Thebiemerke 5.390 Geplaatst: 11 februari 2014 Auteur Geplaatst: 11 februari 2014 Hmmnee, de F80 vind ik dan precies knapper. Die '4 GC ligt me niet zo bijster, geen idee waarom. Komt me, samen met de '3 GT, als bijzonder onnuttige modellen over. De 3GT is toch een verkoopstopper. Het ideale compromis voor mensen die een iets hogere zitpositie en groter ruimtegevoel willen, maar met geen SUV willen rijden. Mits de juiste aankleding is de 3 GT toch wel een pareltje hoor. Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 11 februari 2014 Geplaatst: 11 februari 2014 Wat verstaan we dan onder de juiste aankleding? Een andere carrosserie? 2 Quote
Thebiemerke 5.390 Geplaatst: 11 februari 2014 Auteur Geplaatst: 11 februari 2014 Wat verstaan we dan onder de juiste aankleding? Een andere carrosserie? Juiste kleurencombinatie, minstens 18" velg, xenon, enz. Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 11 februari 2014 Geplaatst: 11 februari 2014 Juiste kleurencombinatie, minstens 18" velg, xenon, enz. n'oublie pas le "pack M3", chef! 1 Quote
Phil 12.519 Geplaatst: 11 februari 2014 Geplaatst: 11 februari 2014 Wat verstaan we dan onder de juiste aankleding? Een andere carrosserie? 19 inch, caoimhin, 19 inch. Quote
tuscani 11.816 Geplaatst: 11 februari 2014 Geplaatst: 11 februari 2014 en hij is mooier en goedkoper dan een 5gt Quote
Thebiemerke 5.390 Geplaatst: 11 februari 2014 Auteur Geplaatst: 11 februari 2014 en hij is mooier en goedkoper dan een 5gt De LCI heeft de 5 GT echt wel deugd gedaan. Ziet er imo een pak 'eleganter' uit. Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 11 februari 2014 Geplaatst: 11 februari 2014 en hij is mooier en goedkoper dan een 5gt en handiger dan de touring Quote
tuscani 11.816 Geplaatst: 11 februari 2014 Geplaatst: 11 februari 2014 handiger dan een touring? niets is handiger dan een break qua kofferruimte. Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 11 februari 2014 Geplaatst: 11 februari 2014 Want? Een Touring is veel minder nuttig. Of laad je deze echt vol tot het dak? De flexibiliteit van een vijfde deur is ideaal voor in en uit te laden. De hoogte van een Touring wordt alleen gebruikt door Hollanders die met de tent gaan kamperen Ok, dan ben ik bijna wekelijks een Hollander die met de tent gaat kamperen. Nee, serieus, ik laad echt bijzonder vaak tot hoog tegen 't dak, ja. Superhandig bij verhuizen en verbouwen, gaan fietsen, op reis, gaan skiën, inkopen doen (één keer per maand, dus een plooibakje of 6 à 8), enz. Maar ik sprak eigenlijk gewoon over de looks, hoor. Quote
msxx 7.866 Geplaatst: 11 februari 2014 Geplaatst: 11 februari 2014 Tjah :-) Jaren met een touring gereden (Laguna break) en eigenlijk nooit tot het dak toe volgeladen. Nu rijd ik met een berline, en die kent zo zijn beperkingen... Een vijfde deur zou voor mij ruimschoots volstaan. 1 fiets schuif ik hier ook zo in. 2 fietsen? dan gaat de fietsendrager wel mee. Voor skiën kan het luik in de middenarmsteun gebruikt worden of de dakkoffer :-) Maar als je hem inderdaad zo vaak tot het dak toe vol gooit... dan moet je wel een Hollander zijn met een tent! Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 Ik ben ook niet echt een break-lover. Ik vind het veredelde camionetten. Persoonlijk mis ik die extra ruimte tot aan het dak niet. Wij hebben hier binnen de firma 4 bestelwagens die ik kan gebruiken als het nodig is. Met de juiste aankleding oogt een break sportiever, terwijl een berline klassieker/eleganter is. Quote
Bompa 17.793 Geplaatst: 6 maart 2014 Geplaatst: 6 maart 2014 Eerstdaags bestelt een goede vriend van me de zijne. Ik kijk er al naar uit, normaal wordt het een rode, met - als het kan - zwarte niertjes. Maar de brave man kan nog tot op 't laatst van gedacht veranderen, ben benieuwd.... Quote
Soul 6.060 Geplaatst: 22 maart 2014 Geplaatst: 22 maart 2014 Wanneer gaat deze bij de dealer te zien zijn ? Ten vroegste over een maandje of 2 ? Ik wil die echt wel een zien om te kunnen vergelijken met de coupe... Quote
Tomski 5.334 Geplaatst: 23 maart 2014 Geplaatst: 23 maart 2014 Ik ben ook niet echt een break-lover. Ik vind het veredelde camionetten. Persoonlijk mis ik die extra ruimte tot aan het dak niet. Wij hebben hier binnen de firma 4 bestelwagens die ik kan gebruiken als het nodig is. Met de juiste aankleding oogt een break sportiever, terwijl een berline klassieker/eleganter is. Niet iedereen heeft de luxe van wat camionettes staan te hebben he... Zou je een break overwegen als enige wagen moesten die transporters daar niet staan? Quote
Phil 12.519 Geplaatst: 28 maart 2014 Geplaatst: 28 maart 2014 @@Tommie @@gTa @... Wat moet je doen om een carbonzwarte te hebben met dat licht interieur zoals in de catalogus? (zonder individual te nemen) Ik geraak er niet aan uit in de configurator. Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 28 maart 2014 Geplaatst: 28 maart 2014 Niet iedereen heeft de luxe van wat camionettes staan te hebben he... Zou je een break overwegen als enige wagen moesten die transporters daar niet staan? Ik zie nu pas deze post. Of ik een break zou overwegen moest we geen bestelwagens hebben? Neen. Ik gebruik die bestelwagens geen 3x op een jaar. En als ik ze gebruik, dan is het meestal om dingen te transporteren die ik ook niet in een break gaan. Ik heb zo'n break echt niet nodig. Quote
Phil 12.519 Geplaatst: 28 maart 2014 Geplaatst: 28 maart 2014 @@Tommie @@gTa @... Wat moet je doen om een carbonzwarte te hebben met dat licht interieur zoals in de catalogus? (zonder individual te nemen) Ik geraak er niet aan uit in de configurator. Dit dus, duidelijk dakotaleder, ik denk elfenbeinweiss: Quote
Soul 6.060 Geplaatst: 28 maart 2014 Geplaatst: 28 maart 2014 Wat moet je doen om een carbonzwarte te hebben met dat licht interieur zoals in de catalogus? (zonder individual te nemen) Ik geraak er niet aan uit in de configurator. De Luxery-line en het M-pack gaan niet samen... Ik heb al wat combinaties uitgeprobeerd, maar krijg geen carbon en elfenbeinweiss samen... Quote
Phil 12.519 Geplaatst: 28 maart 2014 Geplaatst: 28 maart 2014 De Luxery-line en het M-pack gaan niet samen... Ik heb al wat combinaties uitgeprobeerd, maar krijg geen carbon en elfenbeinweiss samen... Is nochtans de combinatie die in de officiële foto's en in de catalogus staat. Die exacte combinatie stond trouwens in de closed room op 't salon in Brussel. Quote
gTa 28.077 Geplaatst: 28 maart 2014 Geplaatst: 28 maart 2014 4 gc > configureren > motorisatie kiezen > pakketten en uitvoeringen > over de foto van M sportpakket hoveren > op details klikken > naar onder scrollen > in de details van het optiepakket de betreffende binnenbekleding kiezen = klaar zo kan je carbonzwart en ivoorwit samen kiezen 1 Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 29 maart 2014 Geplaatst: 29 maart 2014 Als je echter een Individual interieur wil kiezen, moet je het M-sportpakket verwijderen. Quote
Phil 12.519 Geplaatst: 29 maart 2014 Geplaatst: 29 maart 2014 Als je echter een Individual interieur wil kiezen, moet je het M-sportpakket verwijderen.Nee hoor. Je moet eerst die blauwe lijn weg doen. Quote
Soul 6.060 Geplaatst: 29 maart 2014 Geplaatst: 29 maart 2014 Maar een Mpack kiezen en dat overgieten met een rood Melbourne-sausje, dat lukt dan weer niet. Melbourne staat er zelfs niet bij, in de lijst van het Mpack... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.