Ga naar inhoud

Waze


ir_fuel

Aanbevolen berichten

Die optie via luidspreker is als je BT verbinding hebt die gewoon steeds de speakers van de phone gebruikt. Ik heb eigenlijk geen idee wanneer dat handig zou kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die optie via luidspreker is als je BT verbinding hebt die gewoon steeds de speakers van de phone gebruikt. Ik heb eigenlijk geen idee wanneer dat handig zou kunnen zijn.

 

Ik wel, als ik in de auto zit hoor ik dat enkel als ik de radio op BT audio zet, niet als ik gewoon naar de radio luister dus.

 

Ik heb deze optie actief staan om alsnog de meldingen te horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wel, als ik in de auto zit hoor ik dat enkel als ik de radio op BT audio zet, niet als ik gewoon naar de radio luister dus.

 

Ik heb deze optie actief staan om alsnog de meldingen te horen.

Leg dat eens uit? 'k Ben niet mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tis grappig om tegenwoordig forummers in de wekelijkse land top 50 te zien staan. Deze week stond GTA zelfs even boven mij! Tomski en Simoni doen ook goed hun best

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet eens dringend een deftige mount hebben voor mijn iPhone 6+.

Blijkbaar is zo een houder voor op de ventilatiemonden niet je-dat bij de sportievere rijstijl? Mijn Coyote hing daar perfect, maar die weegt ook een pak minder natuurlijk. En ik weiger iets aan mijn voorruit te plakken met een zuignap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet eens dringend een deftige mount hebben voor mijn iPhone 6+.

Blijkbaar is zo een houder voor op de ventilatiemonden niet je-dat bij de sportievere rijstijl? Mijn Coyote hing daar perfect, maar die weegt ook een pak minder natuurlijk. En ik weiger iets aan mijn voorruit te plakken met een zuignap.

 

En die bekerhouderhouder? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze morgen voor het eerste teleurstelling in waze...

 

Ik kom in Torhout de E403 op en beetje verder sterk vertraagd verkeer. Ik zie op waze idd de file staan en vervloek mezelf om niet eerst te kijken...

 

Ik kijk echter eens in detail en vlak na de afrit ruddervoorde was het opgelost. Dus ik beslis om te blijven rijden en niet de hoek af te steken van ruddervoorde naar Beernem. Dat duurt logischerwijze iets langer, maar als er redelijk wat file is doe je voordeel).

Nog tot complex in Brugge in file gestaan...

 

Plaats van ongeval was dus niet correct aangegeven :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Magneet?

Al ooit eens een Coyote met een magneet vastgezet?

 

Is een heel speciaal spel hoor... Je moet er eens wat op googlen.

 

@@Ritsuke is er gekend mee.

 

Volgens de uitleg trek je dat niet gewoon los en moet je dat draaien voor er ietwat af te krijgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei...

 

Enige nadeel dat ik er mee heb is dat de case van hen zo lelijk is...

Je die plakmagneten niet kan plakken op een silicone case...

 

Dus ik zoek eigenlijk ook nog iets... Ideaal is iets waar je een iphone met silicone case kan in klippen als je instapt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik moet eens dringend een deftige mount hebben voor mijn iPhone 6+.

Blijkbaar is zo een houder voor op de ventilatiemonden niet je-dat bij de sportievere rijstijl? Mijn Coyote hing daar perfect, maar die weegt ook een pak minder natuurlijk. En ik weiger iets aan mijn voorruit te plakken met een zuignap.

 

Ik heb deze:

http://www.pdashop.be/product/523447/kenu-airframe-plus-portable-car-mount-zwart.html?_ga=1.96845343.161088393.1421059378

 

In het rooster van een E36 zit dat op de goeie hoogte en in landscape trilt dat veel minder dan verwacht omdat de telefoon of de houder onderaan steunt. (Galaxy S4 steekt er in).

Ik doe elke dag 2km kasseien en ik dacht dat het meer zou trillen dan zo'n zuignap ding, maar helemaal niet. Qua G-krachten kan ik u weinig vertellen maar eerlijk gezegd heb ik niet de indruk dat ik de telefoon daaruit ga verliezen. 
In landscape is 'm zelfs met 1 hand te plaatsen en te verwijderen. Ook de usbkabel loopt vanzelf mooi langs de console naar beneden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er al iemand op het idee gekomen om een "Autominded" groep op te richten in Waze?

Ben zelf geen lid van een groep, dus geen idee hoe dat werkt of wat dat doet eigenlijk  :ninja:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Trillingen zal geen probleem zijn, het gaat eerder over G krachten. Een Coyote + magneet is een complete ramp bv.

Van die Tetrax had ik gelezen dat ze een aantal G kunnen verdragen. Op zich debiel om dat er bij te zetten want er stond niets bij ivm het gewicht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit er trouwens ook een magneet op de achterkant van je case, of enkel in de houder? Indien ook op de case lijkt me dat nog leuk als je kleingeld/sleutels in je zak hebt zitten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er al iemand op het idee gekomen om een "Autominded" groep op te richten in Waze?

Ben zelf geen lid van een groep, dus geen idee hoe dat werkt of wat dat doet eigenlijk :ninja:

Goed idee, hoe werkt dat?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is dat toch met al die "hippe" websites tegenwoordig. Al dat gescroll en geschuif. Ipv gewoon een pagina te hebben waar je deftige foto's kan bekijken. :fp:

 

't is wreed en allemaal hetzelfde hé, die jquery plugin mogen ze offline halen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid