Ga naar inhoud

BMW F36 4 Reeks Gran Coupe


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

wat komen die oranje pinkers achteraan op die kar zoeken?

 

 

Ze moeten iets kunnen verbeteren bij de facelift...

 

Aftermarket en tuners zijn wel bezig aan een oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook in verwachting:-).

Ik bestelde een GC 428ix sportautomaat in frozen grey, M-pakket met M-remmen, individual golden brown interieur incl. dashboard, 20' mat zwarte velgen 437, head-up display, sportuitlaat, etc. enfin een mooie 1-reeks aan opties. Levering begin oktober.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook in verwachting:-).

Ik bestelde een GC 428ix sportautomaat in frozen grey, M-pakket met M-remmen, individual golden brown interieur incl. dashboard, 20' mat zwarte velgen 437, head-up display, sportuitlaat, etc. enfin een mooie 1-reeks aan opties. Levering begin oktober.

Wanneer besteld?

Zijn enorme problemen met levering individual interieuren namelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.motorward.com/2014/05/bmw-4-series-gran-coupe-individual-announced/

Ergens in de maand mei, hij staat nu in code 112, dit zou net voor productie zijn.

De productiestart heeft geen vertraging naar verluid, enkel zal ik hem 1 weekje later hebben dan normaal kon, maar hij moet blijkbaar naar een fotoshoot wegens de eerste en lelijkste combinatie :-)

 

Of dat de bovenstaande kleur is weet ik niet zeker, ik denk het wel, al hoop ik toch op iets minder geel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook in verwachting:-).

Ik bestelde een GC 428ix sportautomaat in frozen grey, M-pakket met M-remmen, individual golden brown interieur incl. dashboard, 20' mat zwarte velgen 437, head-up display, sportuitlaat, etc. enfin een mooie 1-reeks aan opties. Levering begin oktober.

 

Heerlijke kleurencombinatie! Wat een specs...

 

Mag ik even vragen waarom je een 28i nam en geen 35i? Zonder jouw rekening te willen maken: aan de ingeschatte catalogusprijs van jouw '4 lijkt het mij perfect mogelijk om een dik uitgeruste zescilinder in huis te halen. Heb je 28i en 35i testgereden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijke kleurencombinatie! Wat een specs...

 

Mag ik even vragen waarom je een 28i nam en geen 35i? Zonder jouw rekening te willen maken: aan de ingeschatte catalogusprijs van jouw '4 lijkt het mij perfect mogelijk om een dik uitgeruste zescilinder in huis te halen. Heb je 28i en 35i testgereden?

 

Vind ik ook, zou liever de 35i hebben en dat individual interieur achterwege laten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, de eeuwige discussie, ik heb zeer veel getwijfeld, ik zal het zelf nog erger maken, door de bomvolle configuratie was een 435i zelfs maar 300€ duurder, dit omdat de 435i meer standaard heeft dan de 428i en de packs minder duur zijn...
Wel, ik heb met beiden gereden en de 435i rijdt zeker nog plezanter, maar het verschil is nu ook niet immens tenzij je altijd volle gas zou rijden.

De reden is 100% fiscaal, de voordelen alle aard (ik heb nu bijv. een gunstigere co2 + een aantal opties als accesoire genomen, dit wordt niet mee berekend), de herverkoopwaarde in het huidige (en toekomstige klimaat), rijtax en verzekering.
Dan misschien nog iets, ik rij amper 4-5000km/jaar.
Gevoelsmatig voel ik mij dan minder schuldig aan mijn portefeuille ;-).
En ik hou voor het goede weer en echt plezant rijden mijn Saab cabriolet.
En deze auto is ook zo een apart geval, een matzwarte 2.0T met motortuning van Hirsch 260pk en bomvol met opties, hier wordt ik zelf voor gemaild met de vraag of ik hem weg doe? De dealer waar ik hem kocht geeft er nog gewoon 23000€ (ong. dubbele dan cataloguswaarde) voor. De huidige verkoopprijs is ook een stuk hoger dan bijv. de 2.8 V6 van het zelfde jaar ( model 2008) waar iedereen van droomt, maar niet iedereen wil voor betalen.:-).
Een evenwicht tussen verstand en hart zeker :-)

Ik twijfelde oorspronkelijk meer tussen een m4 gran coupé (die er uiteindelijk niet komt) en deze, dit omdat dit echt wel een veel groter verschil was in rijden en eigenlijk "maar" ong. 11000€ verschil zou zijn en daar zou ik me misschien wel in laten gaan hebben.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid