Ga naar inhoud

De nieuwe perso-platen


Speedhunter

Aanbevolen berichten

Maar daar staat wel een termijn op van ... (ben 't effe kwijt) ... 2 jaar? Daarna wordt ze wél weer beschikbaar, dacht ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minutes ago, gTa said:

Maar daar staat wel een termijn op van ... (ben 't effe kwijt) ... 2 jaar? Daarna wordt ze wél weer beschikbaar, dacht ik.

Klopt niks van.

Screenshot 2019-11-20 at 17.08.02.jpg

 

 

Screenshot 2019-11-20 at 17.08.32.jpg

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat een gepikte plaat geschrapt word en blijft begrijp ik.
Maar bij een perso die ingeleverd word, dat is gewoon dom, ze kunnen daar immers nog eens geld voor vragen.

aangepast door knight-rider
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, ir_fuel zei:

Klopt niks van.

Screenshot 2019-11-20 at 17.08.02.jpg

 

 

Screenshot 2019-11-20 at 17.08.32.jpg

 

 

Aha, dan al zeker niet voor perso-platen. Wel voor gewone, dacht ik. Die komen na verloop van tijd terug in circulatie, 

Maar 'k kan me ook daar vergissen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, gTa zei:

Aha, dan al zeker niet voor perso-platen. Wel voor gewone, dacht ik. Die komen na verloop van tijd terug in circulatie, 

Maar 'k kan me ook daar vergissen.

Geen enkele plaat komt terug in circulatie na schrapping.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, gTa said:

Aha, dan al zeker niet voor perso-platen. Wel voor gewone, dacht ik. Die komen na verloop van tijd terug in circulatie, 

Maar 'k kan me ook daar vergissen.

heb jij al ooit iemand geweten die bij een nieuwe inschrijving een plaat krijgt die 4 jaar geleden is uitgereikt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit destijds, toen ze van ABC-123 naar 123-ABC combinaties switchten ook eens gevraagd (omdat ik geen 123-ABC combinatie wilde maar een ABC-123 combinatie), of ik geen oude geschrapte combinatie kon krijgen, maar het antwoord was ook njet.

 

Maar zo zitten ze idd snel door hun combinaties. Binnenkort beginnen ze aan 2-AAA-123

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minutes ago, Ian said:

Ik heb dit destijds, toen ze van ABC-123 naar 123-ABC combinaties switchten ook eens gevraagd (omdat ik geen 123-ABC combinatie wilde maar een ABC-123 combinatie), of ik geen oude geschrapte combinatie kon krijgen, maar het antwoord was ook njet.

 

Maar zo zitten ze idd snel door hun combinaties. Binnenkort beginnen ze aan 2-AAA-123

 

 

Nochtans zie je perso platen nu met bvb B 1108 erop, wat ooit een oude combinatie was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, ir_fuel zei:

heb jij al ooit iemand geweten die bij een nieuwe inschrijving een plaat krijgt die 4 jaar geleden is uitgereikt?

Ja, er is een tijd geweest waarin ze geschrapte combo's na enige tijd terug in circulatie brachten. Heeft heel wat jaren geduurd, die aanpak. Tot ze dan op de 1-ABC-123 format zijn overgestapt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Luv4DLM zei:

Geen enkele plaat komt terug in circulatie na schrapping.

Ik herinner 't me anders. (Maar kan me vergissen.)

Niet meer sinds het nieuwe format: dat geloof ik gerust.

En ir_fuel lijkt aangetoond te hebben dat je een ingeleverde plaat ook niet meer als perso-plaque kan nemen.
Wat bij mij dan weer niet klopt want de oude 5372-B van m'n grootvader is een jaar of 3 uit roulatie geweest en dan heb ik die als perso-plaque gekocht.

Shady shit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, gTa said:

Ik herinner 't me anders. (Maar kan me vergissen.)

Niet meer sinds het nieuwe format: dat geloof ik gerust.

En ir_fuel lijkt aangetoond te hebben dat je een ingeleverde plaat ook niet meer als perso-plaque kan nemen.
Wat bij mij dan weer niet klopt want de oude 5372-B van m'n grootvader is een jaar of 3 uit roulatie geweest en dan heb ik die als perso-plaque gekocht.

Shady shit.

ik denk dat het sinds de EU platen gewoon onmogelijk is van een 2e keer dezelfde combo te hebben.

Als ze vroeger bestond als kleine plaat kan je ze volgens mij wel nog krijgen als perso in EU formaat.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, DDke zei:

Ik wil ooit ook die van mijn grootvader (3V444). 
maar dan moet ik wel eerst een auto hebben 😄

Hang die op je Vespa?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, DDke said:

Ik wil ooit ook die van mijn grootvader (3V444). 
maar dan moet ik wel eerst een auto hebben 😄

Ik heb er een paar op overschot die moeten rijden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, er is een tijd geweest waarin ze geschrapte combo's na enige tijd terug in circulatie brachten. Heeft heel wat jaren geduurd, die aanpak. Tot ze dan op de 1-ABC-123 format zijn overgestapt.

De nummerplaat op de eerste auto van mijn vrouw was waarschijnlijk een gerecycleerde: ASY-391, terwijl men op dat moment al ver in de L..-... zat. Moet rond 1995 geweesf zijn.
De nummerplaat op haar tweede auto, net hetzelfde: KJC-426, terwijl de reeksen toen met een P begonnen. Dit was rond 1999.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, gTa zei:

Ik herinner 't me anders. (Maar kan me vergissen.)

Niet meer sinds het nieuwe format: dat geloof ik gerust.

En ir_fuel lijkt aangetoond te hebben dat je een ingeleverde plaat ook niet meer als perso-plaque kan nemen.
Wat bij mij dan weer niet klopt want de oude 5372-B van m'n grootvader is een jaar of 3 uit roulatie geweest en dan heb ik die als perso-plaque gekocht.

Shady shit.

Dienst forceren? :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ex-Mooseman zei:


De nummerplaat op de eerste auto van mijn vrouw was waarschijnlijk een gerecycleerde: ASY-391, terwijl men op dat moment al ver in de L..-... zat. Moet rond 1995 geweesf zijn.
De nummerplaat op haar tweede auto, net hetzelfde: KJC-426, terwijl de reeksen toen met een P begonnen. Dit was rond 1999.
 

Yep, werd toen gedaan. Hebben 't ook voor gehad.

Zal dus niet meer 't geval zijn bij de nieuwe format.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21/11/2019 om 23:40, gTa zei:

Ik herinner 't me anders. (Maar kan me vergissen.)

Niet meer sinds het nieuwe format: dat geloof ik gerust.

En ir_fuel lijkt aangetoond te hebben dat je een ingeleverde plaat ook niet meer als perso-plaque kan nemen.
Wat bij mij dan weer niet klopt want de oude 5372-B van m'n grootvader is een jaar of 3 uit roulatie geweest en dan heb ik die als perso-plaque gekocht.

Shady shit.

Dat is inderdaad ook een tijd geweest, maar dan moest ge dacht ik wel kunnen bewijzen dat die ooit van u (of rechtstreeks familie) is geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid