Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Lap! Elvis is verdwenen uit waze!

Idd :(

Geplaatst:

Waze werkt dus niet in onze polders

Ik zal zeker een maand mogen fietsen

En aan een treffelijk tempo met de GT is waze traag

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Het werkt natuurlijk alleen als er al andere Waze'ers gepasseerd zijn, in uitgestorven polders is dat weinig waarschijnlijk :(

Geplaatst:

Ik doe mijn best nochtans...

Geplaatst:

Ik vermoed dat "Ellen" er met "Elvis" vandoor is. (of omgekeerd)

Geplaatst:

hebben jullie dat ook al gemerkt dat wanneer je de grens overgaat (bij mij was het Duitsland) dat de navigatiestem plots in het duits is...was echt gek.

Geplaatst:

Dat heb je als je een stem hebt gekozen die straatnamen ondersteunt.

Geplaatst:

Dat heb je als je een stem hebt gekozen die straatnamen ondersteunt.

Klopt. Ok, komt dus daardoor. Gek eigenlijk.
Geplaatst:

Dat is niet zo gek. Ze switchen dan gewoon naar een stem waar de straatnamen in de lokale taal inzitten. Anders heb je ineens geen straatnamen meer.

Geplaatst:

't Is dat de lokale stem de straatnamen zo goed uitspreekt.  :roll:

:D

Geplaatst:

Dat is niet zo gek. Ze switchen dan gewoon naar een stem waar de straatnamen in de lokale taal inzitten. Anders heb je ineens geen straatnamen meer.

't Is dat de lokale stem de straatnamen zo goed uitspreekt. :roll:

:D

Klopt... Kunnen ze dan niet half half doen. Straatnamen van dat land dlen en gebruiken in combinatie met de hoofdtaal van de app.
Geplaatst:

Of de straatnamen gewoon niet zeggen en verder doen in de taal die je hebt gekozen.

Geplaatst:

Wrm alleen aanduiding renault dealers op Waze? 

Geplaatst:

Bij mij maakt het reclame voor Jeep ook :)

Geplaatst:

Hier ook enkel Renault. Spijtig want je zou je merk moeten kunnen specificeren, zoals bij die brandstof instellingen

Geplaatst:

Hier ook enkel Renault. Spijtig want je zou je merk moeten kunnen specificeren, zoals bij die brandstof instellingen

Ik denk dat dat gewoon reclame is waar Renault voor moet betalen. Heb zo vandaag nog een andere soort winkel zien verschijnen maar heb er niet op kunnen letten door het verkeer.

Geplaatst:

Gisteren / vandaag goed en vlotjes naar Han-Sur-Lesse en Rochefort geleid door Waze. Blijft toch een beestig goede GPS-app.

Geplaatst:

Gisteren / vandaag goed en vlotjes naar Han-Sur-Lesse en Rochefort geleid door Waze. Blijft toch een beestig goede GPS-app.

Rochefort, dat is lang geleden dat ik daar was. Ik denk dat wij daar met een hele groep van mijn 6 tot 17 elk jaar een weekend de plaatselijke pastorie huurden. Beestige weekends waren dat :o

Edith zegt dat dat niet in Rochefort zelf was maar wel daar vlakbij. Wavreille was dat dorpje.

Geplaatst:

Mooie regio, zeker met goed weer. Goed voor wandelingetjes en autoritjes. Al is het soms vloeken op de staat van de Belgische wegen.

Geplaatst:

In de herfst tijdens het jachtseizoen is het daar nog knapper! Die pastorie was ook gelegen naast het lokale "jachtlokaal". Daar kwamen ze 's morgens altijd samen, de enveloppen voor de - goh hoe noemen ze die mannen weer - gingen rond en dan vertrokken ze. 's Avonds hing er dan vers wild buiten te wachten.

De Ardennen :inlove:

Geplaatst:

Kunnen een Jauwnsweekend jaar Achouffe doen ^_^ 

Geplaatst:

Als ik vanuit hier in België een adres in Spanje ingeef geeft waze altijd foutmelding van routeserver niet beschikbaar. Parijs en Clermont ferand lukken zonder problemen, maar het is precies alsof dat teveel rekenen is voor waze.

Ligt dat aan mijn telefoon? Of is dat normaal? Vanuit België naar polen rijden is geen probleem, het lijkt erop dat het precies max 1000 km ver kan rekenen.

Dadelijk vanuit Parijs nog eens proberen, maar het is momenteel wel een "zwak" punt vind ik. Het belangrijkste waarom ik dat deed was om te weten of waze over Lyon of Parijs zou rijden... Nu moet ik zelf kiezen voor Parijs of Lyon

Geplaatst:

Dat probleem gebeurt nogal. Blijkbaar doet de Waze server er te lang over om te berekenen en krijg je time-outs.

Geplaatst:

Klopt, er is ergens een maximum van 1.200 à 1.400 km routeberekening. Zelfs dat is al vaak "time-out".

In meerdere keren berekenen, dus. Helaas...

Geplaatst:

1.050 km ging niet.

995 wel.

Jammer wel. Voor die ene keer in het jaar.

Leuk trouwens, hele rit gereden met waze en ingebouwde kutgarmin. Probleem met laadkabel dus 40km voor aankomst telefoon plat.

10km voor aankomst valt die kutgarmin uit...

Net wanneer je ze beide nodig hebt... Tot in het dorp rijden hier lukte me wel zonder GPS ook...

+/- 50Mb data nodig gehad voor die afstand. Valt goed mee. Heb meer bespaard aan boetes :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in