Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

M4 Gran Coupe is voorlopig nog niet bevestigd of hij er al dan niet gaat komen. Ik denk dat ze eerst de verkoop van de 'normale' 4 Gran Coupe gaan bekijken en dan oordelen of het interessant genoeg is om een ///M variant van de 4GC op de markt te brengen. 

Geplaatst:

Lijkt me logisch. De cabrio is er al wat langer en daar verschijnen nu ook nog maar de eerste spypics van. De gewone '4 GC rijdt nog niet rond, uiteindelijk.

Ik vermoed dat, mocht men nu meteen al een M4 GC maken, de M3 berline meteen op veel minder bijval zou mogen rekenen ... en stel je voor dat ze géén "M3" meer verkopen, en dat die legendarische naam dus plots helemaal verdwijnt...

Geplaatst:

Ze hadden nooit een M4 mogen maken, op wat slaat dat. Zoals je zegt, de naam M3 verdwijnt dan helemaal.

Geplaatst:

Ook mijn gedacht, maar da's een logisch gevolg van de keuze om voor de coupé, cabrio en gran coupé als reeks "4" te nemen, hé. De M-versie van de 4-reeks toch terug M3 noemen zou ook maar dwaas zijn.

Niettemin, mocht ik een M4 hebben, ik er verdomme ja zonder één moment twijfelen overal rondom "M3" op hangen!

Geplaatst:

Idem, 

mijn volgende auto wordt de nieuwe M3 coupe!!!

Geplaatst:

In West Vlaanderen valt dat allemaal wel mee, dat m3 m4 gedoe.

"Ik rie mè nen imme"

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Ook mijn gedacht, maar da's een logisch gevolg van de keuze om voor de coupé, cabrio en gran coupé als reeks "4" te nemen, hé. De M-versie van de 4-reeks toch terug M3 noemen zou ook maar dwaas zijn.

Niettemin, mocht ik een M4 hebben, ik er verdomme ja zonder één moment twijfelen overal rondom "M3" op hangen!

Mensen die krampachtig vasthouden aan het verleden  :inlove:

Ga je er dan ook een 4-cilinder in lepelen? De eerste M3 was namelijk een 4-cilinder en dus hoort er niks anders onder de kap!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

In West Vlaanderen valt dat allemaal wel mee, dat m3 m4 gedoe.

"Ik rie mè nen imme"

Tot je een M4 hebt, je dit op cafe verteld : ik rie me nen M4 en mag je beginnen uitleggen wat dit is want enkel de echte autolovers gaan weten wat dat betekent.
Geplaatst:

Mensen die krampachtig vasthouden aan het verleden  :inlove:

Ga je er dan ook een 4-cilinder in lepelen? De eerste M3 was namelijk een 4-cilinder en dus hoort er niks anders onder de kap!

Ca marche sans dire! Manuele ruitenheffers erin, en een schuinere achterruit monteren ook.

Geplaatst:

En die eeuwig monotone tuuuuuuuuuuuuuut wanneer uw lichten of radio nog aanstaan en je de sleutel toch durft te verwijderen. 

Geplaatst:

Ik wil weten hoe dat ding klinkt in de cockpit, aan het stuur...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Komt uit die eerste promo filmpjes, nee?

Geplaatst:

Wow da's af.

En die velgen zonder zwart zijn misschien toch wel beter.

Geplaatst:

yep yep goeie keuze van mezelf  B)  :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

yep yep goeie keuze van mezelf  B)  :)

Heb je een schuifdak of een carbon dak genomen ?

Geplaatst:

glaciersilber ofzo?

toevallig het kleurtje dat ik gisteren op een 4sedan geconfigureerd had.

Geplaatst:

Heb je een schuifdak of een carbon dak genomen ?

carbon... maar ik twijfel nog.. Ik zou ongeveer nog een week veranderingen kunnen aanbrengen, daarna gaat de bestelling vast.

Geplaatst:

glaciersilber ofzo?

toevallig het kleurtje dat ik gisteren op een 4sedan geconfigureerd had.

Silverstone.

Geplaatst:

Silverstone.

prachtig kleur!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid