Ga naar inhoud

BMW F36 4 Reeks Gran Coupe

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hmmnee, de F80 vind ik dan precies knapper. Die '4 GC ligt me niet zo bijster, geen idee waarom. Komt me, samen met de '3 GT, als bijzonder onnuttige modellen over.

De 3GT is toch een verkoopstopper. 

Het ideale compromis voor mensen die een iets hogere zitpositie en groter ruimtegevoel willen, maar met geen SUV willen rijden. 

Mits de juiste aankleding is de 3 GT toch wel een pareltje hoor. 

Gast caoimhin
Geplaatst:

Wat verstaan we dan onder de juiste aankleding? Een andere carrosserie?

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Juiste kleurencombinatie, minstens 18" velg, xenon, enz. 

Geplaatst:

Juiste kleurencombinatie, minstens 18" velg, xenon, enz. 

n'oublie pas le "pack M3", chef!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

19 inch, caoimhin, 19 inch.

Geplaatst:

en hij is mooier en goedkoper dan een 5gt

Geplaatst:

De LCI heeft de 5 GT echt wel deugd gedaan. Ziet er imo een pak 'eleganter' uit. 

Geplaatst:

en handiger dan de touring :D

Geplaatst:

handiger dan een touring? niets is handiger dan een break qua kofferruimte.

Geplaatst:

Want?

Een Touring is veel minder nuttig. Of laad je deze echt vol tot het dak? De flexibiliteit van een vijfde deur is ideaal voor in en uit te laden. De hoogte van een Touring wordt alleen gebruikt door Hollanders die met de tent gaan kamperen

Ok, dan ben ik bijna wekelijks een Hollander die met de tent gaat kamperen. :D

Nee, serieus, ik laad echt bijzonder vaak tot hoog tegen 't dak, ja. Superhandig bij verhuizen en verbouwen, gaan fietsen, op reis, gaan skiën, inkopen doen (één keer per maand, dus een plooibakje of 6 à 8), enz.

Maar ik sprak eigenlijk gewoon over de looks, hoor.

Geplaatst:

Tjah :-)

Jaren met een touring gereden (Laguna break) en eigenlijk nooit tot het dak toe volgeladen. Nu rijd ik met een berline, en die kent zo zijn beperkingen...  Een vijfde deur zou voor mij ruimschoots volstaan. 1 fiets schuif ik hier ook zo in. 2 fietsen? dan gaat de fietsendrager wel mee. Voor skiën kan het luik in de middenarmsteun gebruikt worden of de dakkoffer :-)

Maar als je hem inderdaad zo vaak tot het dak toe vol gooit... dan moet je wel een Hollander zijn met een tent! :P

Geplaatst:

Ik ben ook niet echt een break-lover. Ik vind het veredelde camionetten. Persoonlijk mis ik die extra ruimte tot aan het dak niet. Wij hebben hier binnen de firma 4 bestelwagens die ik kan gebruiken als het nodig is. Met de juiste aankleding oogt een break sportiever, terwijl een berline klassieker/eleganter is. 

• 3 weken later...
Geplaatst:

Eerstdaags bestelt een goede vriend van me de zijne. Ik kijk er al naar uit, normaal wordt het een rode, met - als het kan - zwarte niertjes.

Maar de brave man kan nog tot op 't laatst van gedacht veranderen, ben benieuwd....

• 3 weken later...
Geplaatst:

Wanneer gaat deze bij de dealer te zien zijn ?

Ten vroegste over een maandje of 2 ?

:(

Ik wil die echt wel een zien om te kunnen vergelijken met de coupe...

Geplaatst:

Ik ben ook niet echt een break-lover. Ik vind het veredelde camionetten. Persoonlijk mis ik die extra ruimte tot aan het dak niet. Wij hebben hier binnen de firma 4 bestelwagens die ik kan gebruiken als het nodig is. Met de juiste aankleding oogt een break sportiever, terwijl een berline klassieker/eleganter is.

Niet iedereen heeft de luxe van wat camionettes staan te hebben he...

Zou je een break overwegen als enige wagen moesten die transporters daar niet staan?

Geplaatst:

@@Tommie @@gTa @...

Wat moet je doen om een carbonzwarte te hebben met dat licht interieur zoals in de catalogus? (zonder individual te nemen) Ik geraak er niet aan uit in de configurator.

Geplaatst:

Niet iedereen heeft de luxe van wat camionettes staan te hebben he...

Zou je een break overwegen als enige wagen moesten die transporters daar niet staan?

Ik zie nu pas deze post. Of ik een break zou overwegen moest we geen bestelwagens hebben? Neen. Ik gebruik die bestelwagens geen 3x op een jaar. En als ik ze gebruik, dan is het meestal om dingen te transporteren die ik ook niet in een break gaan. Ik heb zo'n break echt niet nodig.

Geplaatst:

@@Tommie @@gTa @...

Wat moet je doen om een carbonzwarte te hebben met dat licht interieur zoals in de catalogus? (zonder individual te nemen) Ik geraak er niet aan uit in de configurator.

Dit dus, duidelijk dakotaleder, ik denk elfenbeinweiss:

BMW-4er-Gran-Coupe-F36-Wallpaper-1920x12

Geplaatst:

De Luxery-line en het M-pack gaan niet samen... Ik heb al wat combinaties uitgeprobeerd, maar krijg geen  carbon en elfenbeinweiss samen...

Geplaatst:

De Luxery-line en het M-pack gaan niet samen... Ik heb al wat combinaties uitgeprobeerd, maar krijg geen carbon en elfenbeinweiss samen...

Is nochtans de combinatie die in de officiële foto's en in de catalogus staat.

Die exacte combinatie stond trouwens in de closed room op 't salon in Brussel. ;)

Geplaatst:

4 gc > configureren > motorisatie kiezen > pakketten en uitvoeringen > over de foto van M sportpakket hoveren > op details klikken > naar onder scrollen > in de details van het optiepakket de betreffende binnenbekleding kiezen = klaar

zo kan je carbonzwart en ivoorwit samen kiezen

post-145-0-35558300-1396046314_thumb.jpg

post-145-0-09305500-1396046331_thumb.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Als je echter een Individual interieur wil kiezen, moet je het M-sportpakket verwijderen.

Geplaatst:

Als je echter een Individual interieur wil kiezen, moet je het M-sportpakket verwijderen.

Nee hoor. :)

Je moet eerst die blauwe lijn weg doen.

Geplaatst:

Maar een Mpack kiezen en dat overgieten met een rood Melbourne-sausje, dat lukt dan weer niet. Melbourne staat er zelfs niet bij, in de lijst van het Mpack...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in