Ga naar inhoud

Porsche Cayenne


gTa

Aanbevolen berichten

Wel spijtig dat de V8 enkel in Turbo nog kan.

Ze schijnen maar niet te begrijpen dat er ook veel mensen zijn die gewoon het rijplezier en de klank van een V8 appreciëren zonder daarom als een gek te moeten doorblazen overal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel spijtig dat de V8 enkel in Turbo nog kan.

Ze schijnen maar niet te begrijpen dat er ook veel mensen zijn die gewoon het rijplezier en de klank van een V8 appreciëren zonder daarom als een gek te moeten doorblazen overal.

Welkom in de wereld van de downsizing. :cry:  Het is overal van dattem, in mindere of meerdere mate. Straks heeft Ferrari geen atmosferische motoren meer, en ook Porsche evolueert in die richting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel spijtig dat de V8 enkel in Turbo nog kan.

Ze schijnen maar niet te begrijpen dat er ook veel mensen zijn die gewoon het rijplezier en de klank van een V8 appreciëren zonder daarom als een gek te moeten doorblazen overal.

 

En een V8 zonder turbo klinkt beter dan een V8 met turbo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel spijtig dat de V8 enkel in Turbo nog kan.

Ze schijnen maar niet te begrijpen dat er ook veel mensen zijn die gewoon het rijplezier en de klank van een V8 appreciëren zonder daarom als een gek te moeten doorblazen overal.

Wow... dit wist ik zelfs niet. Ik dacht dat de Cayenne S/GTS nog gewoon een V8 hadden. Zonde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom in de wereld van de downsizing. :cry:  Het is overal van dattem, in mindere of meerdere mate. Straks heeft Ferrari geen atmosferische motoren meer, en ook Porsche evolueert in die richting.

v12 ferrari's worden hybride, enkel de v8's turbo, toch iets beter dan dit doemscenario

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een paar vraagjes om een definitieve keuzen te maken ...

 

Gaat het een groot verschil in comfort geven bij 20" velgen ipv 19" of 18'?

Iemand die mij hier op kan antwoorden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de 21" zelfs goed te doen.

PASM als je twijfelt.

 

Mijn pa heeft een hybride besteld en daar zit sowieso PASM op. Merci!

 

 

Rest de vraag wat het verschil in telefoonmodules is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is het verschil tussen de twee dat met de telefoonvoorbereiding de GSM antenne gebruikt wordt om te bellen, en bij de telefoonmodule de antenne van de auto...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prijsverschil is toch beperkt? 100 euro of zo. 9W5 vs 9W1?

Ontvangst is beter, verbruikt minder batterij van je GSM, minder straling.

Mogelijks ook telefoonboek-browsen mogelijk bij de ene, niet bij de andere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ja, ge hebt gelijk. Ik was aan het vergelijken met 9ZP. Dat is bijna het dubbele van de prijs 726 vs 1400 euro.

Met de 9W1 valt dat inderdaad wel mee 726 vs 859 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor korting heeft hij gekregen @@D Squaloid ?

4%

Als het bij jou meer is, wil ik het niet weten. :)

 

Nee ja ... ik heb hem gezegd van bij u te gaan voor het feit dat gij het zijt en voor de eventuele korting. Maar ik begrijp zijn keuze dat hij liever dichter bij huis wilde blijven. Ook voor het onderhoud wilde mijn pa liever alles bij de zelfde garage (hoeft niet maar ja ...). En hij wilde ook zeker niet in een garage gaan testrijden en dan ergens anders bestellen. Dat zou hij niet eerlijk vinden.

 

Soit ... uiteindelijk hebben we enkel nog met de facelift diesel gereden. Nog niet bij de e-hybrid. Al zijn we daarvoor uiteraard welkom als we tijd hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4%

Als het bij jou meer is, wil ik het niet weten. :)

 

Nee ja ... ik heb hem gezegd van bij u te gaan voor het feit dat gij het zijt en voor de eventuele korting. Maar ik begrijp zijn keuze dat hij liever dichter bij huis wilde blijven. Ook voor het onderhoud wilde mijn pa liever alles bij de zelfde garage (hoeft niet maar ja ...). En hij wilde ook zeker niet in een garage gaan testrijden en dan ergens anders bestellen. Dat zou hij niet eerlijk vinden.

 

Soit ... uiteindelijk hebben we enkel nog met de facelift diesel gereden. Nog niet bij de e-hybrid. Al zijn we daarvoor uiteraard welkom als we tijd hebben.

4 is meer dan wat er normaal gegeven wordt ;)

Ik snap hem ook, geene stress. Levering voorzien voor ... ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid