Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Net zoals ik wit knap vind voor een GT3, vind ik dat dus ook voor een M3/M4.

attachment.php?attachmentid=955496&d=138

Damn! :shock:

Geplaatst:

Ik kom net van de verdeler. De eerste M3/4's voor klanten zouden in september geleverd worden.

Geplaatst:

t geld was op voor een kleur?

Naar mijn smaak is er momenteel geen knappe "kleur" te krijgen op de M3/M4. Dat blauw vind ik saai en flets, dat oranjerood vind ik wel knap maar zou voor mij een brug te ver zijn, dat geel vind ik helemaal over the top, en al de rest is wit of zwart of iets ertussen.

Geplaatst:

Ik vind dat goud echt de max, mogelijk raak je het wel snel beu, dat zou me afschrikken. Maar, en dat vooral, ik vind zijn pricing + biv gewoon over the top. Een 335i of zo, met enkele mods lijkt me een veel beter keuze, mogelijk zelfs de Alpina.....

De prijs van de M3 of 4 jaagt me gewoon rechtstreeks de Porsche garage binnen.

Geplaatst:

Ik kan volgen, 't ding is erg duur geworden. Een naar mijn goesting samengestelde M3/M4 komt voorbij de 90k, daarvoor kan ik me al een Boxster S of Cayman S volledig naar m'n goesting samenstellen...

Geplaatst:

"Full option" : geen hifi pro, geen keramische remmen, geen surround view & geen comforttoegang, kost een M4 mij 80k (mits een mooie korting)

Lijkt mij tov zijn voorganger een correcte prijs !

Geplaatst:

Jokke een indiscrete vraag op hoeveel kwam je uit ?

Ik heb niet in detail zitten zoeken wegens voorlopig geen nieuwe wagen op het oog, maar je zit, biv in, snel tussen 80 en 95.000 euro en dan weet ik niet of deze wagen bestand is tegen een deftig circuituitstapje.....

Het belangrijkste voor mij is dat hij me dat geld niet waard is. Als ik voor iets nieuw (enfin eigenlijk tweedehands) zou sparen en gaan is het de GT3, en dat ondanks mijn anti-automaat houding :(

Geplaatst:

Gewicht van die M4 is trouwens belachelijk laag.

Scheelt maar 40kg met een M135i!

En iedereen gaat hier even aan voorbij ofzo?

Hifi Pro, kleurkes, blablabla, herman karton.

Rijden dedju! Ik vind dat gewicht echt zot.

:P

Ten andere, je gaat een Boxster S of Cayman S toch niet gaan vergelijken met een M3/M4? Dat is zoals zeggen dat je ipv een Golf beter een Mini koopt. t Is toch niet even praktisch medunkt.

Geplaatst:

Hier onze nieuwste BMW fanboy aan het werk :D

Vandaar trouwens mijn subtiele "en dan weet ik niet of hij bestand is tegen een circuituitstapje" . Bij het vorige model naar mijn mening niet maar net door dat gewicht laat ik dat open. Wachten op de eerste deftige testen (Harris dus)

Geplaatst:

Een 3 weegt toch nooit veel meer dan een gelijkaardige 1, ze staan op hetzelfde platform.

Geplaatst:

Een 3 weegt toch nooit veel meer dan een gelijkaardige 1, ze staan op hetzelfde platform.

Klopt, was bij de vorige reeksen al zo. Een '1 is overweight, die van @@gTa was belachelijk zwaar.

Geplaatst:

rijklaar (enkel ik als inzittende) een stukje voorbij de 1,5 ton yep

Geplaatst:

Op de F80: €1737 BIV, €770 rijtaks.

Als je de automaat neemt is de BIV iets minder: €1305, want die heeft een lagere CO2 uitstoot.

Van de taksen op een E92 M3 val je wel achterover :D

Waanzin, die rijtaks is slechts 300 euro hoger dan mijn kist van 23 jaar oud. :(

Geplaatst:

De vorige woog 1655kg (EU). Deze 1572.

Toch 83kg gewonnen. Dat is een @@Jokke_vlo die ze eruit hebben gepeuterd :P

Geplaatst:

Klopt, was bij de vorige reeksen al zo. Een '1 is overweight, die van @@gTa was belachelijk zwaar.

Een nieuwe 114i weegt (EU) 1370kg

120D 1475 kg

Geen idee hoeveel dat scheelt met zijn voorganger.

Geplaatst:

Ik dacht dat ze naar het gewicht van de E46 M3 gingen gaan? De mijne weegt nog steeds slechts 1450kg...

Geplaatst:

Ik dacht dat ze naar het gewicht van de E46 M3 gingen gaan? De mijne weegt nog steeds slechts 1450kg...

Volgens wikipedia niet:

Leergewicht: 1535–1570 kg

Geplaatst:

t is trouwens 1570 EU gewicht. En de M4 1572. Dat scheelt dus welgeteld 2kg oftewel ne @@Jokke_vlo die eens gaan kakken is :P

Geplaatst:

80.3 my friend :) (naakt)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid