Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zo klinkt het idd. :cry:  Ben er allerminst wild van.

Maar dat was ik ook niet van de V8 in de M5, of van de V8 in de vorige M3. Maar in 't echt is dat geilllllll. :inlove:

Geplaatst:

Zou mij verbazen als dit zo tof is als de v8 van de vorige M3. Maar is speculatie natuurlijk.

Geplaatst:

Vraag mij af of dit standaard uitlaat is (alvast niet de eindtips) of al een M Performance exhaust.

Geplaatst:

Voor zo ver ik weet is dit geen van beide. Het is niet standaard en het is meer dan M perf.

Geplaatst:

Gezien er reclame van bmw performance parts op de wagen staat neem ik aan dat het dat is, een deel van de voorbumper is ook in carbon, zal daar ook wel van zijn neem ik aan.

Geplaatst:

zou de performance uitlaat moeten zijn... 

Geplaatst:

Voor zo ver ik weet is dit geen van beide. Het is niet standaard en het is meer dan M perf.

Bron?

Gezien er reclame van bmw performance parts op de wagen staat neem ik aan dat het dat is, een deel van de voorbumper is ook in carbon, zal daar ook wel van zijn neem ik aan.

Staat inderdaad vol Performance addenda, vandaar mijn vraag.

Geplaatst:

Kerel van M gmbh waarmee ik gebabbeld had zei dat die uitlaat meer is dan wat beschikbaar zou zijn als M Performance, dat 't bijna om een straight pipe gaat. Dat de uiteindelijk uitlaat nog niet af is (een 2-tal weken terug).

edit: dat was toen ik hem sprak van die M safety car... Daar zit misschien nog een verschil op!

Geplaatst:

Edit: dat was toen ik sprak van die safety car, die video stond hier ergens een aantal weken terug.

Geplaatst:

attachment.php?attachmentid=1007826&d=13

attachment.php?attachmentid=1007827&d=13

attachment.php?attachmentid=1007828&d=13

attachment.php?attachmentid=1007829&d=13

attachment.php?attachmentid=1007830&d=13

attachment.php?attachmentid=1007831&d=13

attachment.php?attachmentid=1007832&d=13

Geplaatst:

Vraag mij af of dit standaard uitlaat is (alvast niet de eindtips) of al een M Performance exhaust.

Nope, geen van beide. Het zijn straight pipes die niets te maken hebben met de standaard of M performance uitlaat. ;)

Edit zegt me dat @@Simoni het reeds beantwoord heeft :P

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

attachment.php?attachmentid=1007828&d=13

Wat zijn al die puntjes op die voorbumper??

Voor de rest; nog steeds niet overtuigd van die zwarte velgen op de M3/M4

Geplaatst:

Testwagen he.

Uiteindelijke velgen gaan niet volledig zwart zijn, enkel de binnenkanten geloof ik.

Geplaatst:

Testwagen he.

Uiteindelijke velgen gaan niet volledig zwart zijn, enkel de binnenkanten geloof ik.

Klopt

2015-bmw-m4-coupe-wheel-and-brake-calipe

Geplaatst:

Klopt

2015-bmw-m4-coupe-wheel-and-brake-calipe

Een zwarte velg met gigantische borduurschade af-fabriek.
Geplaatst:

En rij je dan echt borduurschade, dan kan het bijna niet (deftig) hersteld worden.

Geplaatst:

Nope, geen van beide. Het zijn straight pipes die niets te maken hebben met de standaard of M performance uitlaat. ;)

Edit zegt me dat @@Simoni het reeds beantwoord heeft :P

:toere:

Wederom een reden waarom de M3 mijn richting zal schuiven :D, al werd er vandaag ook gezegd dat die 5 niks voor haar is :noparty: maar dat ze nog steeds wild loopt van een Alpina :party:

Geplaatst:

:toere:

Wederom een reden waarom de M3 mijn richting zal schuiven :D, al werd er vandaag ook gezegd dat die 5 niks voor haar is :noparty: maar dat ze nog steeds wild loopt van een Alpina :party:

Oplossing: jij pakt de F80 M3 en de 550i maakt plaats voor een Alpina :ninja:

• Vind ik leuk 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid