Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nog geen idee zoveel modellen....zoveel prijzen

Ik ben niet van plan +100.000 te leggen voor een tweedehands 991....

Geplaatst:

Koop dan een nieuwe... :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik kruip er nu net op si. Ik rijd gemiddeld 3 tot 4 keer per week met de fiets btw

Geplaatst:

Ik kruip er nu net op si. Ik rijd gemiddeld 3 tot 4 keer per week met de fiets btw

Allemaal marketing praat ja.

Geplaatst:

Allemaal marketing praat ja.

Voor hetzelfde geld een fiets van de concurrentie! :-)

(ge moet de markt en uw positie tov de concurrentie ook kennen natuurlijk)

Geplaatst:

Van fietsen ken ik niet veel. Ik herken enkel een "koersstuur". Heb je zo'n grote living? :D

Op de rollen? Wat train je dan? Uithouding?

Geplaatst:

We dwalen af . Is de zolder zal er straks eens een virtuele testrit met de M3 doen :D voila back On topic

Geplaatst:

Daar ben ik sterk in [emoji16].

Even serieus, wat heb je nodig voor zo'n virtuele testrit? Desnoods PM als dat te ver buiten de lijnen zou gaan.

Geplaatst:

Ik zet mijn geld op een GT2.

Geplaatst:

Weer afdwalen. Wat me geniepig aan een GT2 aantrekt is het feit dat je met dat soort auto gewoon weet dat het een liefhebber is......een geen posers  of badge Porsche. Ook qua verschijning is dat niet the face... iets voor de fijnproever bij wijze van spreken.

Is ook de reden dat ik eigenlijk meer aangetrokken ben tot de 997GT3 dan de RS (MKII) dat blijft nog heel stijlvol en niet in the face. Ik spreek hier als NIET puur tracktoy he. Als pure tracktoy praat ik wat anders. 

Geplaatst:

Bwoah, de GT2 zijn toch ook wel ergens even poserbak als de rest? Ge ziet (of zag) in de mondaine plaatsen af en toe wel 'es eentje, vaak zelfs met de gewone sportzetels. En aangezien ze zo zeldzaam zijn...

Maar 'k volg je wel. Ik vind ze ook beestig. Vroeger nooit. Maar door m'n recentelijk hard gestegen appreciatie voor de 997/1 ben ik die GT2 echt knettergek beginnen vinden. Wat 'n kar. Nog ergens de soberheid die de 997/1 zo typeert, minder in your face dan de GT3 RS.

Geplaatst:

Is er al iemand foto's tegengekomen van een F80 M3 in mondstein ?

Geplaatst:

Mineral grau met de zwarte wielen. Dit blijft voor mij de mooiste configuratie in de niet-individual kleuren. En met schuifdak...

attachment.php?attachmentid=1121408&stc=

attachment.php?attachmentid=1121412&stc=

En een heerlijk zwart vollederen interieur met carbon sierlijsten. Dat heerlijke gladde nappa volleder, hmmm... :inlove:

attachment.php?attachmentid=1121415&stc=

attachment.php?attachmentid=1121425&stc=

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Vrij doffe kleuren en vrij saai wat mij betreft. Voor mij liever wat meer kleur :-)

Geplaatst:

Heb nooit gesnapt dat mensen massa's euro's op tafel leggen voor een "speciaal" grijs. Het blijft grijs.

Geplaatst:

Mineralgrau is toch gewoon vanuit het gewone kleurengamma? Buiten de premium voor metallic kost dat toch niks extra?

Geplaatst:

Het is ook dat wat ik wil zeggen hé, de NIET-individual kleuren. Het interieur zou ik eerder in Sonoma beige nemen om ook een NIET-Individual kleur te kiezen.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Individual San Marino Blue

bmw-m4-f82-coupe-c684413122014143419_4.j

bmw-m4-f82-coupe-c684413122014143419_2.j

bmw-m4-f82-coupe-c684413122014143419_3.j

bmw-m4-f82-coupe-c684413122014143419_6.j

• Vind ik leuk 5

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid