Ga naar inhoud

Nieuwe daily: modale dieselstoof gevonden


bt.

Aanbevolen berichten

Volgens mij verdwijnt de magie van een extreme kar vanaf je hem dagelijks gaat gebruiken.

 

Een saaie daily is nog altijd de max als je voor de fun iets zot kan pakken.

Jokke schreef er veel over en heeft recht van spreken, ik kan dat niet zo uitgebreid als hem en heb geen recht van spreken ... maar ... ik volg 'm wel en ga niet akkoord met je. :oops:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Effe gezocht, en voor pakweg 21-22k heb je dus een 370Z van 2009/2010 met geen absurde km's, 330pk, alle mogelijke opties, toch geen lelijke kar, én ongetwijfeld betrouwbaar.

value for money me dunkt, maarja tax zuigt :D

en image is a bitch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das nu al de 2de dat ik van u zo'n vergelijking lees wat ik ook al lang probeer uit te leggen. :D

:D Wat was de andere?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Effe gezocht, en voor pakweg 21-22k heb je dus een 370Z van 2009/2010 met geen absurde km's, 330pk, alle mogelijke opties, toch geen lelijke kar, én ongetwijfeld betrouwbaar.

value for money me dunkt, maarja tax zuigt :D

en image is a bitch.

 

 

Het is enorme bullshit die ik nu verkondig natuurlijk, maar...

 

Het blijft een Nissan :oops:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

What he says. B.v.:

 

2007 Z4 3.0si Coupé

  • BIV = 566,37 EUR
  • jaarl.tax = 769,43 EUR

2009 Nissan 370Z

  • BIV = 2.726,05 EUR = eenmalig 2.200 EUR extra
  • jaarl.tax = 1.723,00 EUR = jaarlijks 1.000 EUR extra

 

Zoals gezegd, da's een smak erbij. Op 4 jaar is dat 6.200 EUR en plus, enkel en alleen maar taxen om te mógen ingeschreven hebben. Dan hebt ge nog geen meter gereden.No idea wat gij vindt maar ik vind dat al niet meer weinig. :D

 

Maar, als je 30-40tkm doet met zo'n bakken, en een verbruik mag in rekening brengen van b.v. 12 liter / 100 km aan 1,5 EUR / liter, zijnde 5k tot 8k EUR naft per jaar ... njah, dan valt dat in vergelijking wel weer mee (as I said).

 

*slik*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Effe gezocht, en voor pakweg 21-22k heb je dus een 370Z van 2009/2010 met geen absurde km's, 330pk, alle mogelijke opties, toch geen lelijke kar, én ongetwijfeld betrouwbaar.

value for money me dunkt, maarja tax zuigt :D

en image is a bitch.

Ik vind z'n imago absoluut niet negatief: omdat 'ie zo zeldzaam is hier en omdat 'ie er speciaal genoeg uit ziet (i.t.t. heel wat andere Japanse en vooral Koreaanse coupés) is het in mijn ogen geen Freddy-bak. Toegegeven: de nutters zullen menen dat het een Porsche voor het plebs is, wat au fond niet hélemaal onjuist is (maar grondig verkeerd uitgedrukt), maar wat deert die hun mening in jouw rijplezier? Ik zou er zonder verpinken dagelijks met plezier mee rijden, zelfs als "BMW-man". Honestly. Alleen: die tax dan weer hé. Fuckers.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is enorme bullshit die ik nu verkondig natuurlijk, maar...

 

Het blijft een Nissan :oops:

 

Ik vind het een dikke ketel.

 

Maar moest er Datsun opstaan zou'k hem nog dikker vinden. :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

'k denk dat Jerain het het beste omschrijft. :D

Ja dat klopt wel. De magie van een zelden gebruikte auto uit te halen en daar een speciale rit mee te doen, dat mis je dan.

Maar rijplezier is zoveel breder dan enkel maar die magie, imo. :oops:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het een dikke ketel.

 

Maar moest er Datsun opstaan zou'k hem nog dikker vinden. :D

ebay.de moet daar ongetwijfeld in helpen

 

Als ge voor nen Hyundai Coupé de "tuscani"-logo's vindt, moeten er passende Datsun-emblemen te vinden zijn. :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is enorme bullshit die ik nu verkondig natuurlijk, maar...

 

Het blijft een Nissan :oops:

Perceptie idd, vooral omdat wij hier nooit veel zagen van sportieve Nissans. Moest de GTR33/34 hier

verkocht geweest zijn had dat merk hier veel meer sportieve erkenning. Iets wat Honda en Toyota beter voor mekaar

hadden.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleszins, dit topic is er om bt. de lekkerste Z4 Coupe (non M) te laten vinden.

 

Ik heb daarnet eens geprobeerd en 't zijn over 't algemeen maar mottig samengestelde ketels.

 

Bij voorkeur moet bt. een bod doen op Icefarmer zijn ketel; ^^

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Ik zou er zonder verpinken dagelijks met plezier mee rijden, zelfs als "BMW-man". Honestly. Alleen: die tax dan weer hé. Fuckers.

 

Ik zeg niet dat je liegt, maar I find that hard to believe.

Ik snap bt volledig als hij zoiets - afgezien van het taks-aspect - niet zou overwegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind z'n imago absoluut niet negatief: omdat 'ie zo zeldzaam is hier en omdat 'ie er speciaal genoeg uit ziet (i.t.t. heel wat andere Japanse en vooral Koreaanse coupés) is het in mijn ogen geen Freddy-bak. Toegegeven: de nutters zullen menen dat het een Porsche voor het plebs is, wat au fond niet hélemaal onjuist is (maar grondig verkeerd uitgedrukt), maar wat deert die hun mening in jouw rijplezier? Ik zou er zonder verpinken dagelijks met plezier mee rijden, zelfs als "BMW-man". Honestly. Alleen: die tax dan weer hé. Fuckers.

 

Exact wat ik er over denk. Ik dacht vroeger ook eerder, " 't Is een Nissan, en daar is dan alles mee gezegd." Een mening die veranderd is en gegroeid naar: "Damn!", door km's te maken in mijn maat's 350Z. Dat bolt écht goed. Als je de lijn dan doortrekt naar de 370Z, die er een pak volwassener en statiger, dikker uitziet, dan kan dan alleen maar super rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg niet dat je liegt, maar I find that hard to believe.

Ik snap bt volledig als hij zoiets - afgezien van het taks-aspect - niet zou overwegen.

Ik heb geen ervaring met de 370Z, maar wel met de 350Z (niet zoals Joris natuurlijk). Dat rijdt echt heerlijk, en jawel, ik zou daar absoluut niet om malen om dagelijks mee te rijden. Ook voor mij, zoals bt, liever een Z4 Coupé met 3-liter, want ongeveer even snel en vooral naar cenzen interessanter, maar stel dat dat niét het geval zou zijn en de Nissan blijft gevoelig goedkoper: o ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg niet dat je liegt, maar I find that hard to believe.

Ik snap bt volledig als hij zoiets - afgezien van het taks-aspect - niet zou overwegen.

 

Ik zeg niet dat het zever is, maar zo'n gedacht zou wel eens kunnen beïnvloed worden door er mee te rijden. Seriously.

Op dat vlak ben ik, denk ik, even BMW-minded als Brecht. En toch vind ik dat het een kar is dat overwogen zou moeten worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook niet mis, maar kan toch niet op tegen een blauwe.

 

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=248623872&asrc=st

 

 

 

Classy maar nogal ongeinspireerd

 

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=243676558&asrc=st

 

 

 

Sinds @@gTa en @@Beau wel terug van alu raamomlijsting op een donkere kleur. :inlove:

32.000 dokken voor een '1 van de vorige generatie, sorry maar, zelfs al is het een 135i: ik zou het absoluut niet kunnen :oops: (of het zou een 1M moeten zijn, en dan nog...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De sound van zo'n 350/370Z is trouwens om je vingers van af te likken.

 

Maar 't is een klote taks idd. Iets dat m'n zeker niet over het hoofd mag zien, want 't is een serieuze duit er bij vooraleer je aan het bollen bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid