Ga naar inhoud

M3/M4 ; schuifdak of dak in carbon ?


SpeedExceed

M3/M4 ; schuifdak of dak in carbon  

14 leden hebben gestemd

  1. 1. M3/M4 met

    • schuifdak
      9
    • dak in carbon
      5


Aanbevolen berichten

Heb ik altijd al gehad en heeft nog nooit ( of bijna nooit) opgestaan.

Mohow, dat is een van die opties die niet meer zou kunnen missen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Schuifdak gebruik ik zelden, stoelverwarming staat wel bijna altijd aan.

Toen hier nog een cabrio stond reed ik 70% van de tijd met het dak naar beneden.

Valt niet echt een lijn in te trekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schuifdak gebruik ik zelden, stoelverwarming staat wel bijna altijd aan.

Toen hier nog een cabrio stond reed ik 70% van de tijd met het dak naar beneden.

Valt niet echt een lijn in te trekken.

Bedoel je die, die 70% van de tijd in de garage stond? :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het extra licht van zo'n schuifdak al storend. Als ik eens een vervang of huurwagen heb dan schuif ik die afdekking steeds dicht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand de poll aanmaken aub, het lukt me niet. 

 

Wel fijn dat ik hier snel reacties op krijg. 

 

Ideale kleurencombo mogen jullie ook allemaal eens neerpennen. ;)

 

 

Done. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx !

 

Aankoop zal voor eind 2014 / begin 2015 zijn.

 

90% zeker een F80/F82 M3/M4, zou mijn daily zijn waarmee ik dan nog een 25k/jaar zou maken. Wil hem daarvoor zeker uitvoerig gestest hebben, alsof het mijn daily is. Dan pas kan ik beslissen of dit een 'rationele' aankoop kan zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schuifdak, sowieso. 

Al zou ik dat graag toch uitvoerig controleren op het testmodel. De ene auto heeft naar mijn ervaring zo veel meer last van windgeruis dan de ander, dat het soms bedroevend is. Bij de huidige C-klasse berline, merk je daar aan 200km/u bijvoorbeeld zo goed als niks van als dat ding op kantelstand staat... 

De evolutie van een gewoon schuif/kanteldak naar van die volledige panoramische schuif/kanteldaken vind ik dan wel weer jammer. Keuzemogelijkheid tussen beide zou wel erg aangenaam zijn, maar weliswaar utopisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al zou ik dat graag toch uitvoerig controleren op het testmodel. De ene auto heeft naar mijn ervaring zo veel meer last van windgeruis dan de ander, dat het soms bedroevend is. Bij de huidige C-klasse berline, merk je daar aan 200km/u bijvoorbeeld zo goed als niks van als dat ding op kantelstand staat... 

 

Dat wil ik dan wel nog eens horen hoor, en wat is zo goed als niets van merken?

Ik heb een panoramische maar aan die snelheid ga je dat wel horen fluiten :D Dan moet je gewoon de muziek luider zetten :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid