Ga naar inhoud

In- of outdoorkarting afspreektopic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Eupen is voor mij ook maar 1u10min, ben ooit naar Lille gereden voor die karting en dat was andere koek. Dus ik zie dat wel eens zitten, zeker mits wat gecarpool ofzo.

Dinsdagen kan ik wel nooit.

Geplaatst:

. Zou ideaal zijn voor een AM kartmeeting, maar ik durf het topic niet goed opstarten omdat ik vrees dat sommigen de afstand als onoverkomelijk gaan zien. Laat gerust weten indien ik dat fout zie ! Eens we 15 man hebben kunnen we van start gaan. 

Noem de datum en ik leg hem vast in mijn agenda :)

Ben er tien jaar geleden twee keer geweest (waaronder een race) maar ik kon toen niet mee met de rest. Op de andere banen van dat rondreizende race gezelschap was ik net goed genoeg voor de toptien, maar in Eupen kwam ik tekort. Nog wat recht te zetten dus :)

Geplaatst:

Eupen is voor mij ook maar 1u10min, ben ooit naar Lille gereden voor die karting en dat was andere koek. Dus ik zie dat wel eens zitten, zeker mits wat gecarpool ofzo.

Carpool Houthalen of Diepenbeek. Mag altijd meerijden!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Misschien kort een lijste maken. Eens we 15 namen heb start ik een topic, zou een donderdagavond zijn (heel misschien een zondagavond). Ik heb wel nog wat "vrienden" om de hoop te vullen, indien gewenst maar ik probeer het AM only te houden. 

- Jokke

- Lotuzzz

- Msxx

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Voor mij 1u45 bollen dus toch wat te ver

Geplaatst:

2u. rijden, ik kijk de kat nog even uit de boom omtrent de opzet en het uur.

Geplaatst:

Ik zie dat zeker zitten maar hangt af van de dag en datum of ik kan.

(Aai, op gewicht :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

2u rijden, hmmm. Hangt af van de dag , al vrees ik er voor als dat op donderdag of zondag zal zijn.

Geplaatst:

Zie karting race Eupen post van Jokke @@gl3nn @@tato @@DRIVER-W @?

Ligt eraan wanneer en hoelaat. Ook eventueel mits carpoolen. Zie dat met een Rio niet zitten om daar nog 1u30min naartoe te rijden na het werk :D

Doorgaan werk ik tot 18u30 of het moest zijn dat ik eens vroeger weg kan... 

Geplaatst:

Dus ipv +/- 45 min in aan een stuk te rijden opdelen in blokken van :

(1) 15 min rijden - 30 min rust

(2) 15 min rijden - 30 min rust

(3) 15 min rijden

Right?

Mij is het allemaal vrij gelijk btw.

Wat voor een jeanettenschema is dat zeg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Op welke datum?

4 nov.

Qua janettenschema: 't Is ne keer geweest dat 4/5 van ons gezelschap mottig was in de 3e heat bij een 15-15-15-15-15 schema :P

Geplaatst:

Ik ga straks keer bellen, heb er de tijd nog niet voor gevonden eigenlijk. Ik reserveer vanaf 20u of 20u30, een van de twee, afhankelijk hoe dat past in de agenda van Herselt.

Geplaatst:

Eupen, stintjes van 30 minuten  :inlove:  :inlove:  :inlove:  :inlove:  :inlove:  :inlove:  :inlove:  :inlove:  :inlove:  :inlove:  :inlove:  :inlove:  :inlove:  :inlove:  :inlove:  :inlove:  :inlove:  :inlove:  :inlove:  :inlove:  :inlove:

They know what karting is. 

Dolhain idem (vrijdagavonden)

Geplaatst:

4 nov.

Qua janettenschema: 't Is ne keer geweest dat 4/5 van ons gezelschap mottig was in de 3e heat bij een 15-15-15-15-15 schema :P

Als je tegen de bijwerkingen kan:

_Postafene-Comprimes-25-X-25-Mg.jpg

Of gewoon iets met gember erin, dat werkt ook nog goed.

Geplaatst:

4 nov.

He Lotuzzz :D
Geplaatst:

- Jokke

- Lotuzzz

- Msxx

- Mich

- ir_hybrid

- Fille

Geplaatst:

Als je tegen de bijwerkingen kan:_Postafene-Comprimes-25-X-25-Mg.jpg

Of gewoon iets met gember erin, dat werkt ook nog goed.

Denk dat t van de uitstoot van die kartjes komt, co vergiftiging :)
Geplaatst:

HERSELT KARTERS AANDACHT !

Heb net gebeld en er zijn weinig opties. Heb gezegd dat ik zsm ging terugbellen, dus we moeten kort op de bal spelen!

Er zijn twee opties :

Optie 1 : Stints om 20:00u*, 21:00u en 21:30u

*Als we willen beginnen om 20:00u moeten we er ten laatste 19:40u zijn, naar zeggen van de dame aan de telefoon. Dat is misschien wat aan de vroege kant? Voor mij alleszins wel :)

Optie 2 : Stints om 21:00u, 21:30u en 22:15u

Ik denk dat optie 2 de beste is? Laat maar iets horen in ieder geval. Als de helft ongeveer zegt dat optie 2 goed is, bel ik terug en reserveer ik voor die tijden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid