gTa 28.077 Geplaatst: 20 februari 2015 Auteur Geplaatst: 20 februari 2015 Dan koop je dat ding gewoon in Aken Welja, ik zou daar niet mee zitten om over de grens te kopen, maar ik zou het wel tof vinden om - mocht ik het financieel kunnen - bij @@Alexanderr te kopen. En niét owv de porte-plaque! Quote
ir_fuel 58.442 Geplaatst: 20 februari 2015 Geplaatst: 20 februari 2015 Welja, ik zou daar niet mee zitten om over de grens te kopen, maar ik zou het wel tof vinden om - mocht ik het financieel kunnen - bij @@Alexanderr te kopen. En niét owv de porte-plaque! Denk dat het qua prijs idd niet zal uitmaken. Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 20 februari 2015 Auteur Geplaatst: 20 februari 2015 Denk 't ook niet. Zou erg zijn dat je over 500 EUR valt als je toch een paar duizend euro dokt om je kar te gaan afhalen aan 't fabriek (met heel de rimram qua inrijden op circuit en fabrieksbezoek en zo). Quote
Carlito 6.325 Geplaatst: 20 februari 2015 Geplaatst: 20 februari 2015 Klant is pas zijn S 63 AMG Coupe zelf van de band gaan rijden in Stuttgart. Benz, das beste oder nichts... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.