Ga naar inhoud

Porsche Cayenne


gTa

Aanbevolen berichten

het interieur vind ik toch maar een rommeltje.

in 't echt is dat ok

begin er ook zin in te krijgen, hier in de buurt is alles 50km/u, dan is een tractor voldoende :-(

dom dat onze pa die bij Alexander niet heeft besteld, prijs was best ok

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

in 't echt is dat ok

begin er ook zin in te krijgen, hier in de buurt is alles 50km/u, dan is een tractor voldoende :-(

dom dat onze pa die bij Alexander niet heeft besteld, prijs was best ok

 

van een morgan naar een tractor. Bizar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kist met het grootste verschil tussen theoretisch en reëel verbruik

Echt niet he! Die 3,4 is perfect haalbaar en moet je dus totaal geen moeite voor doen. Alles hangt af van het gebruik.

Ik heb een week met een Panamera S e-Hybrid gereden en strandde op 1,7 liter na een week, en ik heb niet "traag" gereden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ding gaat op stroom he, als ge niet veel meer rijdt dan de batterij groot is verbruikt ge wel degelijk bijna geen benzine.

En daar koop je dat ding voor?

Als je dan nog "niet" traag rijdt zijn die batterijen toch in een mum van tijd leeg?

Of heeft P exemplaren die 500km meegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

Zo een ding kan 30km op batterijen rijden. Als je dan de sjans hebt om thuis te kunnen laden, en op het werk, en je woont zoals mijn vrouw nog geen 10km van je werk, aan wat ga je dan nog naft smossen?

 

Enige probleem is dat een Panamera en Cayenne een beetje duur zijn als stadswagen :D

 

Cayenne S E-hybrid gaat dikke hit worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zwans niet he :lolz:

Moest je daar dagelijks mee rijden haal je dat nooit meer.

Iemand die per dag niet meer dan 30 km doet, gaat een verbruik van 0 liter hebben als hij de auto elke avond oplaadt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand die per dag niet meer dan 30 km doet, gaat een verbruik van 0 liter hebben als hij de auto elke avond oplaadt.

En hoeveel km haal je effectief als je daar mee rijdt zoals met een Porsche ipv zoals met een Dacia?
Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoeveel km haal je effectief als je daar mee rijdt zoals met een Porsche ipv zoals met een Dacia?

Op mijn doordeweekse verplaatsingen rijd je even snel/traag met een Duster als met een Cayenne.
Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoeveel km haal je effectief als je daar mee rijdt zoals met een Porsche ipv zoals met een Dacia?

In theorie 35, in de praktijk ongeveer 20% minder

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Alexandor, is er een reden waarom de Cayonne in zo weinig kleuren beschikbaar is? Wit en zwart (beide uni of metallic), zilver, grijs, blauw, twee tinten bruin en klaar. Komen er later nog meer, of mikt Porsche op de Exclusive-meerprijs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Zalig dat jij hier vandaag nog eens bent. Ik heb gisteren nog aan u gedacht, gene zwans!

Telepathie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zouden jullie kiezen/aanraden in combinatie met donkerblauw exterieur: agaat grijs of black-luxorbeige?

 

Ik meen me te herinneren dat Luxor wel heel erg bleek is.

 

Wij hebben cognac/espresso, net omdat ik m'n gading niet vond in dat gamma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, ik hoop dat dat niet 's nachts was. :)

Het was niet 's nachts... Maar het was wel omdat jij mijn eerste keer was... :ninja:
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid