Alexis 5.937 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 Daar krijg je nooit genoeg van Soms kan het zijn dat ik lang op de autostrade op cc aan het cruisen ben, en plots een dot gas moet geven om iemand te passeren, dan was je alweer vergeten hoe beestig dat wel niet klinkt In de westerscheldetunnel even vertraagd tot 30kmh om enkele versnellingen vol door te trekken.. Sound 1 Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 Hahaha, dat hebben we gehoord ja Quote
BWS 3.202 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 In de westerscheldetunnel even vertraagd tot 30kmh om enkele versnellingen vol door te trekken.. Sound ik ben er 2 keer van 0-100 gegaan Quote
Alexis 5.937 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 ik ben er 2 keer van 0-100 gegaan Onverantwoord!! Quote
BWS 3.202 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 Onverantwoord!! na de noodstop voor 2 fazanten 's ochtends net buiten de tunnel kon ik maar niet voorzichtig genoeg zijn Quote
Alexis 5.937 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 Ik wou vooral waar voor mijn 5 euro! 2 Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 ik ben nog aan het nagenieten van de rit. 2 Quote
Alexis 5.937 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 Ik wil terug! Op een moment dat de gemiddelde inwoner van Zeeland druk aan het werk is in de stad, ver verwijderd van de polderbaantjes die er dan o zo verlaten bijliggen en simpelweg smeken om een streepje rubber en een goeie dot gas!Ik zou ook geen bezwaar hebben om de eerste Zeeland Classic nog eens opnieuw te rijden op een zonnige dag. Al zal er dan natuurlijk meer kans zijn op wegenwerken etc.. Zou dan ook meer om de navigatie gaan, iets wat ik dit en vorig jaar eigenlijk weinig gedaan heb en best leuk vind (cfr. copiloten bij BWS tijdens de Ardennenrit). Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 ik moet de eerste editie ook nog eens afrijden. :shame: het routeboek mooi van pjh ontvangen, maar nog niet gaan rijden. Ga ik eens doen met een groepje van 3 à 4 denk ik. Deze editie zal ik ook nog eens doen, was plezant. Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 22 april 2014 Auteur Geplaatst: 22 april 2014 Vergeet niet dat routes "leven", zo heb je in het gebied van ZLC 1 bvb de Smokkelroute lopen, die is al een aantal keer verandert van traject, puur door nieuwe verkeerssituaties enz. Zo is er in ZLC 1 al minstens 1 figuur die niet meer klopt met de werkelijkheid (maar je kunt op het zicht zien dat je nog juist zit) Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 de smokkelroute mist een aantal plakaatjes. Ik heb die eens proberen te rijden, maar ik ben op goed geluk terug op de route uitgekomen. Plakaatje op een T-splitsing was weg (en de kruispunten aan beide kanten erna hadden ook niets staan). Niet zo handig om dan rechtdoor te gaan natuurlijk. Quote
RubenV 16 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 In de westerscheldetunnel even vertraagd tot 30kmh om enkele versnellingen vol door te trekken.. Sound Oppassen daarmee Voor zover ik weet loopt de trajectcontrole niet over de gehele tunnel Is maar tot een bepaald km. Quote
Alexis 5.937 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 Oppassen daarmee Voor zover ik weet loopt de trajectcontrole niet over de gehele tunnel Is maar tot een bepaald km. Nuja, de rest van de tunnel maar 85kmh gereden ipv 100 omdat ik geen coyote of iets dergelijks heb die me mijn exacte gemiddelde snelheid vertelt. Zou dus safe moeten zitten. Quote
bt. 7.566 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 Nuja, de rest van de tunnel maar 85kmh gereden ipv 100 omdat ik geen coyote of iets dergelijks heb die me mijn exacte gemiddelde snelheid vertelt. Zou dus safe moeten zitten. Je kan in de regel niks verkeerd doen hé Als je vertraagt tot 30km/h en dan ff doortrekt tot 100km/h ga je heus niet 't gemiddelde van 80km/h overschrijden hoor Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 hier een ervaringsdeskundige. Trajectcontrole in westerscheldetunnel is vanaf de portiek aan ingang van de tunnel tot portiek net na einde einde tunnel (welkeen van de 3 portieken het is, nog niet zeker : ik geef pas terug gas na het derde). Dus enkel de 6600m tunnel, niet het openlucht traject ervoor en erna. Er zijn 2 meetpunten : begin en einde. Er is geen tussenmeeting. Gemiddelde snelheid is er 100 voor moto's en personenwagens. Aangezien ik er altijd aan 100 doorrij, ben ik zeker dat het 100 is en niet 80 2 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 @@gewoon ik @@PJH . Video staat online, helaas wel veel kwaliteitsverlies via Youtube 4 Quote
Gixxer 611 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 Via tapatalk kan hij niet bekeken worden. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 Via tapatalk kan hij niet bekeken worden. Bij deze 1 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 Boeeeeee , ik sta er niet op De GoPro is nog aan het wachten op je sms Quote
RRD 9.535 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 Uiteraard eerst een bedankje aan PJH, chapeau om er weer zo veel werk in te steken! Ik vraag me echter wel af hoe haalbaar het nog is om in dergelijk grote groepen zo'n rit op een zondagmiddag te doen. Te veel fietsers, te veel wandelaars, te veel boze mensen, te veel flikken. En dat terwijl wij (de slotgroep) ons toch vrij deftig gedroegen. Ik ben na de aanvaring met los flikkos naar huis gereden, geen zin in gezeik met een auto die niet van mij is. Zonde 1 Quote
Jonass 1.683 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 Nu ik eindelijk op de laptop zit, ook eens proberen mijn dag te vertellen. Met dank aan @@PJH , heb ik de rit ook kunnen meedoen omdat het mijn verjaardag was. Wat kan ik zeggen... Ik kon me geen betere verjaardag inbeelden ! Op tijd vertrokken en rustig naar Middelburg gereden. Toen we daar aankwamen stond er nog maar 1 Clio RS, en een beetje later kwam ook @@Thebiemerke aan met de MINI. Toen kwam het besef dat we eigelijk nog niet gegeten hadden, dan maar snel een mcdo gezocht die in de buurt lag, er was er gelukkig eentje op 5 min rijden. Wel grappig toen de clio RS na mij in de Drive-In kwam staan . Terug aangekomen was ik verrast hoeveel wagens er in die korte periode waren bijgekomen. Snel beginnen eten en ik weet niet wat @@tato er van vond, maar voor mij de slechtste burgers die ik ook gegeten had dus de helft maar gewoon weggesmeten Na de briefing konden we eindelijk beginnen rijden, omdat ik mijn vriendin niet bepaald vertrouwde met het roadbook een klein beetje gewacht tot er een groepje vertrok waarvan ik dacht dat ik het wel ging kunnen bijhouden. Uiteindelijk dan vertrokken met de 2 S2k's, de witte bmw 1 en de blauwe MINI. In het begin paar keer verkeerd gereden, maar dat kon de pret niet drukken. Wat een sound van de s2k van @@nls ! Plots zat ik in het groepje met ik schat een //M of 10. Wauw, als bmw liefhebber bestaat er volgens mij niks beter. Constant liggen knallen en genieten van de vette karren en de bijhorende sounds. Ook de burn out gezien van de //M3, klote voor de organisatie maar wat een fakking dik zicht ! Een beetje later dan aangekomen aan de landing. Super uitzicht en het moet er waarschijnlijk zalig zitten zijn als er niet zoveel wind staat. De vriendin wat laten bekomen en PJH gefeliciteerd met de prachtige organisatie. Maar toen kreeg ik weer zin om te rijden Ik ging eigelijk aansluiten bij de rode Z3//M coupe en Wax-it MINI, maar iets nadat we vertrokken waren zaten we achter de 230 van @@gewoon ik , zij konden makkelijk oversteken, maar ik zat samen met Z1 nog even vast, ze zijn ervandoor gegaan en ik heb ze niet meer terug gezien . Dan eigelijk na de pauze constant samen gereden met de //M3 van @ , eerst samen met @@Matthi en de grijze E46 //M3, dan even met @@Phil en ik denk @@Thebiemerke. Bij de laatste tankstop gestopt samen met jonathan en van daaruit samen op een zeer leuk tempo gereden. Het was super. Bijna de hele dag alles uit de MX-5 moeten halen, maar wat een genot , zalig om die dikke kisten te kunnen volgen met een bakje die nog geen 5de van de prijs kost, of maar 1/3 van de pk's heeft. Zeker voor herhaling vatbaar, liefst elk weekend ofzo De route mocht voor mij nog langer zijn, maar ik kan dan ook nooit genoeg gereden hebben Nogmaals bedankt aan @@PJH, en graag tot de volgende. Ik heb ook nog een hoop beeldmateriaal van na de pauze, maar ik ben geen held in bewerken enzo dus dat zal waarschijnlijk later eens volgen. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 Ik ging eigelijk aansluiten bij de rode Z3//M coupe en Wax-it MINI, maar iets nadat we vertrokken waren zaten we achter de 230 van @@gewoon ik , zij konden makkelijk oversteken, maar ik zat samen met Z1 nog even vast, ze zijn ervandoor gegaan en ik heb ze niet meer terug gezien . tjah wij waren een goed team Quote
Jonass 1.683 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 @@dragonfly, ik bedoel wax-it en de rode z3 he. De mercedes was niet zo moeilijk om bij te houden hoor , maar ben er zeker van dat gewoon ik dat goed gedaan heeft Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.