Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Of zo: mybmw.be/p0m2l1u0

95k :fp:

'k Denk dat die stock 18" in realiteit terug verdomd knappe velgen zullen zijn. En een pak lichter dan de optionele 19". Dus die voor de winterse 4-5 maanden én voor met semi's op de andere momenten. En een setje gepolierde 19" BBS FI voor alle andere dagen. :D  (en remklauwen in een andere kleur, koetswerkkleur ware nice!)

Geplaatst:

Of zo: mybmw.be/p0m2l1u0

95k :fp:

'k Denk dat die stock 18" in realiteit terug verdomd knappe velgen zullen zijn. En een pak lichter dan de optionele 19". Dus die voor de winterse 4-5 maanden én voor met semi's op de andere momenten. En een setje gepolierde 19" BBS FI voor alle andere dagen. :D  (en remklauwen in een andere kleur, koetswerkkleur ware nice!)

Idd, lijken me idd wel knap te worden. Ze doen me wel wat denken aan de 16" styling 378 van de F20/F21  :oops:

Geplaatst:

Idd, lijken me idd wel knap te worden. Ze doen me wel wat denken aan de 16" styling 378 van de F20/F21  :oops:

Die velgen zouden in ferric grey moeten zijn...

Geplaatst:

Wat is de opleg van bovenstaande kleurencombo op een F30? (of Carbonschwarz met sattelbraun zoals die 320d van 't salon?)

Geplaatst:

Net hetzelfde zitten denken voor ik vertrok. Vandaag een foto van genomen;

AINdrsL.jpg

Carbonzwart: 1795

Sattlebraun: 2260

F0pNkZn.jpg

sA57GTC.jpg

Begrijp wel langs geen kanten wat BMW heeft gedacht bij sommige wielensets op het salon.

Trekt echt op niets, om nog maar te zwijgen van de bling bling velgen op de estoril F33. Wat is me dat jong.

Maar desondanks dat, wat een schitterende kleurencombinatie :inlove:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Kameraad van me was het autosalon aan het bezoeken deze week, staat Di Rupo daar wel niet naar de nieuwe M3 en M4 te gapen zeker. Hij moest zich schamen, t'is hij die de verkoop van zo'n auto's doet kelderen   :angry:

Geplaatst:

Hij zal daar zeker veel nieuwe vrienden gemaakt hebben.

Voor mij mocht het iets minder opvallend zijn, de M3. Geen gekke toestanden op de flanken bijvoorbeeld.

Geplaatst:

Is Di Rupo daar zonder kleerscheuren vertrokken? :D

Bij BMW moet dat nog meevallen, maar bij Corvette bijvoorbeeld :lolz:

Geplaatst:

Voor BMW is dat een geschenk uit de hemel denk ik. Dat merk heeft de laatste jaren veel ingezet op lage CO2, en dan komt die VAA. Volgens mij levert dat extra klanten op.

Geplaatst:

Klopt, BMW is wel de koploper op dit moment qua lage CO² uitstoot... Vergelijk maar eens een 330d en een vergelijkbaar model van Audi/Mercedes met een 3 liter... 

Geplaatst:

Dat hebben ze idd goed aangepakt! Maar de BIV en taksen op een M3 zijn tegenwoordig toch echt niet meer realistisch hé. Ik vind het persoonlijk nogal hypocriet om dan nog uw gezicht te tonen op het autosalon, als je eerst iedereen afschiet die met een sportwagen wil rijden/reed.

Geplaatst:

BIV en taksen op de nieuwe M3 vallen heus goed mee.

En je haalt de dingen door mekaar. de BIV en wegentaks daar heeft Di Rupo niks mee te maken. Dat is ingevoerd/aangepast door de Vlaamse regering.

Geplaatst:

BIV en taksen op de nieuwe M3 vallen heus goed mee.

En je haalt de dingen door mekaar. de BIV en wegentaks daar heeft Di Rupo niks mee te maken. Dat is ingevoerd/aangepast door de Vlaamse regering.

Wat is de BIV en taks dan voor een M3?

Ok haalde het inderdaad door elkaar. Maar voor degene die de sportkar vroeger op het bedrijf zetten, is het nu toch enorm veel duurder? Dus de verkoop van zware motorisaties is in België toch sowieso gedaald rechtstreeks door Di Rupo zijn beleid. Daar doelde ik op.

Geplaatst:

Hij zal daar zeker veel nieuwe vrienden gemaakt hebben.

Voor mij mocht het iets minder opvallend zijn, de M3. Geen gekke toestanden op de flanken bijvoorbeeld.

Ik heb weet van een stand waar hij niet welkom was :ninja:

Geplaatst:

De vermogende stand ?

Geplaatst:

:angry:

nu heb je een excuus om nooit de M3 te verkopen! :D

Geplaatst:

Ja @@toere, die kar geraak je nóóit meer kwijt :(

vertel hem niet dat je die kar ook aan Duitsers kan verpatsen  :ninja:

Geplaatst:

nu heb je een excuus om nooit de M3 te verkopen! :D

7000€ BIV en 2000€ jaarlijkse verkeersbelasting of zo :lolz:

Ja @@toere, die kar geraak je nóóit meer kwijt :(

Vooral die BIV vind ik schandalig hoog.

Is wel niet de bedoeling om er nog 10 jaar mee te rijden hoor  :D

Geplaatst:

t geld was op voor een kleur?

Net zoals ik wit knap vind voor een GT3, vind ik dat dus ook voor een M3/M4.

attachment.php?attachmentid=955496&d=138

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Gewicht van die M4 is trouwens belachelijk laag.

Scheelt maar 40kg met een M135i!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid