Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

"turn le-heft"   :D

Idd. :D

"speeeeed trap re-por-ted a-head"

• 3 weken later...
Geplaatst:

Als je screen gelockt is krijg je precies geen punten :(

Geplaatst:

Domme vraag waarschijnlijk, maar volgt Waze uw verplaatsingen zo ook? Of moet je echt navigeren :) Ik gebruik zelden navigatie maar wil wel evt meldingen ofzo krijgen. Lukt dit? Zo ja, hoe dan want ik vind het niet direct. Dat valt uit bij mij :P

Geplaatst:

Net de app op mijn iPhone gezet.

Hoe krijg ik de andere AM'ers er op ?

Geplaatst:

Door ze toe te voegen op Facebook. Denk dat dat de enige mogelijkheid is tot dusver.

Geplaatst:

Domme vraag waarschijnlijk, maar volgt Waze uw verplaatsingen zo ook? Of moet je echt navigeren :) Ik gebruik zelden navigatie maar wil wel evt meldingen ofzo krijgen. Lukt dit? Zo ja, hoe dan want ik vind het niet direct. Dat valt uit bij mij :P

Gewoon aanzetten. Valt wel uit als je een tijd stil staat of er geen GPS bereik is.
Geplaatst:

Gewoon aanzetten. Valt wel uit als je een tijd stil staat of er geen GPS bereik is.

Ah, ik had dat nochtans al geprobeerd. Ofwel kan mijn telefoon geen 2 apps gelijktijdig GPS data geven (wat vreemd zou zijn). Nog eens proberen dan, dankuwel!

Geplaatst:

Aanzetten en beginnen rijden en dan volgt hij uw verplaatsingen. Werkt zowel als Waze geopend staat op het scherm en ook als je Waze opzet en dan het scherm afzet of naar een andere app switcht. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Jullie zijn Waze allemaal aan het vergelijken met een Coyote, maar Waze is vooral bedoeld als GPS EN het is gratis!  ;)

Heeft gewoon nog meer gebruikers nodig, dan zal het aantal meldingen wel stijgen. Alleen vraag ik me af hoeveel procent van de gebruikers ook effectief een melding maakt nadat hij een flitser ziet  :mellow: En hoe eenvoudig is dat om te doen op de Waze app als je aan het rijden bent?

Is dat met offline kaarten of streaming? Want Google Maps vreet een beetje data. :mellow:

Geplaatst:

Is dat met offline kaarten of streaming? Want Google Maps vreet een beetje data. :mellow:

Waze is streaming maar verbruikt volgens mij niet zo veel. 

Geplaatst:

Heeft er iemand een idee waarom Waze de taal omzet in Frankrijk en Duitsland maar deze dan niet terugzet in Nederlands als je hier terug rondrijdt

Dit is me al 2 maal voorgevallen

Idem, ding blijft in duits staan nu. "Auf deine Weg ist ein Rotlichtblitzer gemeldet". Zo sexy!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Idem, ding blijft in duits staan nu. "Auf deine Weg ist ein Rotlichtblitzer gemeldet". Zo sexy!

De mijne klapt nog Duits van toen we @@Tomski zijn dreier weesten halen zijn.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik zit op 74.2MB voor 15 dagen, 300km per dag

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik zit op 74.2MB voor 15 dagen, 300km per dag

Dat is voor niets! :)

Geplaatst:

@@dragonfly ondertussen al een zicht op het dataverbruik? :)

Ik gebruik het niet veel maar zit aan 16mb voor de laatste 30 dagen dus weinig hé

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik doe veel korte ritten, veel in en uitstappen, dus is Waze niet zo interessant voor mij, want telkens smartphone in en uit houder etc.

Zou dat later combineerbaar zijn met de nieuwste multimedia in de auto, die tft schermen met google auto of android auto of hoe heet dat?

Dat zou ideaal zijn.

Geplaatst:

Dat zou nog een verbetering zijn idd. Of screen mirror.

Geplaatst:

Ik kom geen snoepjes meer tegen. Zijn ze daarmee gestopt?

Geplaatst:

Tzijn nu carneval dingen, geen in B maar wel veel in D.

Geplaatst:

Ik kom geen snoepjes meer tegen. Zijn ze daarmee gestopt?

Wat is de bedoeling daarvan :D Ik zie dat alle dagen staan maar ik heb nog niet door wat je moet doen :lolz:

Geplaatst:

Ik rijd meerdere keren per week rond met Waze en ik zie die dingen echt nooit meer.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in