Ga naar inhoud

BMW F36 4 Reeks Gran Coupe


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

in 't zilver met dat M-sportpakket is het idd best een geslaagde wagen. Ik had liever een 'minder hatchback' lijn gezien, maar lelijk is het zeker niet.

Zeker nu er bij Individual zo'n full leder interieur kan besteld worden kan je hier een zeer dik machien van maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer knap! Tot nu toe is de 4 cabrio de minst knappe in het rijtje vind ik maar zelfs die is nog best te pruimen. Het wordt wel steeds moeilijker om de modellen te onderscheiden, op dat vlak gaan ze wel Audi wat achterna :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik versta het niet , wat is het verschil tussen de sedan en de Gran coupé ??

Wat is het verschil tussen een Audi A4 en een A5 Sportback? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi maar zeker niet wauw, ik ben enorm fan van echte coupés, minder van 4-deurs coupés die een compromis zijn tussen design en het praktische.

 

Ik denk niet dat ik een 3 Berline zou laten staan voor een 4 Gran Coupé die toch wel een stuk duurder zal zijn.

Terwijl ik bv. een A5 Sportback direct zou nemen ipv een A4 Berline.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Phil, als ik dit lees dan hoor ik mijn vrouw praten. Die heeft dus dezelfde mening. Zowel bij deze 4 als de 6 vindt zij de coupé gewoon mooier. Zij vindt ook dat een coupé een 2deurs is, en dus geen geforceerde 4deurs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Phil, als ik dit lees dan hoor ik mijn vrouw praten. Die heeft dus dezelfde mening. Zowel bij deze 4 als de 6 vindt zij de coupé gewoon mooier. Zij vindt ook dat een coupé een 2deurs is, en dus geen geforceerde 4deurs.

 

Het is geen geheim dat uw vrouw er iets van kent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 3GT of de 4 Gran Coupé?

 

Beiden in zilver met M pack, zelfde velgen, allebei een vijfde deur. Ik wil ze weleens naast elkaar zien staan en na elkaar rijden. Ben fan van het principe, sportieve lijn met vijfde deur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verkies dan toch de 4GC. Een 3GT is hoger, en dat zie ik minder graag. Wel denk ik dat de 3GT nog iets groter en dus ruimer is dan de 4GC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 3GT vond ik op foto helemaal niets. Maar op het salon in het zilver met M pack vond ik hem plots erg knap van profiel. Enkel de achterkant zelf is wat minder, maar niet storend :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid