Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kenu overleeft alles, de fake versie uit china niet

Geplaatst:

Het lijkt veel geld (30 euro) voor zoiets simpel, maar als je dan ziet hoe goed en makkelijk dat werkt, dan ben je er wel goed mee geholpen.

Voor mijn vorige telefoon had ik een houder van Brodit.  Heel degelijk, maar iets te aanwezig (permanent) naar mijn zin.

Geplaatst:

O ja, 'k heb dus een Kenu airfraime besteld ...

Waar? Rechtstreeks bij Kenu of bbbbbol punt com?

Geplaatst:

Zelfs die houdt het redelijk goed.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Waar? Rechtstreeks bij Kenu of bbbbbol punt com?

Coolblue (al is Bol goedkoper blijkbaar  :( )

Geplaatst:

Zelfs die houdt het redelijk goed.

Cava ja maar er is toch een verschil

Geplaatst:

Cava ja maar er is toch een verschil

Dat geloof ik direct, maar heb hem ook maar 3 euro betaald of zo.

Geplaatst:

Kenu Airfraime rijdend getest en goed bevonden.  ;)

Geplaatst:

Kenu Airfraime rijdend getest en goed bevonden.  ;)

hep ik ook!  :up:

Geplaatst:

Net ook eentje besteld op bol.com (had er nog 7,5 euro korting).

Geplaatst:

Via earnieland krijg je ook korting bij bol.com

Geplaatst:

Heb ook zo'n namaak Kenu, die 4 klemmen die je over de ventielatierooster moet duwen knellen in elk geval al wat minder dan in het begin.

Geplaatst:

Heb ook zo'n namaak Kenu, die 4 klemmen die je over de ventielatierooster moet duwen knellen in elk geval al wat minder dan in het begin.

Ik heb dat opgelost met wat krimpkous :D Werkt perfect :lol:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Inmiddels toegekomen.

De smartphone klemt stevig vast in de houder en de houder zit goed vast op het ventialtierooster, maar hoe het rijdend allemaal gaat zal ik pas vanavond kunnen testen.

Hier hetzelfde.

Thx voor de tips!

Geplaatst:

En hoeveel kost je GSM als ie eraf tottert? :D

Voor of na dat hij er is afgedonderd? :D

Geplaatst:

2 weken geleden heeft Waze me voor de eerste keer in Duitsland gered. Nog 80kmh moeten afremmen om op de aangegeven 100 te komen. Ik haat het wanneer ze van onbegrensd op 100 terugvallen.

5 dagen later heeft ie me niet gered, dus nu is het kijken of er een cadeautje in de bus valt.

Geplaatst:

2 weken geleden heeft Waze me voor de eerste keer in Duitsland gered. Nog 80kmh moeten afremmen om op de aangegeven 100 te komen. Ik haat het wanneer ze van onbegrensd op 100 terugvallen.

Stevig remmomentje :D

Geplaatst:

Stevig remmomentje :D

Lang leve Abs. Twas met remassistent en al.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik begin het stilaan een beetje beu te worden met Waze.

Bij de 10-15 laatste anonieme flitsers waar ik ben gepasseerd was ik de eerste om de melding te doen, wanneer ik daar dan een half uur later voorbij rijd is mijn melding ook al weer verdwenen terwijl de flitser er nog wel staat.

Verder geeft hij meldingen ook maar sporadisch door via bluetooth, ook behoorlijk vervelend.

Coyote was toch iets betrouwbaarder op het vlak van flitsers...

Geplaatst:

Probleem is dat de achterliggers het moeten bevestigen anders verdwijnt de flitser idd vrij snel. Ook al paar keer gemerkt :(

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Dat ze daar dan eens een iets langer tijdsframe aan geven, anders is het ook niet meteen zinvol.

Geplaatst:

Maar bij Coyote gebeurde er zelfs niets mee als ik een flitser meldde :(

Geplaatst:

Ook niet goed inderdaad, is bij mij al lang geleden dat ik Coyote nog gebruikte, maar die gaf destijds tenminste wel 80% van de anonieme flitsers aan.

De community was er toen ook nog meer op gericht dan nu, maar toch,...

Je gebruikt zo'n app uiteindelijk om niet meer continu te moeten zitten filteren in wat er naast de weg verstopt staat, terwijl ik nu nog steeds bij wijze van spreken meer in de berm zit te kijken dan voor mij.

Zeker nu verschillende zones nieuwe flitsauto's in gebruik hebben genomen is het extra opletten.

Geplaatst:

Ik rij voortaan continu met beide aan op mijn smartphone en dat werkt het beste, de ene keer weet de ene iets, de andere keer de andere. Maar ook al gemerkt dat als ik iets meld dat het een halfuurtje later soms verdwenen is als ik nog eens passeer...

Geplaatst:

sinds ze die coyote bij een pakje boter mobistarabonnement geven is het echt wel slechter geworden én ook sinds ze die widget/overlay zijn beginnen gebruiken, het zou wel handig zijn als je vanaf de widget ook kan bevestigen dat deze er nog staat, nu kan je enkel nieuwe zaken melden via die widget.

heeft iemand eigenlijk al die TomTom Flitsers getest?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in