Ga naar inhoud

435i vs 997


Salokin

435i vs 997  

54 leden hebben gestemd

  1. 1. 435i vs 997



Aanbevolen berichten

De daily van mijn madam is aan vervanging toe, nu eigenlijk wil ze gewoon iets anders. Een 'gezinswagen' is er al maar wanneer nodig moeten de kinderen mee kunnen. Overige vereisten, het moet vooruit gaan doch comfortabel zijn.

Keuzes zijn inmiddels teruggebracht tot een BMW 435i, al dan niet in GC vorm, of een recente Porsche 997. Nu van mij mag ze haar zin doen, maar 't moet wel een manuele zijn :D. Wat zouden jullie kiezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De daily van mijn madam is aan vervanging toe, nu eigenlijk wil ze gewoon iets anders. Een 'gezinswagen' is er al maar wanneer nodig moeten de kinderen mee kunnen. Overige vereisten, het moet vooruit gaan doch comfortabel zijn.

Keuzes zijn inmiddels teruggebracht tot een BMW 435i, al dan niet in GC vorm, of een recente Porsche 997. Nu van mij mag ze haar zin doen, maar 't moet wel een manuele zijn :D. Wat zouden jullie kiezen?

Geen van beide lijkt me een ideale gezinswagen :) iets met 4 deuren en sportief lijkt me toch meer aangewezen.

Zeker een 997 ..... Dat zijn noodbankjes geen volwaardige zitplaats imo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik al zei in mijn openingspost is er reeds een gezinswagen, 't is enkel de bedoeling dat onze kinderen 'in geval van nood' ook in deze meekunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

997, no brainer.

 

Een 4 is leuk, maar het blijft een 3-reeks. 997 is een heel andere categorie van auto.

Akkoord, lijkt me ook een no brainer ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

997, no brainer.

 

Een 4 is leuk, maar het blijft een 3-reeks. 997 is een heel andere categorie van auto.

 

 

²²²²²²²²²²²

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die twee BMW stemmen wie zijn dat, wat doen ze, hoe denken ze?

 

De ene is BMW verkoper. De andere heeft per ongeluk fout aangevinkt? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

997, no brainer.

 

Een 4 is leuk, maar het blijft een 3-reeks. 997 is een heel andere categorie van auto.

Dat is ook mijn mening. Een 4 is een zalig machien, maar kan je niet vergelijken met een Porsche 997.

Ik heb al een 4 gereden, en dat is inderdaad een 3 coupé. Een perfecte auto om kilometers te vreten.

Een 997 is een sportwagen. Deze voelt zo heerlijk mechanisch aan dat zelfs een M3 erbij verbleekt.

Je kan ze dus niet vergelijken.

Hoe oud zijn de kids?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een jonge tweedehands 997 zal in eerste fase zeker wel duurder zijn dan een 435i. Ik denk dan aan aakoopprijs, BIV, rijtax en onderhoud. Wel zal zo'n 997 de komende jaren minder in waarde dalen, want die hebben hun grootste verlies reeds gehad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die twee BMW stemmen wie zijn dat, wat doen ze, hoe denken ze?

 

De ene is BMW verkoper. De andere heeft per ongeluk fout aangevinkt? :D

't blijft natuurlijk wel een auto voor mijn vrouw en die gaat graag snel en rijdt sportief maar wel enkel met aanwezigheid van het nodige comfort.

Dat is ook mijn mening. Een 4 is een zalig machien, maar kan je niet vergelijken met een Porsche 997.Ik heb al een 4 gereden, en dat is inderdaad een 3 coupé. Een perfecte auto om kilometers te vreten.Een 997 is een sportwagen. Deze voelt zo heerlijk mechanisch aan dat zelfs een M3 erbij verbleekt.Je kan ze dus niet vergelijken.Hoe oud zijn de kids?

4 en 7, dus lenig genoeg om hun benen te plooien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met zo'n jonge kinderen zal je nog heel wat jaren plezier hebben aan zo'n 997. 

Na het testrijden met de 997 stond ik toch weer versteld hoe plezant en vooral gemakkelijk zo'n 997 rijdt. Comfortabel is zo'n 997 meer dan genoeg, en met het indrukken van een aantal knoppen wordt dit zelfs een serieuze sportwagen met een heel stugge ophanging. Het is niet voor niets zo'n legende hé. 911  :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid