Ga naar inhoud

Waze


ir_fuel

Aanbevolen berichten

Is die houder van u met veertjes of zo een schroefsysteem dat je moet aanspannen?

Ik heb zo een met veren gehad voor de coyote. De eerste keer dat ik dat eraf wilde halen was dat een hele hoop geknoei en dat ding is half uit mekaar gevlogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

met veertjes..

 

als je het erin duwt zal een weerstandje ervoor zorgen dat de veertjes ingeduwd worden zodat de opening tss weerstand en haakje groter wordt en je het er kan inklikken. Als je het eraf wil nemen duw je weer en hef je licht omhoog en duw je minder hard zodat de haakjes vrij komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet eens dringend een deftige mount hebben voor mijn iPhone 6+.

Blijkbaar is zo een houder voor op de ventilatiemonden niet je-dat bij de sportievere rijstijl? Mijn Coyote hing daar perfect, maar die weegt ook een pak minder natuurlijk. En ik weiger iets aan mijn voorruit te plakken met een zuignap.

 

Ik gebruik mijn houder op de ventilatiemonden ook op de Nurburgring etc (als laptimer met Harry's laptimer).

De eerste keer had ik er wat twijfels over, maar tot mijn verbazing blijft dat ding altijd perfect op zijn plek hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dagani want ik moet kiezen tussen een foto nemen of mijn gsm daar zetten.

 

Had gisteren hetzelfde probleem toen ik aan fuel wou tonen hoe mijn gsm in die houder zit. ambetant-eeh!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 groot probleem met Waze op je gsm is wel dat als je aan het bellen bent in de auto je niks meer binnen krijgt van dynamische updates (snelheidscontroles, files etc.) want zolang je belt heb je geen dataverbinding meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Kenu Airframe trouwens besteld op Amazon, had er buiten hier ook al goede dingen van gehoord.

Ik heb met net de + besteld op apple.be

Ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil nu niet de ST-tdci uithangen, maar heb daarnet $30.17 betaald. Dezelfde prijs als bij Apple maar dan in dollar (voor de gewone), de tendens in de wisselkoers buiten beschouwing gelaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 groot probleem met Waze op je gsm is wel dat als je aan het bellen bent in de auto je niks meer binnen krijgt van dynamische updates (snelheidscontroles, files etc.) want zolang je belt heb je geen dataverbinding meer.

Vaste flitspalen wel nog, maar mogelijks is dat niet "dynamisch"? Heb het voorgehad dat ik tijdens 't bellen (Bluetooth) plots een Waze-waarschuwing door de audiospeakers kreeg. Wist niet wat me overkwam, want anders krijg ik dat niet geklaard (kar heeft geen bluetooth-audio).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eergisteren op de E403 een mobiele gemeld...

Daarna 4 bedankingen gekregen voor de melding!

 

Waaronder eentje van @@m0rph

Geen idee of dat punten oplevert, ik dénk het niet (al wordt er wel zwaar over gespeculeerd).

 

Wel frappant dat dat hier bijna nooit gebeurt (ik bedank altijd als een melding terecht was). Als ge dat doet in Frankrijk (politiecontrole melden), krijgt ge met gemak tientallen bedankingen. Heb er twee gemeld op reis (waarvan eentje eigenlijk "vals", in die zin dat 't een flikkenkar was die een vrachtwagen staande had gehouden en ze waren bezig met controle van papieren) en bij die ene (op autostrade rond Reims) denk ik dat ik minstens 50 bedankingen heb gehad. Fransen bedanken dus makkelijker. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 groot probleem met Waze op je gsm is wel dat als je aan het bellen bent in de auto je niks meer binnen krijgt van dynamische updates (snelheidscontroles, files etc.) want zolang je belt heb je geen dataverbinding meer.

 

Dat ligt dan aan je iPhone. Ik heb nog Edge als ik aan het bellen ben, heel soms blijft 3G aan maar dan alleen als er VEEL ontvangst is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ligt dan aan je iPhone. Ik heb nog Edge als ik aan het bellen ben, heel soms blijft 3G aan maar dan alleen als er VEEL ontvangst is.

Ik vind idd terug dat je, als je op 3G of 4G zit, het mogelijk is dat je belt via 3G en je dus mobiele data blijft krijgen. Blijkbaar is dat vooral provider- en dekkingafhankelijk.

 

Ik vermoéd dat ik met mijn phone tijdens het bellen wel nog dataverbinding heb, want mijn Waze schakelt tijdens het bellen terug naar de voorgrond en dan blijf ik normaliter mooi alles binnen krijgen. Zonder datanetwerk geeft Waze op Android een melding "zoekt netwerk voor optimale routebegeleiding" (of zoiets). Ik heb dat al gehad tijdens het bellen in de auto, maar niet vaak, meestal niet zelfs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bel redelijk veel in de auto en het is maar soms dat hij in Waze dan meldt dat er geen netwerk is en je dan dus ook geen nieuwe info binnenkrijgt.

Maar ik heb wel de indruk dat hij alle meldingen in een bepaalde straal meteen ophaalt en die opslaat... NIet dat hij constant zit te vragen achter meldingen op de route waar je dan net aan het rijden bent.

 

Vaste flitspalen wel nog, maar mogelijks is dat niet "dynamisch"? Heb het voorgehad dat ik tijdens 't bellen (Bluetooth) plots een Waze-waarschuwing door de audiospeakers kreeg. Wist niet wat me overkwam, want anders krijg ik dat niet geklaard (kar heeft geen bluetooth-audio).

 

Ik krijg ook dikwijls meldingen terwijl ik aan het bellen ben :lolz:

 

Altijd grappig :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt, vooral als je 't zelf niet verwacht.

 

"Let oop: euhr isj een sjnelhaaidscontroowle ghemeld!"

 

:lolz:

 

Maar ik heb wel de indruk dat hij alle meldingen in een bepaalde straal meteen ophaalt en die opslaat... NIet dat hij constant zit te vragen achter meldingen op de route waar je dan net aan het rijden bent.

Dat zou natuurlijk wel veel kunnen verklaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt, vooral als je 't zelf niet verwacht.

 

"Let oop: euhr isj een sjnelhaaidscontroowle ghemeld!"

 

 

 

Bij mij staat dat in 't Engels, klinkt nog een beetje professioneel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid