Ga naar inhoud

Zeeland Classic 2014 - 20/4/2014

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe luid is dat ding trouwens, zalig :lolz:

Het was nog een stuk luider :D, is al wat stiller nu

Geplaatst:

Wij hebben de toren beklommen ;)

Heb u zien staan.

't vrouwke moest een beetje bekomen daarom zijn we beneden gebleven.

Zal we een mooi uitzicht geweest zijn.

Geplaatst:

Stoefer, miss Wax-it zegt dat het maar een torentje is

Geplaatst:

Zo'n dingen gebeuren alleen tijdens een driftdag

Geplaatst:

Ik weet het. Daarom.

Heb u zien staan.

't vrouwke moest een beetje bekomen daarom zijn we beneden gebleven.

Zal we een mooi uitzicht geweest zijn.

Waren dat jullie met de Abarth?

Geplaatst:

Den toren, was best nog wel leuk om te doen.

Geplaatst:

Wij zijn in oudenaarde vertrokken met een bijna volle tank en zijn terug thuis gekomen met een rijbereik van 50 km zonder te tanken :)

Mini JCW :inlove:

Hier ook. 13,9 liter gemiddeld, 14,5 reëel wss.

Voor jou precies een stevig klimmetje ook :lol: Miss stond wat vlotter boven :D

Geplaatst:

En natuurlijk speciaal voor @@gl3nn, een minipaard:

IMG_1535.jpg

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

Schijnt een nieuwe sport te zijn, bellen naar de smurfen om te klagen voor niets.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

En Greg's M3 maakt lawaai, maar we hebben echt alle voetgangers, fietsers en beesten zeer voorzichtig gepasseerd, buiten de paar petrolheads onder die mensen keken ze toch allemaal zuur met de nodige verwensingen hier en daar... Volgende keer een demper op die M3 zetten, dan hebben we dat probleem niet...

Geplaatst:

Ik weet het. Daarom.

Waren dat jullie met de Abarth?

Neen, met de Scirocco R.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

En Greg's M3 maakt lawaai, maar we hebben echt alle voetgangers, fietsers en beesten zeer voorzichtig gepasseerd, buiten de paar petrolheads onder die mensen keken ze toch allemaal zuur met de nodige verwensingen hier en daar... Volgende keer een demper op die M3 zetten, dan hebben we dat probleem niet...

Vooral die airbox hoor je volgens mij van heeeeeel ver aankomen als de wind wat goed staat. Dat had ik vorig jaar al zelf gehoord met de S2000's.

Uitlaatgeluid hoor je van veel minder ver, maar eens je voorbij bent wel :D

Geplaatst:

Zeikerds dus, al is een burnout van 70mm (really? :lol:  ) wel een aandachtstrekker :lolz:

Geplaatst:

Een impressie van het laatste deel van de rit, toen mijn frank viel dat ik nog geen filmpjes en foto's had genomen.
Een zeldzame 2 minuten in de stilte in de wagen, en met gebaren teken gedaan naar waar @@Greg moest, maar we waren op dat moment toch @@tato aan het volgen die we trouwens 70% van de rit voor of achter ons hadden.

Ohja, de enigste foto die ik heb genomen,

DSC_0217_zpsa8a90057.jpg
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Je hebt er altijd die niet begrijpen dat het om een toertocht gaat. Anders moet je maar weer trackdays doen, maar cfr GTA's topic is dat dan te duur.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zeikerds dus, al is een burnout van 70mm (really? :lol:  ) wel een aandachtstrekker :lolz:

70 mm niet, 70 m wel. :D

Geplaatst:

Zelf weinig last ondervonden. 1 keer een man met een hond die aanmaande om te vertragen (misschien wel terecht toen, ik reed zelf wel helemaal achteraan in het groepje). Verder steeds tot 30 km/u vertraagd als er fietsers of wandelaars waren, af en toe gewuifd als mensen speciaal opzij gingen staan.

Geplaatst:

Enkel dat teringwijf tegengekomen,reed daar 30 of zo en toch maar zwaaien met haar handen :facepalm:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Dat klinkt fout, hopelijk geen Pool die dat gefilmd heeft

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Is die grijze 3 serie van jou PHJ? Ik dacht dat je een donkergrijze/blauwe had, erg vet. 

IMG_1523.jpg

Geplaatst:

Een impressie van het laatste deel van de rit, toen mijn frank viel dat ik nog geen filmpjes en foto's had genomen.

Een zeldzame 2 minuten in de stilte in de wagen, en met gebaren teken gedaan naar waar @@Greg moest, maar we waren op dat moment toch @@tato aan het volgen die we trouwens 70% van de rit voor of achter ons hadden.

Veel moeite met ons bijhouden hadden jullie niet. Precies een 80 jarige die naar de Paasmis gaat.

Daar zaten wel echt veel vliegjes en insecten in die bomen het leek precies op regen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Is die grijze 3 serie van jou PHJ? Ik dacht dat je een donkergrijze/blauwe had, erg vet.

IMG_1523.jpg

Thanks. Die is inderdaad van mij.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in