Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik snap er ook de ballen van. 99% van de mensen die op de M3/M4 aan het bashen zijn hebben er zelf nog niet eens mee gereden :fp:

De eerste die mij na een ritje zegt dat ie niet impressed is mogen ze van mij bannen van elk car related forum!

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

ICM : we gaan eens allemaal met uw kar moeten rijden om dan te zien wie we kunnen bannen :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

ICM : we gaan eens allemaal met uw kar moeten rijden

- BMA

Geplaatst:

Interessant artikel. Het blijft wel zo, als je echt een track M3 voor op de weg wilt, koop dan een csl of een gts.

Geplaatst:

Interessant artikel. Het blijft wel zo, als je echt een track M3 voor op de weg wilt, koop dan een csl of een gts.

Dat zal toch hoofdzakelijk subjectief en emotioneel zijn. Naar prestaties denk ik niet dat je veel kan doen met een CSL naast de huidige F8x.

@@Salokin?

Geplaatst:

Ten dele. Wat definieert een track car en wat een straat kar? @@Jokke_vlo, @@ir_fuel

men zegt dat een gt3rs een track minded wapen is een gt3 niet (minder). waar zit daar dan het verschil?

Ik vermoed dat communicatie door stuur en uw gat prio 1 is, afstelling prio2, waarin de cls en de gts beter zouden moeten uitblinken dan hun 'gewone' tegenhangers.

Geplaatst:

een track kar hoort niet thuis op de openbare weg

groeten,

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Zwijgen is goud :D

Hoeda? Waar voor dient een forum dan? Voor plaatjes van schoon madammen te posten? 

Geplaatst:

Dat zal toch hoofdzakelijk subjectief en emotioneel zijn. Naar prestaties denk ik niet dat je veel kan doen met een CSL naast de huidige F8x.

@@Salokin?

Ik heb niet de uitgebreide trackervaring om hier een 100% correcte uitleg omtrent te schrijven.  Lees dit dan ook als mijn persoonlijk aanvoelen. 

De CSL is een andere auto dan de F8X en hoort eigenlijk enkel op het circuit thuis en daar kwijt hij zich uitstekend van zijn taak.  Haarscherp insturen en zeer communicatief.  De F8X voelt, zeker in een rechte lijn, sneller en de sound vind ik knapper.  Allicht een heilig huisje die ik hiermee afbraak maar ik hou meer van het gebrobbel dan van het metaalachtig gehuil.  Tijdens het betere bochtenwerk voel je wel dat de koets wat meer leeft, terwijl de CSL de indruk heeft één te zijn met chassis. 

Als pure circuitkar zal de CSL de betere kar zijn, maar rekening met mijn beperkte uitstappen is heb absurbd om de twee te houden.  De CSL ga ik maar uithalen als ik echt als doel heb om te gaan rijden.  Met de F8X rijd ik en kan ik beslissen om echt te gaan rijden.

Geplaatst:

Ik en de sound vind ik knapper.  Allicht een heilig huisje die ik hiermee afbraak maar ik hou meer van het gebrobbel dan van het metaalachtig gehuil. 

You've seriously lost me now!

Geplaatst:

Ik heb niet de uitgebreide trackervaring om hier een 100% correcte uitleg omtrent te schrijven.  Lees dit dan ook als mijn persoonlijk aanvoelen. 

De CSL is een andere auto dan de F8X en hoort eigenlijk enkel op het circuit thuis en daar kwijt hij zich uitstekend van zijn taak.  Haarscherp insturen en zeer communicatief.  De F8X voelt, zeker in een rechte lijn, sneller en de sound vind ik knapper.  Allicht een heilig huisje die ik hiermee afbraak maar ik hou meer van het gebrobbel dan van het metaalachtig gehuil.  Tijdens het betere bochtenwerk voel je wel dat de koets wat meer leeft, terwijl de CSL de indruk heeft één te zijn met chassis. 

Als pure circuitkar zal de CSL de betere kar zijn, maar rekening met mijn beperkte uitstappen is heb absurbd om de twee te houden.  De CSL ga ik maar uithalen als ik echt als doel heb om te gaan rijden.  Met de F8X rijd ik en kan ik beslissen om echt te gaan rijden.

Dat is ook mijn mening, afgaand op foto's van je CSL.

Geplaatst:

Ik wil graag eens eentje beleven. Blijf met een paar vooroordelen zitten (voor zover ik kan vergelijken)

Geplaatst:

You've seriously lost me now!

I hate to disappoint you. Hope you still love me.
Geplaatst:

I hate to disappoint you. Hope you still love me.

Gisteravond nog eens met mijn zuinige wagen gereden, dat geluid blijft toch echt subliem. Echt van genoten.

:ninja:

Geplaatst:

:ninja:

Dat is zo 2012!

Ik beweer niet dat het geen mooi geluid is en bovendien zeer opzwepend maar ik hou liever van een meer bass sound.

Geplaatst:

Ik beweer niet dat het geen mooi geluid is en bovendien zeer opzwepend maar ik hou liever van een meer bass sound.

Dat treft! @@Naish ook!

Platform_trainer_Buffalo_white-blue.jpg

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik snap er ook de ballen van. 99% van de mensen die op de M3/M4 aan het bashen zijn hebben er zelf nog niet eens mee gereden :fp:

De eerste die mij na een ritje zegt dat ie niet impressed is mogen ze van mij bannen van elk car related forum!

Verwende nesten kan je ook overal vinden.

Geplaatst:

Hoeda? Waar voor dient een forum dan? Voor plaatjes van schoon madammen te posten?

euh ja?
  • Vind ik leuk 2
Geplaatst:

een track kar hoort niet thuis op de openbare weg

groeten,

En een M3 M4 niet On track. Had gelezen dat er vandaag eentje op Spa was. Net ontmoet, denk dat hij parking zocht in eau rouge of de afslag van de autostrade zocht

Geplaatst:

De hardcore (csl) M4 moet nog komen he ... Je bent hier ook appels en peren aan het vergelijken IMHO

Geplaatst:

De hardcore (csl) M4 moet nog komen he ... Je bent hier ook appels en peren aan het vergelijken IMHO

Dat is juist mijn punt. In het artikel vergelijkt hij de e30 met zijn opvolgers. Is het niet correcter de balans en stuurgevoel van de e30 met een csl of een gts te vergelijken ipv met een "normale" m3 opvolger? 

De opvolgers zijn duidelijk voor straatgebruik ontwikkeld, de csl, gts en soon to be M4 gts minder. 

Vergelijk de M4 in eerste instantie met de e36, e46 en e92.  dat is wat ik het uit artikel haal.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid