Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Van de kleur voor de M3 twijfel ik al niet meer hoor. Dat zou tanzanite worden...

Geplaatst:

Stijlvolle kleur. En welke kleur wordt het leder?

Geplaatst:

Dat weet ik nog niet. Dat sakir moet ik eens irl zien eigenlijk.

Maar zoveel keuze is er helaas niet. 

Zou nog durven silverstone overwegen binnenin :D

Geplaatst:

licht doet wel veel met die kleur, denk dat het er in belgie meestal eerder zo uitziet, ook mooi

IMG_0134.jpg

attachment.php?attachmentid=802554&d=135

attachment.php?attachmentid=1050127&d=14

attachment.php?attachmentid=722609&stc=1

Geplaatst:

Dat weet ik en dat vind ik net leuk aan zo'n kleur. Die M4 ertussen heb ik ook als vb staan.

In de zon ziet hij er wel veel lichter uit!

Geplaatst:

Tanzanite met binnenin Silverstone moet knap zijn, denk ik.

Geplaatst:

Dat weet ik nog niet. Dat sakir moet ik eens irl zien eigenlijk.

Maar zoveel keuze is er helaas niet. 

Zou nog durven silverstone overwegen binnenin :D

Amarobraun of Cohibabraun aub :ninja:

Geplaatst:

Tanzanite met binnenin Silverstone moet knap zijn, denk ik.

Heel zeker, maar ik zou voor Zandvoort kiezen, al was het maar voor het gemakkelijker onderhoud.

Geplaatst:

Amarobraun of Cohibabraun aub :ninja:

Eens bekeken op de BE website en die zien er allebei goed uit.

Donkerbruin heel goeie ervaring mee gehad in de X5 en het amarobraun had ik ongeveer in de C en hebben we toen toch veel stoten moeten uithalen om dat te krijgen.

Geen idee wat de meerprijs voor die optie is in UK, maar gezien BE maar 370 eur zal het daar niet veel voorstellen...

Geplaatst:

Als je dat Individual leder neemt, heb je sowieso ook leder op het dashboard en de bovenzijde van de deuren. Als je deze volleder optie kiest, dan betaal je idd slechts 370 euro meerprijs voor een Individual kleur tov een standaard kleur.

Geplaatst:

Als je eens Tanzanit wil zien irl moet je eens langs Monserez in Aalbeke passeren.

Ik ben overlaatst nog eens gaan zien en die 6 GC blijft super. Al is hij nu wel verkocht dacht ik

Geplaatst:

Er staat ook een Tanzanite BMW 6GC in Bornem.

Geplaatst:

Eens bekeken op de BE website en die zien er allebei goed uit.

Donkerbruin heel goeie ervaring mee gehad in de X5 en het amarobraun had ik ongeveer in de C en hebben we toen toch veel stoten moeten uithalen om dat te krijgen.

Geen idee wat de meerprijs voor die optie is in UK, maar gezien BE maar 370 eur zal het daar niet veel voorstellen...

Het is wel een slechte foto maar het geeft een idee:

d94fbbe3-f6d1-4437-afc6-9f1a23dda17f_zps

F8465C14-85A1-4365-831F-4E277881D91E_zps

Geplaatst:

Azurit :inlove:

attachment.php?s=5902dbfecd597b2b26f95a7

Echt wel mijn keuze voor op een M3!

Alleen twijfel ik nog wat over interieurkleur. Amaro, Goldbraun of cohiba

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Azurit :inlove:

Echt wel mijn keuze voor op een M3!

Alleen twijfel ik nog wat over interieurkleur. Amaro, Goldbraun of cohiba

Dit is echt een prachtige kleur!  :inlove:

Geplaatst:

sniff petrol, even een andere invalshoek....

Really good fast cars encourage you to have fun. The M3 encouraged you to have a go, briefly shart yourself, and then back off. Which, personally, I don’t find very enjoyable.

en even later

There’s much to like about the M3. It’s very fast in a straight line, it looks terrific and it feels like a nice object to own. But there’s something that bothers me about it and I think I’ve worked out what it is. This car is a fraud. Cruising gently the ride feels taut and uncompromising yet when you really rag it on a good road, it lollops and lurches about. It sounds bassy and serious from the inside but it’s an artifice, partly played through the stereo speakers, and from the outside it’s nothing like as nice. It boldly wears a carbon fibre roof panel to show how serious it is about weight saving yet one of its failings is it feels like the centre-of-gravity is too high and anyway, if they were that serious about weight saving, why have they put light-up M badges in the seats? It’s hard to escape the feeling that, where once M3s were cars for people who really cared about driving, this is a car set up for people who think they care but will never seek out a nice road and give the car a good airing nor really venture far from town. As such, it’s designed to look, sound and feel superficially hardcore to punters who will never drive it in a hardcore way. Because if you do, it all starts to come apart. As such, it’s hard not to feel that the M in the new M3 stands for ‘marketing’.

Geplaatst:

Als je weet dat ze hem fiscaal aantrekkelijker gemaakt hebben is het misschien logisch dat ze hem ook minder hardcore maken. Je kan hem moeilijk op het ene vlak op een ruimer publiek richten en op een ander niet.

Als je kijkt hoeveel er hier al op het forum zitten op een redelijk korte tijd heeft het blijkbaar toch gewerkt.

Er is uiteraard wel een verschil tussen minder hardcore en fake oppervlakkige sensatie, maar dat artikel van sniffing petrol is wel het eerste dat die mening zo sterk uit.

Geplaatst:

Limited editions van de voorgaande M3 modellen kan ik toch meer appreciëren dan dit...  :huh:

bmw_m4_dtm_championship_edition.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid