dragonfly 14.973 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 @@dragonfly, ik bedoel wax-it en de rode z3 he. De mercedes was niet zo moeilijk om bij te houden hoor , maar ben er zeker van dat gewoon ik dat goed gedaan heeft Uiteraard, waren alleszins zalige baantjes voor een klein vinnig bakje. Die Abarth heeft lang bij ons gereden maar 't was een rustige mens. Bij de tussenstop hebben we ze nog even geholpen want ze wisten even niet naar waar ze nu precies moesten. Quote
jensdm 19 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 @@gewoon ik @@PJH . Video staat online, helaas wel veel kwaliteitsverlies via Youtube Mooi filmpje! Leuk om ook eens de rit vanuit een ander zicht te zien Ik zorg misschien ook nog voor wat beeldmateriaal. Uiteraard eerst een bedankje aan PJH, chapeau om er weer zo veel werk in te steken! Ik vraag me echter wel af hoe haalbaar het nog is om in dergelijk grote groepen zo'n rit op een zondagmiddag te doen. Te veel fietsers, te veel wandelaars, te veel boze mensen, te veel flikken. En dat terwijl wij (de slotgroep) ons toch vrij deftig gedroegen. Ik ben na de aanvaring met los flikkos naar huis gereden, geen zin in gezeik met een auto die niet van mij is. Zonde Denk ik eigenlijk ook.. Als er volgend jaar nog een rit komt, en de wegen in de buurt komen, zou ik die alleszins niet op paaszondag laten doorgaan. Die mensen gaan het zich wel herinneren "weer die kutbelgen op dezelfde dag" 1 Quote
Cash 140 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 Uiteindelijk dan vertrokken met de 2 S2k's, de witte bmw 1 en de blauwe MINI. In het begin paar keer verkeerd gereden, maar dat kon de pret niet drukken. Wat een sound van de s2k van @@nls ! En de zwarte Megane RS vergeet je ? Wij waren allen met walkie talkies aan het praten en verschoten eigenlijk dat je van in het begin mee reed in ons groepje. Aangezien we niet wisten wie je was. Geen probleem hoor, maar je mag de volgende keer gerust even hallo zeggen Die MX5 wist goed te volgen! 1 Quote
Jonass 1.683 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 En de zwarte Megane RS vergeet je ? Wij waren allen met walkie talkies aan het praten en verschoten eigenlijk dat je van in het begin mee reed in ons groepje. Aangezien we niet wisten wie je was. Geen probleem hoor, maar je mag de volgende keer gerust even hallo zeggen Die MX5 wist goed te volgen! Haha, inderdaad excuses! Wist niet dat jullie met walkie's aan het rijden waren. Aangezien ik ook niet goed wist met welk groepje ik ging rijden, was dat niet mogelijk . Als we elkaar nog eens treffen zal ik dat zeker doen! En thx, heb m'n best gedaan Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 Zondagmorgen, 7u, ik word even wakker. Lag nog maar een kleine 5u in bed, en mocht nog 30 minuten blijven liggen. 70 minuten later schiet ik opnieuw wakker. Shit! Tja, je wekker instellen, maar enkel op weekdagen geactiveerd helpt zoveel niet in het weekend. Vlug in mijn kleren geschoten, Beau opgepikt en de M5 gaan halen! De opdracht van vandaag was namelijk de Zeeland Classic 2014 af te rijden voor ze van start ging in de namiddag. Een laatste controle van het roadbook en de wegen. De M5, die daags voordien voorzien was van verse olie werd voorzien van een volle tank 98, en we konden op weg. Aangezien de auto al een tijdje niet meer had gereden, trokken we op het gemak naar Middelburg. Onderweg mochten we nog een 10tal minuten wachten voor openstaande bruggen, maar tegen 10u kwamen we aan op de lege start/finish. Voor de eerste maal had ik Beau mee als copiloot, en het was dus voor beiden zien of dit ging werken. De superhandige app Rallytracks geinstalleerd en het feest kon beginnen. Dankzij die app kan de co zelf de tussenafstanden zien en resetten, alsook totale afstand, gemiddelde snelheid, etc. Een aanrader voor ritten als deze, en de bestuurder moet niet zitten foefelen met zijn dagteller. Beau deed dat goed, en ook de wagen was in haar nopjes. Het tempo kon omhoog geschroefd worden. Amper foutjes van de copiloot, bijna nergens werd verkeerd gereden, al mochten we hier en daar de remcapaciteiten van de M5 tot het uiterste testen, en nu en dan werd ook achteruit eens geselecteerd, als we een afslag net hadden gemist. Het roadbook bleek perfect, en er waren nergens nieuwe wegenwerken te ontdekken, alles was klaar voor het peloton in de namiddag. Na 2 pispauzes en ondanks de M5 zijn capaciteiten konden we PJH zijn tijd van 2:45 niet verslaan. Het moest nog verantwoord blijven ook natuurlijk. Om 13u, 3u na ons vertrek kwamen we terug binnen. De voorheen lege parking stond nu vol met auto's. Ondertussen kreeg ik nog een smsje van een zekere @@TomT. Het verschil tussen Middelburg NL en Middelburg BE was hem net beginnen dagen, en hij vroeg of we konden wachten op hem Een goed uurtje later kwam de goedlachse kerel toe. Als laatste groepje konden we vertrekken, voor Beau en mij de tweede keer die dag. Aangezien we het parcours al "kenden" mochten we de kop trekken. Alles ging vlot maar verantwoord. Roughneck die met de traagste auto achteraan van ons groepje reed -sowieso geen goed idee, de "trageren" moeten vooraan, de snellere achteraan- had wat moeite met te volgen. Na een eerste keer wat gewacht te hebben speelden we hem een tweede keer kwijt, en zagen hem spijtig genoeg niet meer terug . Niemand van ons had zijn gsmnummer bij, en konden hem dus ook niet bereiken. Hopelijk heeft dit je dag niet verknald kerel :$ Dan maar door naar de tussenstop, waar precies nog niemand opnieuw vertrokken was. Precies goed tempo gemaakt . Een lekkere tosti en kroket later konden we terug verder. We hadden al wat geruchten over flikken en kwade buurtbewoners langs de baan opgevangen, dus het tempo in bewoonde gebieden en bij voetgangers toch nog wat extra naar beneden gehaald. Tot we plots rustig een blinde bocht om kwamen, waar een groepje stil stond. Met een zwaantje op kop die iedereen tegen hield. Wat nu gedaan. Het idee om stilletjes achteruit te rijden doofde snel uit, zeker toen we werden ingesloten door een combi. Na wat overleg met de instanties mochten we verder. Maar omdat niemand onze groep zin had in gezever, er werd gedreigd met het aansmeren van streetracen, en dan is auto in beslag nemen niet veraf meer, besloten we om op het gemakje terug te keren naar de finish. Het rijbereik op de boordcomputer ging plots weer de hoogte in 's Avonds nog wat gaan eten in Gent, goed gevulde pizza's met weinig verschillende ingredienten De M5 terug gaan vullen en in bedje gekropen. 575km en 91l benzine later was de dag compleet. 4 Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 De superhandige app Rallytracks geinstalleerd en het feest kon beginnen. Dankzij die app kan de co zelf de tussenafstanden zien en resetten, alsook totale afstand, gemiddelde snelheid, etc. Een aanrader voor ritten als deze, en de bestuurder moet niet zitten foefelen met zijn dagteller. Hemelse tip, ik moet binnenkort ook copiloteren voor iemand. Thanks! Quote
Beau 3.909 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 Dat stukje op de John F Kennedylaan vond ik ook best een heerlijk momentje. Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 22 april 2014 Auteur Geplaatst: 22 april 2014 Ik gebruik Rallytracks ook op iOS. Zalige app, maar op iOS outdated (gebruikt de oude stijl van interfaces nog, werkt echter perfect) Quote
bt. 7.566 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 € 2,69 Klopt dat? Ik betaal liever niet voor Apps Quote
Gixxer 611 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 Dat stukje op de John F Kennedylaan vond ik ook best een heerlijk momentje. Die snelweg waar je maar 90 mag. Heb in Nederland veel smallere wegen gezien waar je 100 mag. Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 Rallytracks moet je da tmet data gebruiken? Ik betaal niet graa gint buitenland voor data...En euh, wat lees ik hier..; Heeft @@Matthi meegereden? Kheb kik die niet gezien... Quote
Matthi 3.562 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 Rallytracks moet je da tmet data gebruiken? Ik betaal niet graa gint buitenland voor data... En euh, wat lees ik hier..; Heeft @@Matthi meegereden? Kheb kik die niet gezien... Ik jou wel. Rosse baardhond. 1 Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 F31 320d Touring. Zwart. Ja jom, pak nog iets meer onopvallend hé... Quote
Pieter 3.426 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 Haha, inderdaad excuses! Wist niet dat jullie met walkie's aan het rijden waren. Aangezien ik ook niet goed wist met welk groepje ik ging rijden, was dat niet mogelijk . Als we elkaar nog eens treffen zal ik dat zeker doen! En thx, heb m'n best gedaan Gij waart echt non stop aan het driften achter ons he! Anyway, was echt een topdag met de Mechelse petrolheads en mezelve als co naast @@nls. Nergens politie gezien. En wtf, VTEC. Geschift. 3 Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 € 2,69 Klopt dat? Ik betaal liever niet voor Apps 100en euros uitgeven aan naft en dingen, maar 2,7 euro voor een appje is teveel? Denk dat het zo iets is ja. Rallytracks moet je da tmet data gebruiken? Ik betaal niet graa gint buitenland voor data... En euh, wat lees ik hier..; Heeft @@Matthi meegereden? Kheb kik die niet gezien... Eenmaal geinstalleerd heb je alleen GPS signaal nodig 1 Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 @@dragonfly mooi filmpje. Merci! 1 Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 100en euros uitgeven aan naft en dingen, maar 2,7 euro voor een appje is teveel? Denk dat het zo iets is ja. Op Android 2,39 ofzo Ik ga dat bij mijn kleine in z'n pollen steken, als 'ie vraagt of het nog ver is kan ik dan zeggen dat 'ie dat zelf kan zien. Zonder zwans: 'ie gaat dat fun vinden Quote
Alexis 5.938 Geplaatst: 23 april 2014 Geplaatst: 23 april 2014 's Avonds nog wat gaan eten in Gent, goed gevulde pizza's met weinig verschillende ingredienten Die veggie pizza, wat was DAT jong? Enkele van de meer vreemde ingrediënten vond ik de broccoli, sperziebonen, prei, selder 2 Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 23 april 2014 Auteur Geplaatst: 23 april 2014 Mijne paddestoelpizza was best wel lekker alleen was ik wel jaloers op de 4 kazen die ook op tafel stond... Volgende week terug gaan 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.