Ga naar inhoud

BMW F36 4 Reeks Gran Coupe


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Ik had hetzelfde gevoel.

 

Ik ook,niet echt lelijk,wel vééél minder mooi dan een 6GC en ik zou er niet voor bijbetalen voor zo eentje te hebben tov de 4deurs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk gezegd vind ik de 6GC ook niet echt geweldig knap.

Ik wel,mooiste BMW van het moment in mijn ogen(maar er zijn er nog mooie hoor)

Wel niet met dat spuuglelijk wit/bruin individual interieur uit de persfoto's aub.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooi, sportiever dan de sedan, maar toch bruikbaarder dan een coupé. en die frameloze deuren zijn knap.

 

moest ik moeten kiezen tussen een 3 of een 4gc, zeker de laatste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan dit ding gewoon in carbon schwarz bestellen als je M-pack neemt. :inlove:

 

Dat met leder Individual Merino Gold Brown/Black en alu inleglijsten aub.

 

Geeft dit effect:

 

bmw-individual-4-07-gold-brown-m.jpg

 

De 19 inchers van de F30/F31 zullen trouwens optioneel ook beschikbaar zijn.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan dit ding gewoon in carbon schwarz bestellen als je M-pack neemt. :inlove:

Dat met leder Individual Merino Gold Brown/Black en alu inleglijsten aub.

Geeft dit effect:

bmw-individual-4-07-gold-brown-m.jpg

De 19 inchers van de F30/F31 zullen trouwens optioneel ook beschikbaar zijn.

Carbonzwart met merino gold zoals de F30 op't salon. Gewoon perfectie! :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet overtuigd. Doe mij ook maar gewoon de coupé.

Vind ik ook, knappe auto daar niet van maar de tweedeurs is sportiever.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Damn dit is een dikke kist! De lijnen van een coupe, en het praktische van een 4-deurs sedan. Als de prijs wat meevalt, gaat dat goed verkopen denk ik. Kijk bv. naar die koffer, een stuk makkelijker om iets in te laden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Damn dit is een dikke kist! De lijnen van een coupe, en het praktische van een 4-deurs sedan. Als de prijs wat meevalt, gaat dat goed verkopen denk ik. Kijk bv. naar die koffer, een stuk makkelijker om iets in te laden.

Hij zou iets goedkoper zijn dan de tweedeurs.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedkoper dan een coupe? En duurder dan een 3 sedan en zeker als een 3gt , dan ook waarschijnlijk. Dan liggen die toch serieus bij elkaar van prijs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een 3GT in het wild gespot. Viel toch tegen. Ik kijk alvast uit naar de eerste 4gc die ik in het wild tegen ga komen. Anders moet ik toch bij mijn idee voor de A5 of 5 serie blijven (A6 vind ik niks)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3GT :inlove: in de buurt rond München vorige week een aantal in het zilver met m-pack kunnen spotten. Sublieme kar, ik zou 'm zo boven de touring verkiezen. Neus is ook veel statiger, niet zo afgeplat zoals bij de F30/1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmnee, de F80 vind ik dan precies knapper. Die '4 GC ligt me niet zo bijster, geen idee waarom. Komt me, samen met de '3 GT, als bijzonder onnuttige modellen over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmnee, de F80 vind ik dan precies knapper. Die '4 GC ligt me niet zo bijster, geen idee waarom. Komt me, samen met de '3 GT, als bijzonder onnuttige modellen over.

 

Want?

 

Een Touring is veel minder nuttig. Of laad je deze echt vol tot het dak? De flexibiliteit van een vijfde deur is ideaal voor in en uit te laden. De hoogte van een Touring wordt alleen gebruikt door Hollanders die met de tent gaan kamperen

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid