Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vooral die broek met contrast stitching is kewl!

Geplaatst:

Vooral die broek met contrast stitching is kewl!

Contrast stitching kan prachtig zijn...

...in het interieur van een auto. ;)

Geplaatst:

Hij zal die broek zeker aanhouden in z'n auto. :D

Geplaatst:

Zo, dan moeten we het niet meer hebben over die broeken...

BMW-M3-Coup%C3%A9-Jawa-Gruen-04.JPG

BMW-Individual-Java-Gruen-M6-Competition

Ik vind dit schitterend. Zwart lederen interieur met groene stiksels daarbij en... :inlove:

Geplaatst:

Vind 't ook vet. Zwarte wielen erop, groene remzadels ipv blauwe/gouden, en binnenin gewoon zwart. Yum.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Vind 't ook vet. Zwarte wielen erop, groene remzadels ipv blauwe/gouden, en binnenin gewoon zwart. Yum.

Op een GTS versie ofzo met dikke spoilers. Toch niet op een opgeklopte coupé.

Geplaatst:

Zo, dan moeten we het niet meer hebben over die broeken...

BMW-M3-Coup%C3%A9-Jawa-Gruen-04.JPG

BMW-Individual-Java-Gruen-M6-Competition

Ik vind dit schitterend. Zwart lederen interieur met groene stiksels daarbij en... :inlove:

Is dit hetzelfde groen als deze die BMWMB had gepost? Want dit is wel veel vetter. Misschien door de buitenlucht dat het meer tot zijn recht komt?
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@@Naish

Bij Monserez Aalbeke staat er een tanzanietblauwe '6 GC. Binnenin ivoorwit (elfenbeinweiß), dacht ik. @@Maxime S zal dat bevestigen of corrigeren.

Ik vind tanzaniet leuk, maar niet top. 't Is goed dat er een aanvulling is voor de '3 zodat je met M Pack toch een donker blauw kan krijgen, ipv het estoril II. Maar als ik die '6 GC zag bij Monserez, had ik niet eens door dat 't een Individual kleur was. Als je niet goed oplet denk je dat 't het gewone donkerblauw is. Ik vind 't alvast niet specialer dan mijn gewoon donkerblauw.

Beetje laat, maar ik bevestig! :-)

Geplaatst:

Is dit hetzelfde groen als deze die BMWMB had gepost? Want dit is wel veel vetter. Misschien door de buitenlucht dat het meer tot zijn recht komt?

Nie mis maar niet voor mij... Ik denk dat je zoiets nogal vlug moe bent.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Nogmaals, blij dat ik een zwarte gekozen heb.

Geplaatst:

Nogmaals, blij dat ik een zwarte gekozen heb.

Een zwartje? Damn, ben jaloers
Geplaatst:

Daarnet een Sakhir Orange M4 gezien met plaat "MMMM".

Dikke kleur, bruut beest. Alleen had ik graag eens de eerste echte rode M4/M3 zien, Melbourne ofzo. @@toere

Geplaatst:

Daarnet een Sakhir Orange M4 gezien met plaat "MMMM".

Dikke kleur, bruut beest. Alleen had ik graag eens de eerste echte rode M4/M3 zien, Melbourne ofzo. @@toere

Sakhir Orange ook eens in real life gezien, en ik was niet overtuigd.
Geplaatst:

Als het iets scheller was had het nog wel wat van een csl. Als je het gepruttel eruit haalt is het ook beter denk ik, zal wel gewoon software zijn.

Geplaatst:

Niet overtuigd. Trouwens in het echt klinkt hij niet zo mooi. Dan nog liever standaard

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid