Ga naar inhoud

BMW F80 M3 / F82 M4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Tof dat dat (blijkbaar) de kleur van de remzadels quasi perfect benadert!

Geplaatst:

Fantastische kleur.

Had ik moeten raden zou ik gezegd hebben dat het Interlagos was.

Geplaatst:

Ik ben geen hevige fan van aftermarket spul, maar holy sh*t dit is een extreem vette kar.  :o

14849737289_fd1ac9419d_o.jpg

15033452361_0cfc582dbe_o.jpg

14849898638_42b2c07b58_o.jpg

15013504976_4bfd3e72b3_o.jpg

15036481015_b859515f1b_o.jpg

Het enige dat nog ontbreekt is een M Performance of Akra uitlaat.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Normaal ben ik geen fan van zwarte niertjes op zwarte auto maar deze m4 ziet er toch verdomd goed uit volledige zwart!!

Geplaatst:

Niet overdreven verlaagd, en een stijlvolle velg. Meer moet dat idd niet zijn.

Geplaatst:

Zijn dat nu BBS fi met een hre logo in?

Geplaatst:

Saaie kar...

Geplaatst:

Veeeeeel te zwart !

Geplaatst:

Spijtig van de 20 duimers. Heb overlaatst M3 met 20 duimers gereden...

Voelt zwaar aan. Liever de 19 duimers.

Geplaatst:

Velgen zijn te open naar mijn smaak.

Geplaatst:

Individual San Marino Blue

bmw-m4-f82-coupe-c684413122014143419_4.j

Jawadde dadde :inlove:

Geplaatst:

Vet.

Dit weekend een F83 M4 in Tanzanitblau gespot (CH). Hoe heerlijk :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Toch zeer opvallend hoeveel slechte reviews de nieuwe m3 krijgt... Zeker in vgl met de vorige generaties.

http://www.carthrottle.com/rwd-bmw-m3-vs-awd-audi-rs4-which-will-win-our-battle-of-the-titans/

Toch weer dat tractieprobleem ... Maak daar eens nen xdrive van :P

Evo car of the year eens bekijken ......net de autojournalisten waar ik nog wat geloof aan hecht.

Maar moet je in zijn context zien het doel van de huidige M3 is geen extreme rit of circuit dag maar wel een ultra sportive limo en daar presteert hij zoals het moet. Voldoende comfort en hernemingen om u tegen te zeggen !

Laat ons zeggen dat bochten werk en grip de mindere kanten zijn en dat is toch wel voor sommige rijders een serieus minpunt

Geplaatst:

In anything other than bone dry conditions, it really struggles to get the power down. Certainly, you don’t expect to be able to mash your foot down without a care in a 425bhp rear-wheel drive car, but also, you don’t expect the rears to spin up even when you’re being careful and there’s little more than a slight greasy coating on the tarmac.

Ik ben dan misschien een amateur in de hogere vermogens, maar ben dan blijkbaar toch niet gek. @ir_fuel 

What doesn’t help is that when the rear boots do start to slip, the traction control cuts masses of power in a particularly unsettling way.

Dit.

Geplaatst:

Conclusie wordt meer en meer dat die grote NM waarden en turbo motoren om awd vragen willen ze het vermogen op de grond gezet krijgen. Als je dat zo bekijkt is en blijft Porsche toch een soort meester-autobouwer op dat vlak ....

Geplaatst:

Meer, sneller, groter heeft ook zijn grenzen.

20j geleden moest je al een beer van een tractor hebben eer die 500Nm gaf aan de krukas...

Geplaatst:

Conclusie wordt meer en meer dat die grote NM waarden en turbo motoren om awd vragen willen ze het vermogen op de grond gezet krijgen. Als je dat zo bekijkt is en blijft Porsche toch een soort meester-autobouwer op dat vlak ....

Conclusie, ik ga me ne Porsche kopen voor in het nat.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Face it, het is een drifthok!

Geplaatst:

Ik ben dan misschien een amateur in de hogere vermogens, maar ben dan blijkbaar toch niet gek. @ir_fuel 

Dit.

Pfff kan dan toch ook niet leuk rijden als dat spel constant ingrijpt. Leve quattro dan maar hoor :)

Geplaatst:

Zoveel last heb ik daar nu ook niet van, maar je kan natuurlijk niet verwachten dat je je gaspedaal instampt en als dat vermogen in één keer loslaat zonder dat je achterwielen naar tractie moeten zoeken.

Geplaatst:

Morgen eens zien hoe hij zich in de sneeuw gedraagt, als ik tenminste sneeuw zal tegenkomen.

Geplaatst:

Het sper gaat veel helpen in de sneeuw. Met onze E93 M3 was het alleszins heerlijk rijden in de sneeuw.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid