dragonfly 14.973 Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Ik ben van de partij!! Zoek wel nog een copiloot die wat roadbook kan lezen. Tenzij ik zoals vorig jaar achter een meer onderlegd iemand kan rijden Met welke kar rijd je mee? Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 mijn copiloot laat net weten dat hij om 18u op familiefeest moet staan. @@PJH gaat dat lukken? Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Ofja, toch iets van hetzelfde merk in ieder geval...Rij jij niet zelf @@dragonfly? Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Als dat een Honda moet voorstellen ben ik content Neen was direct volgeboekt en ook nog niet kunnen gaan testrijden voor PJ (te moe of geen co) maar zou er wel graag bij zijn en als co-piloot is dat relax hé Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 10 april 2014 Auteur Geplaatst: 10 april 2014 mijn copiloot laat net weten dat hij om 18u op familiefeest moet staan. @@PJH gaat dat lukken? Hangt er van af waar dat familiefeest is Indien in Luik, neen Als je om 13.00 vertrekt, niet verloren rijdt en er een stevig tempo op nahoudt met max 30 min tussenstop, dan ben je aan de finish om 17.30. Als je geen tussenstop doet mis je een deel van de pret, maar dan ben je er misschien om 17.00 (middelburg, M.H. Boassonlaan). Dat zul je dus zelf moeten uitrekenen Wat je natuurlijk altijd kunt doen: Je stelt je GPS in op het familiefeest, en je doet de rondrit net zo lang tot de GPS zegt dat de eta naar het feest 18.00 is, en vanaf dan verlaat je de route en ga je naar ginder. Maar zoals een echte man zou doen: het is je familie, dus die vergeven je dat als je wat later bent. Knallen maar 2 Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Mocht het mijn familie zijn, was dat ook het geval. Nu copiloot moet zelf beslissen. Merci. Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 10 april 2014 Auteur Geplaatst: 10 april 2014 Dag liefste nog-niet-deelnemertjes The moment you have been waiting for. Na de laatste ronde van herinneringsmails zijn er 5 wagens weggevallen. Ik weet dat dat ontmoedigend weinig is, gezien er zoveel animo is voor de rondrit. Ik zal dus opnieuw veel mensen moeten teleurstellen Dus, je wenst deel te nemen. Wat moet je daarvoor doen: 1. Je surft naar de website, en je vult het inschrijfformulier in (sommige iOS devices crashen op de website, probleem nog niet gevonden. Als het niet lukt, pak dan even je PC): http://zeelandclassic.carbonfiber.be/ 2. Bij het formulier staat een kleine quiz met als thema Zeeland & de Deltawerken. Vul dit in 3. De schiftingsvraag is er omdat de vragen te makkelijk te vinden zijn. Eens je dat hebt ingevuld, maak je kans op één van de 5 plaatsen. De quiz loopt af op Zondag 13/4 om 22.00, dit om iedereen dit weekend nog de kans te geven om mee te doen. De juiste antwoorden van de quiz worden dan bekend gemaakt, en even later ook (na het verwerken van de data) de 5 gelukkigen die op Zondag 20/4 in Middelburg aan de start mogen verschijnen. Mag ik jullie vragen om de quiz slechts 1 keer te doen. De website houdt rekening met meerdere pogingen op hetzelfde email adres of naam/voornaam combinatie, maar als ik ontdek dat je meedoet onder verschillende adressen/schuilnamen, dan schrap ik je sowieso (anders is het niet eerlijk tov de anderen + als iedereen dat zou doen, dan moet ik 1000 inzendingen controleren en daar ben ik niet mee klaar tegen de start ). Hou er ook rekening mee dat je E-mail adres echt moet zijn, zodanig dat je de bevestiging + instructies kunt ontvangen als je gewonnen hebt. Je zou niet de eerste zijn die inschrijft met adressen zoals: "[email protected]". Er wordt enkel een bevestiging naar gezonden, je krijgt er geen spam door. Zelfs geen reclame voor komende ritten. Je gegevens worden ook automatisch gewist na 20/4 Dan rest er mij nog 1 ding: Veel succes, ik wens jullie allemaal een plaats toe maar voor zij die het niet halen: don't worry, jullie kunnen nog meer ritten van mij verwachten in de nabije toekomst. Groeten, PJH 1 Quote
Miss wax-it 1.265 Geplaatst: 11 april 2014 Geplaatst: 11 april 2014 @@Mayonaise @@Alexis en @@Wax-it.be Komen jullie af? Triest, triest, echt triest,... Naar de co-piloten wordt er niet gevraagd. 2 Quote
Wouterr 882 Geplaatst: 11 april 2014 Geplaatst: 11 april 2014 Triest, triest, echt triest,... Naar de co-piloten wordt er niet gevraagd. Da's PJH zijn schuld, die worden op de website zelfs niet vermeld! Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 11 april 2014 Auteur Geplaatst: 11 april 2014 Triest, triest, echt triest,... Naar de co-piloten wordt er niet gevraagd. Gezien jij in mijn hart zit, ben je er sowieso bij en hoeven we je dus niet meer te vermelden gezien de vanzelfsprekendheid. Mevrouw Wasbeer Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 11 april 2014 Auteur Geplaatst: 11 april 2014 Nog een belangrijke mededeling: Als je de quiz gedaan hebt krijg je nog GEEN bevestiging van betaling via mail, daar je nog niet zeker bent van je plaats.Als je op verzenden klikt, dan laadt de website opnieuw in en is je inzending opgeslagen. Je hoeft dus niet te blijven proberen. Ook op smartphones werkt het, tenzij als je browser crasht bij het laden van de website (iOS 7)mvg,PJH Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 11 april 2014 Geplaatst: 11 april 2014 Nee, omdat ik er van uit ga dat je niet aan 200+ over een blinde heuvelrug gaat op een baan die je niet kent? Misschien moet ik het vermelden Ga je de rit weer 2 keer rijden op 1 dag? Dan heb je genot gehad van je 5 euro (toltunnel) om aan de start te geraken De 00 wagen staat klaar! Quote
Wouterr 882 Geplaatst: 11 april 2014 Geplaatst: 11 april 2014 De 00 wagen staat klaar! Kom jij niet af? Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 11 april 2014 Geplaatst: 11 april 2014 jawel. Ben 00 wagen. 's ochtends het parkoer al eens afrijden ter Laatste controle 1 Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 11 april 2014 Auteur Geplaatst: 11 april 2014 Zalig. Zotte mens eigenlijk Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 11 april 2014 Geplaatst: 11 april 2014 jawel. Ben 00 wagen. 's ochtends het parkoer al eens afrijden ter Laatste controle Ik zoek nog een copiloot, maar indien dat niet meer tijdig lukt kan ik dus gewoon lekker achter jou rijden zoals vorige keer, ideaal! Quote
Avantus 8.093 Geplaatst: 11 april 2014 Geplaatst: 11 april 2014 Jaaa gelijk vorig jaar aub, das de max Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 13 april 2014 Geplaatst: 13 april 2014 @@TCT : jij bent nog altijd mijn co-piloot volgende week hoop ik ? Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 13 april 2014 Geplaatst: 13 april 2014 @@TCT : jij bent nog altijd mijn co-piloot volgende week hoop ik ? Bajaat dadde!!! 1 Quote
Miss wax-it 1.265 Geplaatst: 13 april 2014 Geplaatst: 13 april 2014 Bajaat dadde!!! Joehoe!!! Ik ga jouw baard eens live kunnen bewonderen! Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 13 april 2014 Geplaatst: 13 april 2014 Joehoe!!! Ik ga jouw baard eens live kunnen bewonderen! Dewelke? 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.