Ga naar inhoud

Nieuwe daily: modale dieselstoof gevonden


bt.

Aanbevolen berichten

Echt mooi!

Nog een dubbele eindtip en evebtueel de 19" van het sportpack?

 

Enkel achterste ruiten verduisteren, voor de rest plan ik er niets aan te veranderen :)

 

Kleur is inderdaad de max, gisteren in de terugrit ook even gewisseld met m'n vriendin zodat zij er ook even mee kon rijden.

Was mooi om zien in de zon :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx allemaal!

 

Uitlaten zijn inderdaad een opmerkelijke evolutie.

Hoewel ik het op zich niet 'slechter' vind dan de ovale uitlaat op een E9x 20d, vind ik het wil bizar dat de F3x 35d motoren nu geen pijpje links-rechts meer krijgen.

Is dat een impliciete hint dat er nog een M350d komt?  :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx allemaal!

 

Uitlaten zijn inderdaad een opmerkelijke evolutie.

Hoewel ik het op zich niet 'slechter' vind dan de ovale uitlaat op een E9x 20d, vind ik het wil bizar dat de F3x 35d motoren nu geen pijpje links-rechts meer krijgen.

Is dat een impliciete hint dat er nog een M350d komt?  :o

Vergis ik me nu zo, of heeft de 335i van mijn bazin toch een pijpje links en een pijpje rechts?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft zuiver met co²-uitstoot te maken, of beter: met de meting van de co²-uitstoot. Een gescheiden links/rechts uitlaatpijp maakt dat men twee sensoren gebruikt, ene links en ene recht. Bij een gewone dubbele uitlaat aan één kant zou men maar één sensor gebruiken. Wat een paar grammen kan schelen qua meting, en dus eventueel een betere co²-classificatie.

 

@@bt. Absoluut onbegrip alhier waarom je zo'n prachtige combo koopt om dan de helft van je kar in zwart glas te steken terwijl de andere helft gewoon normaal glas heeft. Trekt op de zak, man! Laat die knappe interieurkleur nou toch eens rondomrond naar buiten schijnen! Ruiten verduisteren is voor sjonnies met amechtige 4-pitter BM... oh wait! :D

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Grrr @@gTa

 

Momenteel te hoog visbokaal-gehalte, als je achterin zit, zit je echt precies in een vitrine.

Graag wat privé voor de mensen die ik nooit vervoer op m'n achterbank!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Elk het zijne.

 

Ik kan het snappen bij een stationwagen of een SUV en zo (ik had het zelf op mijn E46 320d) maar op een berline is dat echt van de hond zijn kloten. Ik weet het: over smaak valt niet te twisten, maar: hoe iemand dat echt "mooi" kan vinden, je kar zo in twee snijden, ik snap dat écht niet. Cool, of ik-wil-het-gewoon, of vet, of maffia, of "mysterieus", of nuttig want de kindjes van UVV-stralen afschermend, of handig want de achterkant van het zicht onttrekkend, of meedoen met de mode, of gewoon "willen omdat het een zichtbare optie is en elke zichtbare optie maakt mij als autobezitter graver want ik gaf meer geld uit" (niet jij, maar véél mensen wel): ja. Maar "mooi"? Objectief bekeken is daar niks, maar dan ook niks voor te zeggen, ge kunt dat absoluut niet onderbouwen met de elementen die men altijd aanhaalt om te proberen schoonheid objectief te omschrijven. Dat laatste is quatsch, ik weet het wel: elk vindt schoon wat 'ie zelf schoon vindt, en daar moeten we ni over memmen, dus ik houd m'n waffel. :D

 

Moest ge alle zijruiten gelijkelijk mogen tinten --> alle begrip. Dan wordt dat weer symmetrisch, coherent, een geheel. In F ziet ge dat vaak, en dan kan ik daar wel weer in komen.

 

Zeker met zo'n combo als de jouwe, waarbij de charme net komt van de combinatie (citrin buiten / beige binnen).. doe dat toch eens niet dood :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Aaargh, zo hatelijk om te zien.

Omnium verzekerd?

 

Omnium ja, moet nog eens kijken hoeveel de franchise bedraagt.

 

Die foto zal zo ongeveer de diepste put zijn, in totaal toch 'n kleine 20 inslagen gok ik, zal pas deftig zichtbaar zijn nadat ik 'm eens goed gewassen heb.

Heb wel al veel ergere gevallen zien passeren intussen, dus al bij al zullen we maar niet teveel klagen zeker.

Hopelijk kan het goed hersteld worden.

 

Verzekeraar ingelicht maar ik verwacht de eerste uren/dagen geen antwoord, die mensen zullen wel werk genoeg hebben.

Herstelling zal ook wel onderhevig zijn aan een stevige wachtlijst veronderstel ik...

 

Nuja, er zijn een pak mensen veel slechter af met schade aan woningen, bedrijven, tuinbouwbedrijven etc...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Et voila, de nieuwe kar staat op de oprit, 't is uiteindelijk volgende geworden:

 

Modellbezeichnung: 320d

Ausführung: Europa

E-Code: F30

Karosserie: Limousine

Lenkung: links

Türen: 4

Motor: N47T - 2,00l (135kW)

Antrieb: Heckantrieb

Getriebe: automatisch

Außenfarbe: Citrinschwarz Met. (X02)

Innenraum: Leder Dakota/df Venetobeige (LCDF)

Produktionsdatum: 28.11.2012

Werk: Regensburg

 

't was een ferme trip en quite a waste of time maar uiteindelijk zeer tevreden van m'n keuze.

Nu nog de papierwinkel afhandelen :)

 

dat is dan een groot verschil met wat in de openingspost stond

 

Momenteel kijk ik voornamelijk naar BMW (M135, E92 330i, Z4 3.0Si) gezien m'n verleden bij het merk alsook persoonlijke voorkeur.

Audi & Mercedes zijn eigenlijk geen valabele alternatieven voor mij.

 

Ik ben er echter van overtuigd dat ik misschien interessante proposities over het hoofd zie:

 

Renault Megane RS

Toyota GT86

Golf GTI

Link naar reactie
Delen op andere sites

*komt even piepen*

 

Okeee. We zitten al lang op het bmw-spoor

 

*druipt af met idee van de V40 T5 in zijn broekzak*

 

 

(sorry, heb niet alle 8 pagina's gelezen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid