Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dus, wanneer mag @@BlackFox de bestelbon opmaken?

De dag dat hij 30k euro voor mijn 530d geeft, en mij dezelfde prijs kan geven dan wat deze M4 zou kosten in de UK.  :)

Geplaatst:

@@BMWMB neem je M3 maar in die kleur, met bruin lederen interieur!

En houtinleg.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Houtinleg, of carbon. Allebei mooi, zolang het dashboard maar met leder bekleed is.  :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Voor mij zou 't Individual Zandvoort moeten zijn (full leather) en carboninleg. :inlove:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik zou dat Sonoma en Zandvoort eens naast mekaar willen zien. 

Geplaatst:

Zandvoort

beige.jpg

Sonoma

2014-bmw-m3-6_800x0w.jpg

Geplaatst:

Op impressies toont Zandvoort alvast een pak fletser dan in 't echt. Er hebben hier al foto's gestaan van Zandvoort, IRL is dat echt een warme beigetint en op sommige foto's van auto's (geen impressies) komt dat redelijk waarheidsgetrouw over. Ik zou het omschrijven als de tussenvorm van caramel en creambeige.

Geplaatst:

De meerprijs voor deze kleur op zo'n M3/M4 zal niet van de poes zijn denk ik. En al zeker niet als het zwarte leder dezelfde beige stitching heeft.

Geplaatst:

Individualiteit kost geld. :D  Maar als je Sonoma graag ziet: why not. Ik vind die kleurverdeling op 't dashboard van 't uitgebreid leder niet mooi ('t is knapper op de manier van de Individual-uitrustingen, waar alles in kleur is ipv deels in kleur en deels in 't zwart) en ik vind dat Sonoma te flets van kleur.

Geplaatst:

Wat die kleurverdeling betreft heb je zeker een punt.

Geplaatst:

Prijzen vallen goed mee, dacht ik me te herinneren.

Geplaatst:

Op impressies toont Zandvoort alvast een pak fletser dan in 't echt. Er hebben hier al foto's gestaan van Zandvoort, IRL is dat echt een warme beigetint en op sommige foto's van auto's (geen impressies) komt dat redelijk waarheidsgetrouw over. Ik zou het omschrijven als de tussenvorm van caramel en creambeige.

Smaak :inlove:

new-2014-bmw-m6-grancoupe-10447-11270369

Geplaatst:

Zoveel knapper dan eender welke bruin-tint.

Geplaatst:

Mondstein

attachment.php?attachmentid=1096814&stc=

attachment.php?attachmentid=1096815&stc=

attachment.php?attachmentid=1096817&stc=

attachment.php?attachmentid=1096818&stc=

attachment.php?attachmentid=1096822&stc=

attachment.php?attachmentid=1096823&stc=

attachment.php?attachmentid=1096824&stc=

attachment.php?attachmentid=1096826&stc=

Geplaatst:

Heerlijk hoeveel verschillende kleuren daarin zitten! 

Geplaatst:

Heerlijk hoeveel verschillende kleuren daarin zitten! 

Ik wou juste hetzelfde zeggen. :lol: 't Is inderdaad ongelofelijk.

Geplaatst:

Geef mij maar ne zwarte. In tijd van de CSL's was de keuze simpel, ne zwarten of ne grijzen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zo saai, stel u eens voor, een CSL in Le Mans of in Imola. Lekker!

Geplaatst:

Zo saai, stel u eens voor, een CSL in Le Mans of in Imola. Lekker!

Ik stel het me voor en ben blij dat ze het bij twee kleuren gehouden hebben.
Geplaatst:

Lol, snap uw punt wel. Ik had het niet erg gevonden.

Geplaatst:

Mondstein is idd een speciale kleur. Een goede vriend heeft een 7 in deze kleur. Het voordeel van deze kleur is dat je er bijna geen vuil op ziet.

Geplaatst:

Indertijd, mijn compact was saphirschwarz, mijn CSL idem en nu ook mijn nieuwe M3. Behalve het imperialblau op mijn 5, ben ik alle andere kleuren rap beu gezien.

Geplaatst:

Indertijd, mijn compact was saphirschwarz, mijn CSL idem en nu ook mijn nieuwe M3. Behalve het imperialblau op mijn 5, ben ik alle andere kleuren rap beu gezien.

Tijd voor een saphirschwarze D3 !  :party:

Geplaatst:

Vandaag eens binnengesprongen bij BMW Beckers in Genk, en daar de lades eens opengetrokken met alle kleurstaaltjes. Uit de lade van de 6 heb ik Zandvoort genomen, en uit de lade van de M Sonoma. Het verschil in tint is groter dan verwacht. Zandvoort is zoveel voller en warmer van kleur, terwijl Sonoma wat duffer en grauwer is. 

Geplaatst:

En wat is de meerprijs voor een vollederen interieur in Zandvoort ?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid