niet, om voor een avondje karting eventjes een uur enkel te rijden. Als iemand eens in Kortrijk/Poperinge wil gaan karten, dan ben ik graag van de partij. Lille vind ik niet zo tof, wegens niet technisch om het (soms grote) verschil op de karts te compenseren. Ik geef je absoluut gelijk over Lille.... Quote
dragonfly 14.974 Geplaatst: 11 september 2015 Geplaatst: 11 september 2015 Ik geef je absoluut gelijk over Lille.... Is daarom dat ik niet meegeweest ben, was het nog niet vergeten van de AM-karting daar Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 11 september 2015 Geplaatst: 11 september 2015 Dat wil niet zeggen dat ik me niet geweldig geamuseterd heb......en geleerd ook. Ik denk in alle eerlijkheid dat ik niet het type ben dat zich wegsteekt omdat op veel plaatsen (geen gewicht, enorm verschil in karts) je ranking niet overeenkomt met je rijkunsten..... Het kan niet leuk zijn voor je ego etc dat begrijp ik ook wel . Quote
dragonfly 14.974 Geplaatst: 11 september 2015 Geplaatst: 11 september 2015 Dat wil niet zeggen dat ik me niet geweldig geamuseterd heb......en geleerd ook. Ik denk in alle eerlijkheid dat ik niet het type ben dat zich wegsteekt omdat op veel plaatsen (geen gewicht, enorm verschil in karts) je ranking niet overeenkomt met je rijkunsten..... Het kan niet leuk zijn voor je ego etc dat begrijp ik ook wel . Gaat niet om m'n ego hoor, heb er geen probleem mee om te verliezen van iemand die sneller is. Anders begin je best nooit te racen als je daar niet tegen kan Gewoon geen zin in die loterij zoals in Lille, serieus eindje rijden, je betaalt 90euro en je weet gewoon niet wat je krijgt. Laat dan maar gewoon... Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 11 september 2015 Geplaatst: 11 september 2015 Gewoon geen zin in die loterij zoals in Lille, Kom dan eens bij mij in de karting rijden. Vorige week: Had 2 stints geboekt. Draai 31.9 in de eerste en die kerel van de karting roept me binnen (normaal laat em mij gewoon doorrijden als ik stints na mekaar boek). "Wissel eens van kart". Krijg daar ne kart met een stoel die 2 maten te breed is, zat daar echt niet goed in om met mijn gewicht te kunnen werken, soit. 4 toeren later ... 31.5 .... Quote
dragonfly 14.974 Geplaatst: 11 september 2015 Geplaatst: 11 september 2015 Kom dan eens bij mij in de karting rijden. Vorige week: Had 2 stints geboekt. Draai 31.9 in de eerste en die kerel van de karting roept me binnen (normaal laat em mij gewoon doorrijden als ik stints na mekaar boek). "Wissel eens van kart". Krijg daar ne kart met een stoel die 2 maten te breed is, zat daar echt niet goed in om met mijn gewicht te kunnen werken, soit. 4 toeren later ... 31.5 .... Ben toch afgekomen met de AM-karting Kan daar nu niet vergelijken maar was idd in orde en dan heb ik er geen probleem mee om trager te zijn dan jullie. Maar in Lille was het daar echt een ramp Quote
msxx 7.826 Geplaatst: 11 september 2015 Geplaatst: 11 september 2015 Wanneer gaat dat in Eupen door? Als ik op tijd weet wanneer jullie die kant op gaan dan ga ik zien dat ik die datum vrij kan houden Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 11 september 2015 Geplaatst: 11 september 2015 Kortrijk bevalt me wel, op JPR na zowat het dichtste voor mij. Niet dat je aan mij veel tegenstand gaat hebben, maar het kan misschien interessant zijn voor mij 'k zou daar graag eens een GP'tje rijden met een paar mensen. @@Monterey Jack zag dat ook wel zitten. Zeker, amuseer mij altijd in die karrekes. Al zijn er af en toe ook wel wat frustraties Ik volg het hier wel als er nog eens iets komt, of je laat maar iets weten Quote
brjefs 15.468 Geplaatst: 12 september 2015 Geplaatst: 12 september 2015 Vandaag nog eens in Mol geweest, continu lage 38 gereden 1 Quote
dragonfly 14.974 Geplaatst: 14 september 2015 Geplaatst: 14 september 2015 Ondertussen al 39 maar Foré kan het nog altijd 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.